TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AudioCodes בחרה בפתרונות אבטחת הרשתות של Sophos


במערך שרות הניטור מרחוק
חברת AudioCodes, המובילה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת, בחרה ב- Sophos לאבטחת שרות הניטור מרחוק (Remote Monitoring) שלה. פתרונות אבטחת הרשתות של Sophos, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications, מאפשרים ערוץ תקשורת מאובטח בין Audiocodes לפתרונות שספקה באתרי הלקוחות סביב העולם.
מאז תחילת ההתקשרות בין החברות, בוצעו עשרות הטמעות של פתרונות Sophos בקרב לקוחותיה של AudioCodes סביב העולם. הטמעות אלו בוצעו על ידי חברת AllCloud .
שרות ה- Remote Monitoring של אודיוקודס מספק ניטור וניהול מאובטח של מוצרי אודיוקודס באתרי הלקוח, להבטחת זמינות מקסימלית, וביצועים אופטימליים של רשת התקשורת והטלפונייה הארגונית.
גדי הולדנגרבר, מנהל תשתיות IT בחברת AudioCodes אמר: "בחרנו בפתרונות אבטחת הרשתות של Sophos והטמענו אותם באתרי הלקוחות שלנו, לאחר שהתרשמנו מרמת האמינות הגבוהה והשרות המקצועי של החברה. ללא ספק, פתרונות אלו אפשרו לנו לספק בלב שקט את שרות הניטור מרחוק באופן המאובטח ביותר שניתן".
להב סביר, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות ב- AllCloud אמר: "כחברת שירותי מומחה בענן ושותפת פלטיניום של Sophos, נציין כי פתרונות אבטחת הרשתות של Sophos עמדו בדרישות אבטחת המידע הגבוהות של AudioCodes ונמצאו כבעלי התאימות הטובה ביותר לציוד המגוון המותקן בקרב לקוחותיה. חשוב מכל, פתרונות אלו אפשרו לנו הטמעה מהירה וקלה בקרב לקוחות AudioCodes".
אילן סגלמן סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב- Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל אמר: "בעידן שבו קיימת מורכבות גבוהה במתן שרות ללקוחות, שלוחות וסניפים מבוזרים, Sophos מפשטת את התהליכים ומספקת את רמת האבטחה הגבוהה ביותר בקלות רבה ובעלות המשתלמת ביותר".

אודות AudioCodes
אודיוקודס עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של טכנולוגית העברת קול ומידע מעל פרוטוקול אינטרנט (VoIP) , מוצרים לרשתות טלפוניה ומידע, אפליקציות לשרותים מתקדמים לספקי שרות וארגונים עסקיים. מוצרי אודיוקודס מותקנים ברחבי העולם ברשתות כבלים, רשתות קוויות, רשתות רחבות פס ורשתות גישה, בנוסף גם בארגונים קטנים, בינונים וגדולים. החברה מספקת מבחר מגוון של מוצרים חדשניים לרשתות קול מעל פרוטוקול האינטרנט, כולל שערי גישה (Gateways) בקרי גבול לשיחות בארגונים (Session Border Controllers), טלפונים (IP Phones) ומוצרי גישה מרובי שרותים לרשתות ארגוניות ( Multi Service Business Gateways).

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il