TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביום שישי הקרוב יתקיים יום הקניות הגדול של האמריקאים ה"בלק פריידי"


הסקר השנתי של SAS: יותר מ 75 אחוזים מהקונים בארה"ב השנה יקנו מתנות דרך מחשב או מכשיר נייד
הסקר השנתי של ענקית האנליטיקה ,SAS שנערך לרגל תקופת החגים וחגיגת הקניות קובע כי 27 אחוזים מהצרכנים בארה"ב מוכנים לאפשר לרובוט לסייע להם בקניות, יותר מ 75 אחוזים מהקונים השנה יקנו מתנות דרך מחשב או מכשיר נייד.

ביום שישי הקרוב יתקיים יום הקניות הגדול של האמריקאים ה"בלק פריידי" וכמה ימים לאחר מכן יתקיים "הסייבר מאנדיי". מומחים טוענים כי ההוצאות בתקופת החגים עולות, אך ממחקר שנערך לאחרונה עולה כי הקונים בתקופת החגים השנה עשויים להיות חסכניים יותר בהוצאותיהם לעומת 2015. הסקר השנתי שנערך ע"י ענקית האנליטיקה SAS, מצביע כי חששות הצרכנים בהקשר לכלכלה ותעסוקה מונעים מהם מלפתוח את ארנקיהם לרווחה בעונת החגים הנוכחית.

רק צרכנים צעירים וגברים מוציאים יותר

מתוך הצרכנים בארה"ב שהשתתפו בסקר, 65 אחוזים אמרו כי הם מתכננים להוציא על מתנות לחג סכום זהה לזה שהוציאו בשנה שעברה. רק אחד מכל חמישה קונים מתכנן להשקיע יותר השנה, לעומת 16 אחוזים המתכננים להוציא פחות. הבחירות השפיעו באופן שלילי על תכוניות ההוצאות של 18 אחוזים מהגברים, אך רק על 6 אחוזים מהנשים. עם זאת, גברים נוטים יותר מנשים להגדיל השנה את הוצאותיהם על מתנות החג (26 אחוזים לעומת 15 אחוזים), ואנשים שגילאיהם פחות מ-40 אופטימיים יותר ומתכננים להגדיל את התקציב לעומת 2015.

האם רובוטים יביאו לעידן קמעונאות חדש?

הכותרות מדברות על צרכנים מחוברים, מכוניות חכמות ורובוטיקה של הכל. אולי זו הסיבה לכך ש-27 אחוזים מהצרכנים בארה"ב מוכנים לאפשר לרובוט לסייע להם בקניות. צרכנים צעירים, שהכי מחוברים דיגיטלית, הם הנלהבים ביותר: 53 אחוזים מהנסקרים מתחת לגיל 40 מעוניינים בכך. כמו כן, גברים נוטים יותר מנשים להיעזר ברובוטים קמעונאיים אם הם זמינים.

חיות מחמד וכרטיסי מתנה מנצחים שוב

זו השנה השניה בה חיות המחמד הן הנהנות ביותר מנדיבות בעליהם, וגוברות על עמיתים לעבודה, שכנים, מורים ובייביסיטרים ברשימות המתנות. 29 אחוזים מהנסקרים יקנו מתנות לחיות המחמד שלהם. מבין מקבלי המתנות האנושיים, בני משפחה בני 18 ומעלה נמצאים בראש הרשימה אצל 85 אחוזים מהצרכנים. ומה הם מקבלים? כרטיסי מתנה מככבים במקום הראשון אצל 67 אחוזים. ביגוד, צעצועים ומשחקים נמצאים הרחק במקום השני עם 52 אחוזים.

מרכז קניות או קניות בפיג'מה?

קניות אונליין בקרב הצרכנים בארה"ב יגדלו בקצב מהיר לעומת קניות בחנויות, ויעלו עליהן ב-10 אחוזים, אך רוב הצרכנים ישתמשו בשני הערוצים. יותר מ 75 אחוזים מהקונים השנה יקנו מתנות דרך מחשב או מכשיר נייד, לעומת 70 אחוזים שיקנו בדרך הישנה. 31 אחוזים מכל הצרכנים מתכננים לקנות באמצעות טלפון נייד או טאבלט, כאשר מספר זה קופץ ל-54 אחוזים בקרב צרכנים שגילאיהם נמוכים מ-30.

האם Thanksgiving ו-Black Friday מאבדים מקסמם?

71 אחוזים מעדיפים את החודשים נובמבר-דצמבר המסורתיים לקניית מתנות החג שלהם. Black Friday ימשוך 35 אחוזים מהקונים – ירידה לעומת 40 אחוזים בסקר משנת 2014 – ו-Cyber Monday, 30 אחוזים. רק 15 אחוזים יצאו לקניות ב-Thanksgiving. נראה שהצרכנים דוחים את רעיון עריכת הקניות ב-Thanksgiving. הסקר מגלה כי ל-39 אחוזים דעה שלילית על פתיחת חנויות ב-Thanksgiving, בעוד רק ל-21 אחוזים דעה חיובית בנושא.

אנחנו אוהבים תוכניות נאמנות ומיילים מותאמים אישית

כשמדובר בתקשורת מקמעונאים, 58 אחוזים מעדיפים מיילים מותאמים אישית מקמעונאים שהם כבר אוהבים. בצמוד אחריהם נמצאים עדכונים אודות תוכניות נאמנות ומבצעים, ורק אח"כ מיילים ישירים מחברות המיישרות קו עם אורח החיים הצרכני.

תגיד לי מה אתה רוצה, מה אתה באמת, באמת רוצה

מרבית מקוני המתנות פשוט שואלים את המקבלים מה הם רוצים. בהיעדר כיוון ברור, 62 אחוזים משוטטים בחנויות ו-35 אחוזים לוקחים רעיונות מהמלצות הקמעונאים באינטרנט. עם זאת, 78 אחוזים מהצרכנים טוענים כי הצעות הקמעונאים הן בינוניות עד לא מדויקות. אז אם המתנה המושלמת אינה נמצאת על המדף בחנות? לקמעונאים יש מעט יותר מ-50 אחוז סיכוי לשמור על העסקה עם הלקוח. כמעט מחצית אומרים כי ירכשו את הפריט במקום אחר, באופן מקוון או בחנות מתחרה. קמעונאים מקוונים יתמודדו עם יותר אחוזי נטישה במקרה שהמוצר הרצוי אינו זמין. יותר
מ-6 מתוך 10 יקנו את המוצר באתר של קמעונאי אחר.

נשים אוהבות פרטים, גברים אוהבים נוחות

נשים נוטות יותר מגברים לקנות בחנויות ולפרוש את קניות המתנות על פני תקופת החגים כולה. היכן ידם של הגברים על העליונה? להם סיכוי גבוה פי 2 מנשים להשתמש במכשירים ניידים לתשלום וצפויים לרכז את קניותיהם במספר ימים. הם גם פתוחים יותר מנשים להצעות של מוצרים.

אודות הסקר

הסקר המקוון נערך על ידי SAS Market Research ו-Survey Sampling International
הסקר הושלם על ידי מדגם מייצג של יותר מ-4000 מבוגרים בארה"ב, בריטניה וקנדה. טווח טעות הדגימה בסקר הוא 1.5 אחוזים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il