TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משה לסמן, גלובל דטה סנטר: "דטה סנטרים ישקיעו כ-100 מיליארד דולר בתשתיות ביג דטה ב-5 השנים הקרובות"


משה לסמן מנכ''ל גלובל דטה סנטר
ההוצאות על תשתיות ביג דטה בדטה סנטרים בעולם בסיכום 2016 בכ-15 מיליארד דולר וסכום זה צפוי לגדול לכדי 25 מיליארד דולר בשנת 2020
מנכ"ל גלובל דטה סנטר: "על פי נתונים שפרסמה סיסקו, כבר ב-2016 תעלה כלל תעבורת האינטרנט בעולם על טריליון ג'יגה-בייט בין היתר בשל השימוש הגובר בכלי אנליטיקה של ביג דטה. בכדי לעמוד בעומס, מערכות האחסון בדטה סנטרים צריכות להיות מסוגלות להרחיב את הקיבולת שלהן בלי להקריב את הביצועים, מה שגורם לדטה סנטרים רבים לעשות שימוש במערכות אחסון מבוססות פלאש"

אתרי דטה סנטר בעולם ישקיעו כ-100 מיליארד דולר בתשתיות ביג דטה ב-5 השנים הקרובות. כך אמר משה לסמן, מנכ"ל ומייסד חברת גלובל דטה סנטר. לדברי לסמן, אנליסטים בחברות מחקר דוגמת Technavio העריכו את ההוצאות על תשתיות ביג דטה בדטה סנטרים בעולם בסיכום 2016 בכ-15 מיליארד דולר וציינו כי סכום זה צפוי לגדול לכדי 25 מיליארד דולר בשנת 2020.

"הביג דטה והאנליטיקה ממלאים תפקיד חשוב בהאצת ענף הדטה סנטרים", ציין לסמן. "הדבר אינו מקרי, לנוכח תחזית IDC לפיה תחום הביג דטה ויישומי האנליטיקה העסקית, שיסתכם השנה בכ-130 מיליארד דולר, צפוי לזנק בשנים הקרובות להיקף של 203 מיליארד דולר בשנת 2020".

"רוב היישומים העסקיים והצרכניים מייצרים כמויות גדולות של נתונים מובנים (structured) ולא-מובנים. בו בזמן, יותר גופים משתמשים בחיישנים שיכולים ליצור מסות של נתונים בטווחי זמן קצרים. את הציוד לכל הכלים הטכנולוגיים האלה צריך לארח ולתחזק במקום אמין וחדשני וכאן נכנסים לתמונה הדטה סנטרים".

לדברי לסמן, "על פי נתונים שפרסמה סיסקו, כבר ב-2016 תעלה כלל תעבורת האינטרנט בעולם על טריליון ג'יגה-בייט, בין היתר בשל השימוש הגובר בכלי אנליטיקה של ביג דטה. בכדי לעמוד בעומס, מערכות האחסון בדטה סנטרים צריכות להיות מסוגל להרחיב את הקיבולת שלהן בלי להקריב את הביצועים, מה שגורם לדטה סנטרים רבים לעשות שימוש במערכות אחסון מבוססות פלאש".

לסמן חיזק את דבריו בתחזית של חברת Technavio, על פיה ענף הדטה סנטרים העולמי יצמח בשיעור שנתי ממוצע של כ-11% בין 2016 ל-2020. לדברי Technavio, השחקניות המובילות בעולם הדטה סנטרים הן Amazon Web Services, גוגל, Equinix, Digital Realty ומיקרוסופט. לצידן מציינים החוקרים חברות רבות נוספות, וביניהן אפל, Alibaba, IBM, AT&T, Verizon ו-Rackspace.

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ב-IBM ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי כגון טבע וסלקום.

גלובל דטה סנטר מפעילה באתר נגיש בהרצליה פיתוח מתקן מרכז נתונים תת קרקעי ממוגן, יציב, אמין וחדשני שנבנה על פי סטנדרטים עולמיים גבוהים. שטח הדטה סנטר עומד על כ-2,250 מ"ר, עם פוטנציאל גידול של כ-1,500 מ"ר נוספים. גלובל דטה סנטר מספקת מגוון שירותים דוגמת אירוח ליחידות מחשב תפעוליות, המשכיות עסקית מלאה (BCP – Business Continuity Program) והתאוששות מאסון (DRP – Disaster Recovery Plan). זאת, לצד שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע. בין לקוחות החברה כלל ביטוח, קבוצת הראל, ECI ו-FMR.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il