TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש של מעבדות סייברארק חושף סיכון משמעותי בכל נקודות הקצה של Windows


תוקפים עם זכויות אדמיניסטרטור יכולים לאסוף הרשאות גישה מוצפנות לשירותים שונים כדי לנוע לרוחב הרשת הארגונית ולפרוץ לדומיין כולו
חברת סייברארק (NASDAQ: CYBR) מפרסמת מחקר חדש של מעבדות סייברארק (CyberArk Labs) החושף את מה שהיא רואה כסיכון משמעותי לרוחב כל נקודות הקצה של Windows, כולל אלה ב-Windows 10 שבהן מופעל Credential Guard . שימוש לרעה בסיכון זה יכול לאפשר לתוקפי סייבר לאסוף הרשאות גישה מוצפנות לשירותים (service credentials) מה-registry ולשכפל אותן לתוך שירות חדש וזדוני, על מנת להצליח לנוע לרוחב הרשת הארגונית (lateral movement) ולפרוץ לדומיין כולו.

מגן הזהויות של מיקרוסופט, Microsoft Credential Guard , הושק על מנת להפחית את הסיכון של תנועה לרוחב הרשת תוך שימוש בהרשאות גנובות, אולם Credential Guard אינו מגן על המשתמש ברמת הדומיין ועל ההרשאות לשירותים ברמה שווה. למרות שהרשאות הגישה לשירותים ברמת הדומיין הינן מוצפנות, הן נשארות ב-registry, ונמצאות בסכנת גניבה על ידי תוקפים שהשיגו הרשאות של אדמיניסטרטור מקומי בנקודת קצה שנפרצה.

בדומה לקונספט של מתקפות Pass-the-Hash, תוקפי סייבר יכולים לגנוב הרשאת שירות מוצפנת ולהשתמש בה מחדש – מבלי שיצטרכו בכלל לפענח אותה – ואז לנוע לרוחב הארגון ולבסוף להשיג גישה ל-domain controller.

מהרשאת גישה גנובה ועד פריצה לדומיין
בהוכחת הקונספט, חוקרי מעבדות סייברארק הצליחו להראות שתוקפים עם גישה לאדמיניסטרטור מקומי במחשב של משתמש אחד הצליחו לגנוב הרשאות גישה לשירותים ברמת הדומיין ולשכפל אותם באופן מוצפן כדי להשיג תנועה רוחבית ולפרוץ לדומיין כולו, אפילו כש-Credential Guard מופעל. הבדיקות של סייברארק הראו, שתוקף עם גישה לאדמיניסטרטור מקומי לא צריך להשתמש בתוכנה זדונית כדי לבצע סוג כזה של מתקפה, ובאמצעות ניצול הסיכון הזה, תוקף יכול להשיג בעלות מוחלטת על הדומיין כולו בתוך דקות ספורות.

קובי בן נעים, מנהל בכיר למחקר סייבר, במעבדות סייברארק: "המחקר הזה חשוב כי הוא מסייע לארגונים להבין שלא כל ההרשאות מוגנות באופן שווה, ויותר מכך, הרשאות מוצפנות אינן בהכרח בטוחות. על ידי הבנה טובה יותר של הסיכונים הכרוכים בגניבת הרשאה, ארגונים יכולים לתעדף את אסטרטגיות צמצום הסיכונים, החל בנקודות הקצה."

המחקר תומך ב-התרעת ה-FBI שיצאה לאחרונה, הממליצה על קביעת סדר עדיפויות בהגנה על הרשאות גישה לרבות יישום חשבונות בעלי הרשאות מינימליות והגבלת חשבונות מקומיים, על מנת להגביל את יכולת התוקף להשיג גישהלחשבון פריבילגי חזק ולנוע ברחבי הרשת.

אנליטיקה התנהגותית חדשה לחסימת גניבת סיסמאות והרשאות גישה:

בתוך כך, מכריזה סייברארק על אנליטיקה התנהגותית חדשה לחסימה ובלימה של איומים מתקדמים, המתמקדים בגניבת סיסמאות והרשאות גישה בנקודות הקצה.

פתרון CyberArk Endpoint Privilege Manager מגן מפני איומים מתקדמים המנצלים לרעה הרשאות פריביליגיות באמצעות שילוב של שלוש יכולות: ניהול הרשאות, בקרת יישומים ואיתור חדש וממוקד של גניבת הרשאות גישה, וכן חסימה על מנת לעצור ולבלום התקפות מזיקות בנקודת הקצה. הפתרון מסייע כעת לארגונים לאתר ולחסום ניסיונות לגניבת השראות גישה על-ידי משתמשים ויישומים זדוניים לרבות הרשאות גישה של Windows, הרשאות גישה של יישומי גישה מרחוק והרשאות גישה המאוחסנות בדפדפני אינטרנט פופולריים כגון רשת ארגונית ויישומי ענן. סייברארק גם מסוגלת לחסום hash harvesting בנקודת הקצה בכדי למנוע התקפות Pass-the-Hash, סוג מתקפה העושה שימוש לרעה בהרשאות גישה גנובות.

האנליטיקה ההתנהגותית החדשה והממוקדת מבוססת על טכנולוגיה לגילוי איומי סייבר שנרכשה בשנה שעבר מ-Cybertinel, בשילוב עם מחקר מתמשך של מעבדות סייברארק המתמקד בזיהוי דפוסי התקפה והתנהגות של תוכנות זדוניות, בכדי להמשיך ולצמצם את הסיכון הטמון באיומים חדשים.

למידע נוסף, כולל מתודולוגיית המתקפה הספציפית ואסטרטגיות צמצום סיכונים בניצול לרעה של הרשאות שירותים ברמת הדומיין, ניתן לקרוא את הדוח “Stealing Service Credentials to Achieve Full Domain Compromise.”

המחקר של מעבדות סייברארק מתמקד במתקפות ממוקדות כנגד רשתות ארגוניות – השיטות, הכלים והטכניקות בהם משתמשים תוקפי סייבר, כמו גם שיטות וטכניקות לגילוי והפחתת מתקפות כאלה.

אודות סייברארק
סייברארק תוכנה (NASDAQ: CYBR) היא חברת אבטחת מידע המתמחה בהגנה על ארגונים מפני איומי הסייבר המתקדמים ביותר – אלה המשתמשים לרעה בחשבונות פריבילגיים מתוך הרשת הארגונית כדי לתקוף את לב הארגון. החברה ממוקדת בהגנה פרואקטיבית כנגד איומי סייבר ובעצירת המתקפות בטרם הן עוצרות את העסק וגורמות נזק בלתי הפיך. בין לקוחותיה ארגונים מובילים ברחבי העולם, בהם יותר מ-45% מחברות ה- Fortune 100. בישראל החברה מאבטחת את רוב הארגונים הגדולים במשק וכן גופי תשתיות רבים.
כחברה גלובלית, סייברארק פעילה מהמטה ומרכז הפיתוח בישראל, מהמטה בניוטון, ארה"ב ומשרדים נוספים באירופה, אסיה פסיפיק ויפן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il