TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': שופרסל צפויה לדווח מחר על מכירות של 2.96 מיליארד שקל ורווח נקי של כ-63 מיליון שקל


אולם למרות הדו"ח החזק תמחור המניה מלא - נותרים בהמלצת תשואות שוק במחיר יעד של 12 שקל למניה‎
מעריכה לקראת פרסום דו"חות רשת שופרסל, מחר, כי "הרווח הנקי של שופרסל צפוי לגדול בכ-2.1% ולעמוד על 63 מיליון שקל, וזאת בעיקר בזכות ירידה במדד, שכן חלק מהותי מחובה של שופרסל, שהיא חברה ממונפת מאוד ביחס לקמעונאית מזון, הוא צמוד מדד".

בנוסף, אלשיך מעריכה כי "צפויה ירידה קלה במכירות של כ-0.7% והן צפויות להסתכם בכ- 2.96 מיליארד שקל, וזאת בעיקר בשל עיתוי החגים בחודש אוקטובר השנה, ביחס להופעתם בחודש ספטמבר אשתקד". אלשיך מסבירה כי "לכאורה היינו מצפים לירידה חדה יותר במכירות בשל החגים, אך בזכות עלייה בנתח השוק מאז קריסת רשת מגה והשקת התכנית האסטרטגית של החברה, הירידה צפויה להיות יחסית מינורית".

עוד מעריכה אלשיך כי "צפוי שיפור בשיעור הרווח התפעולי של שופרסל מכ-2.7% ברבעון המקביל אשתקד לכ-3.7% ברבעון השלישי של 2016 והוא יעמוד על 109 מיליון שקל". אלשיך מסבירה את "הגידול שנובע כתוצאה משני פרמטרים: הראשון הוא אי הופעת החגים, שלרוב מביאים לירידה בשל מתן הנחות, והשני הוא פירות הליך ההתייעלות, בדגש על סגירת שטחים מפסידים".
ברמת השוק, אלשיך מציינת כי "לפי נתונים של סטורנקסט, יש המשך של האטה בשוק וחלה ירידה כספית של 0.9% בשוק מוצרי הצריכה, אך להערכתנו עיקר התחרות הוא במגזר הדיסקאונט, כאשר בעיר התחרות נרגעה וסביר כי חלה עליית מחירים".

אלשיך כותבת עוד כי "המודל שלנו מגלם שנה מעולה לשופרסל ב-2016 לעומת 2015 שהייתה חלשה ושנה יציבה ב-2017, עם אתגרים גבוהים יותר ברמת הצמיחה בשל אפשרות להתחזקות ברמת התחרות, בעיקר בתחום הדיסקאונט, עת כלל חנויות רשת יו ייפתחו. בנוסף ייתכן שיינות ביתן, שבינתיים מתנהלת כמתחרה "פרווה", תתפוס כיוון יותר אגרסיבי. מעבר לכך, עליית שכר המינימום ועלייה קלה בריבית ובאינפלציה, באם תהיינה, מגלמות סיכון נוסף. בפן החיובי, כניסת המרכז הלוגיסטי לפעולה צפויה לתרום לשיפור ברווחיות הגולמית".

אלשיך מסכמת כי "בשקלול כלל פרמטרים אלו, אנו ממשיכים להמליץ על שופרסל בתשואת שוק עם מחיר יעד של 12 שקלים". אלשיך סבורה כי "שופרסל הצליחה למצב את עצמה בצורה טובה מאז המשבר של מגה ומימוש התכנית האסטרטגית, אך ברמת תמחור מחיר המניה בשוק, של כ-14.3 שקל, אינו מגלם את כלל הסיכונים הכרוכים בשוק קמעונאות המזון בטווח הארוך".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il