TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנליסט מוביל בתעשייה: Sophos מובילה בתחום אבטחת נקודות הקצה


Sophos זכתה בציונים הגבוהים ביותר בקטגורית האסטרטגיה
Sophos המיוצגת בישראל על ידי Power Communications, הוצבה כ"מובילה" בדוח החדש של חברת המחקר Forrester Research (פורסטר) - The Forrester Wave™, העוסק בחבילות אבטחת נקודות קצה.

Sophos זכתה בציונים הגבוהים ביותר בקטגורית האסטרטגיה, כאשר פורסטר התייחסה להגנת נקודות הקצה של החברה כ"חבילת התוכנה-כשרות (Saas) הידידותית ביותר לאבטחת נקודות קצה בארגונים גדולים". הדוח ציין כי "הרוכשים יעריכו את ממשק המשתמש האינטואיטיבי לצד הגמישות ויכולות הגידול, הדרושות ברוב הפריסות בארגונים גדולים וקטנים כאחד". בנוסף, פורסטר מצאה כי לקוחותיה של Sophos מדווחים על "רמה גבוהה של שביעות רצון מהאפקטיביות של הפתרון".

פורסטר העריכה 15 ספקים כנגד 25 קריטריונים ויכולות ושלושה צרכי ליבה: מניעת התקפות, זיהוי ותיקון. לפני רכישה, הדוח ממליץ ללקוחות לבדוק האם הפתרון שהספק מציע יכול:
• למנוע מנוזקות וממניפולציות לצאת לפועל.
• לזהות פעילות זדונית לאחר ההוצאה לפועל.
• לתקן ולעצור בעד פעילות זדונית ופגיעויות פוטנציאליות.

הדוח כלל ספקים שיש להם פתרונות ואת היכולות הללו, בעלי נוכחות בשוק של ארגונים גדולים ואשר זוכים לעניין רב בפתרונות שלהם מלקוחות בשוק זה.
בדוח, פורסטר גם בחנה את האסטרטגיה של הספק. Sophos זכתה בדירוג המקסימלי בקריטריונים המתייחסים למודל העלות והרישיון, מפת הדרכים של המוצר ואסטרטגית יציאה לשוק (go-to-market). פורסטר ציינה כי "בתחום המלא בטכנולוגיות להגנת נקודות קצה, הן חדשות והן לגאסי, מפת הדרכים של Sophos לפיתוח יכולות חזקות למניעה וזיהוי ללא חתימה... הופכת את הפתרון לתחרותי ביותר בטווח הארוך".

Intercept X של Sophos הוא הדור הבא של פתרונות אבטחת נקודות הקצה אשר חוסם נוזקות zero-day, תוכנות ניצול בלתי ידועות והתקפות נסתרות. לפתרון החדש יכולת נגד-כופרה מתקדמת, אשר יכולה לזהות כופרות שלא היו ידועות קודם לכן בתוך שניות. Sophos Intercept X מותקנת לצד תוכנת אבטחת נקודות הקצה הקיימת מכל ספק אחר, ומגבירה מידית את ההגנה על נקודת הקצה על ידי חסימת הקוד הזדוני לפני שהוא יוצא לפועל. Sophos Intercept X זמין כעת וניתן למצוא מידע נוסף באתר Sophos Intercept X website.

"מחקר זה מעריך ספקי אבטחת מידע, הן מסורתיים והן ספקי הדור הבא, כנגד קריטריונים עקביים. ההצבה של Sophos בציר האסטרטגיה בצד הימני הקיצוני מצביעה על כך ש- Sophos לוקחת את ההובלה על ידי הוספת טכנולוגיות הדור הבא לפורטפוליו המוכח שלנו להגנת נקודות קצה" הגיב דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת הגנת משתמשי הקצה ב- Sophos.
"אני מאמין כי המיצוב של החברה כ'מובילה' בדוח זה הוא עדות ליכולתה המתמשכת של Sophos להעריך נכון את תמונת האיומים ולהקשיב לצרכי הלקוחות לפתח פתרונות אפקטיביים לאבטחת נקודות קצה, אשר עולים על הציפיות, הן בהגנה והן בכל הקשור ליכולת ניהול. אני גאה בכך שהלקוחות שלנו זוכים ביתרונות של הטכנולוגיה מובילת-השוק שלנו ומהאסטרטגיה שלנו לאפשר פריסה הן on-premise והן במודל תוכנה-כשרות (SaaS) בפלטפורמה המבוססת ענן Sophos Central, וכן ביכולת שלנו להביא בעקביות פתרונות חדשניים לארגונים בכל הסדרי הגודל".
על מנת להוריד את הדוח Forrester Wave™: Endpoint Security Suites, Q4 2016, אנא הקליקו.

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.





לפרטים נוספים: יעל ניסקי, קו ישיר 03-9016661, 054-4363335



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il