TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמינריו זוכה לתנופה חזקה בארגונים מבוססי-ענן ברחבי העולם


קמינריו מציגה צמיחה תלת ספרתית לעומת השנה שעברה, כשיותר מ- 50 אחוז מהכנסותיה מגיעות מחברות SaaS מקוונות – החל משירותי בריאות וקמעונאות, עד לשירותים פיננסים וייצור



קמינריו, מובילה באחסון all-flash, מדווחת על תנופה חזקה לפתרון מערך אחסון ה-all-flash שלה, במיוחד בקרב ספקי תוכנה-כשירות (SaaS) הנמצאים בגידול מהיר. קמינריו מציגה צמיחה תלת ספרתית לעומת השנה שעברה, כשיותר מ- 50 אחוז מהכנסותיה מגיעות מחברות SaaS מקוונות – החל משירותי בריאות וקמעונאות, עד לשירותים פיננסים וייצור.

על פי דוחIDC העדכני, בהשוואה שנתית גדלו מערכות all-flash ב- 96 אחוזים במהלך הרבעון הראשון של 2016. בנוסף, 76 אחוז מהמשיבים מתכננים לפרוס מערכי אחסון פלאש נוספים במהלך 12 החודשים הבאים, והשיקולים העיקריים של משתמשי-קצה המשקיעים בפלאש הם ביצועים, סקלאביליות, עלות ותאימות.

בעקבות הביקוש לפלטפורמת all-flash יעילה וחסכונית, אשר יכולה לגדול בשיטות scale-out ו- scale-up, פנו ארגונים מובילים ל- Kaminario K2 כמענה לצרכים שלהם לתשתית אחסון לפי-דרישה. Kaminario K2 הוא פתרון אחסון all-flash היחיד אשר מספק פתרון ניתן לחיזוי וסקלאבילי לעולם המחובר תמיד ומוכוון ענן של ימינו.

בין הלקוחות שבחרו Kaminario K2:

· Emergency Communications Network (ECN) – ECN מספקת שירותים להודעות המוניות עבור ממשלות ועסקים, כדי להתריע וליידע קהילות אודות מצבי חירום. ECN נזקקה לטכנולוגיית אחסון בעלת ביצועים גבוהים ואמינה, אשר תוכל להתרחב בעת ביקושי שיא. היא בחרה ב- Kaminario K2 בזכות יכולת החיזוי, האמינות, והיכולת להגביר מהירות ותגובתיות בעתות חירום.

· Gosis – ספקית מחשוב ענן מובילה מצרפת. Gosis חיפשה פלטפורמת אחסון שתשרת את לקוחותיה. החברה בחרה ב- Kaminario K2 בזכות נפחי האחסון המובטחים, קלות השימוש והארכיטקטורה הייחודית שסייעה ל- Gossis להרחיב את פעילותה העסקית.

· משרד האסטרטגיה והפיננסים של קוריאה – שירות המידע הפיננסי הציבורי של קוריאה (KPFIS) הוא ארגון חדש הכפוף למשרד האסטרטגיה והפיננסים, אשר מפקח על ניהול תקציבים לאומיים ויישוב חשבונות בקוריאה. KPFIS בחר ב- Kaminario K2 לאספקת ביצועים גבוהים עקביים בעומסי עבודה מעורבים, עם 900,000 פעילויות קלט/פלט (IOPS) בשנייה, ושיהוי (latency) של 0.7 מילי-שניות.

· טלפוניקה: אחת מספקיות הטלקום המובילות בעולם. טלפוניקה הרחיבה את שירותיה הפופולאריים בדרום אמריקה, ונזקקה למערכת שתתמוך באסטרטגיית ההתרחבות שלה. היא בחרה ב- Kaminario להגדלת ביצועים ואספקת גישה מהירה יותר לנתונים.

· Wargaming: מפתחת ומפיצה של משחקים מקוונים. Wargaming מובילה בשוק המשחקים המקוונים החינמיים מרובי-משתמשים. היא החליפה כוננים קשיחים במערך אחסון Kaminario K2 all-flash, והפחיתה זמני בנייה עבור DevOps משעתיים ל- 14 דקות.

· ZeroChaos – ספקית SaaS גלובלית של פתרונות לניהול עובדים. ZeroChaos חיפשה פלטפורמת אחסון שתסייע לה להשיג ביצועים גבוהים יותר, אשר יתורגמו ישירות לחוויית משתמש עדיפה. ZeroChaos בחרה בקמינריו לאספקת מערכת אחסון קלה לניהול, אשר הפחיתה שיהוי ב- 80 אחוז.

"טכנולוגיה ממציאה מחדש את הדרך בה עסקים צומחים ומצליחים בעולם לפי-דרישה של היום", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "הצמיחה הרציפה שלנו מרבעון לרבעון, מבטאת היטב את הביקוש לאחסון all-flash מחברות גלובליות, במיוחד מעסקים שנולדו לאינטרנט, ומדגימה כיצד הטכנולוגיה עונה לאתגרים של היום ולחדשנות של מחר".

"SaaS (תוכנה-כשירות) היא העתיד של תעשיית התוכנה, במיוחד בעידן הדיגיטלי מוכוון האפליקציות של היום", אמרה קרלה ארנד, מנהלה תחום תוכנה באירופה ב- IDC. "נהדר לראות כיצד חברת אחסון כמו קמינריו מפתחת תשתית IT חדשה, ומאפשרת לגופי SaaS ליצור את חווית הלקוח הטובה ביותר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il