TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמזון ווב סרוויסס (AWS) הכריזה על חוות הרוח השנייה שלה באוהיו


Amazon Wind Farm US Central 2
זהו הפרויקט הגלובלי החמישי לאנרגיה מתחדשת של AWS, השני באוהיו. חוות הרוח החדשה צפויה לייצר יותר מ-530,000 מגה-וואט-שעה (MWh) אנרגיה בשנה, מספיק כדי לספק אנרגיה ל-50,000 בתים בשנה


אמזון ווב סרוויסס (AWS), חברה של Amazon.com, הכריזה עלAmazon Wind US Central 2, חוות רוח חדשה בהיקף ייצור של 189 מגה-וואט במחוז הרדין ((Hardin באוהיו, שתפיק 530,000 מגה-וואט-שעה אנרגיית רוח בשנה, החל מדצמבר 2017. אמזון חברה ל-EverPower, חברה מובילה בפרויקטים בתחום אנרגיית רוח, אשר תבנה ותתפעל את חוות הרוח החדשה שתהיה בבעלותה. זהו פרויקט אנרגיה מתחדשת החמישי של AWS בארה"ב (וחוות הרוח השנייה שלה באוהיו), שיספק אנרגיה לרשת החשמל המשרתת את מרכזי הנתונים של AWS הממוקמים באזורי אוהיו וצפון וירג'יניה. כאשר תושלם הקמת חוות הרוח החדשה, יפיקו חמישה פרויקטי האנרגיה המתחדשת של ,AWS היקף כולל של 2.2 מיליון מגה-וואט-שעה בשנה, שווה ערך לצריכת החשמל השנתית של כ-200,000 בתים בארה"ב.

למידע נוסף: https://aws.amazon.com/sustainability


בנובמבר 2014 חשפה AWS את מחויבותה ארוכת הטווח, להגיע ל- 100 אחוזי שימוש באנרגיה מתחדשת עבור מתקני התשתיות הגלובליות שלה. במהלך השנתיים האחרונות, הודות ליוזמות שאפתניות, השיגה AWS מעל ומעבר למטרתה להגיע ב-2016 לשימוש ב-40 אחוז אנרגיה מתחדשת, וקבעה יעד חדש של הפעלה תוך שימוש ב- 50 אחוז אנרגיה מתחדשת עד סוף 2017.

בנוסף להשקעה בפרויקטים סולאריים ופרויקטים של רוח, שמספקים יותר אנרגיה מתחדשת לרשתות החשמל שמפעילות את מרכזי הנתונים של ענן AWS, ממשיכה החברה לחדש את המתקנים ושירותיה, כדי להגביר את יעילות האנרגיה, כמו גם לקדם מדיניות פדראלית ושל מדינות בארה"ב, במטרה ליצור סביבת אנרגיה מתחדשת אוהדת. לדוגמא, באוהיו אמזון תומכת בשינויים בחוק המקומי העוסק במרחק המינימלי בין טורבינות רוח תעשייתיות לאזורי מגורים, כדי לעודד יותר השקעות בפרויקטים של אנרגיית רוח מתחדשת.


פרויקט רוח שני זה באוהיו מצטרף ל- Amazon Wind Farm US Central (100 מגה-וואט) במחוז פולדינג, עליו הכריזה AWS בנובמבר 2015, אשר יתחיל לייצר אנרגיית רוח במאי 2017. פרויקטים אחרים של AWS בארה"ב בתחום אנרגיה מתחדשת, כוללים חוות רוח באינדיאנה (100 מגה-וואט) וחוות רוח בווירג'יניה (80 מגה-וואט) – שתיהן כבר מפיקות חשמל. חוות רוח בצפון קרוליינה (280 מגה-וואט) נמצאת בבנייה וצפויה להתחיל לייצר חשמל עד דצמבר 2016.


"אנחנו ממשיכים להיות מחויבים להשגת המטרה ארוכת הטווח שלנו – הפעלת הענן של AWS עם 100 אחוז אנרגיה מתחדשת", אמר פטר דסאנטיס (Peter DeSantis), סגן נשיא תשתיות ב- AWS. "יש דברים רבים הכרוכים בהפיכת חזון זה למציאות, כולל ממשלות שיישמו מדיניות מעודדת ייצור אנרגיה מתחדשת חסכונית, עסקים שקונים אנרגיה זאת, פרויקטים מתחדשים כלכלית משותפי הפיתוח שלנו וחברות חשמל, כמו גם חדשנות טכנולוגית ותפעולית שמקדמת יעילות רבה יותר בתשתית הגלובלית שלנו. אנחנו ממשיכים לדחוף בכל חזיתות אלה, כדי להקדים את השגת יעדי האנרגיה המתחדשת שלנו".


מעבר ליוזמות הקיימות שמתמקדות באספקת אנרגיה לתשתית הגלובלית של AWS, משקיעה אמזון במספר פעילויות אנרגיה נקייה אחרות ברחבי החברה. דוגמאות לפרויקטים נוספים כוללות את חוות הרוח של אמזון בטקסס (253 מגה-וואט), גגות ירוקים ופרויקט אנרגיה שמשתמש באנרגיה ממוחזרת לחימום משרדי אמזון בסיאטל.

למידע נוסף על יוזמות הקיימות של אמזון: www.amazon.com/sustainability




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il