TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רחובות: נפתח לשיווק הבניין השביעי בפרויקט אביסרור 431


כמו כן החברה מוסרת כי נותרו דירות אחרונות בבניין השישי מתוך 12 הבניינים בפרויקט
חברת אביסרור מדווחת כי הבניין השביעי – בניין דקל – בפרויקט אביסרור 431 במערב רחובות נפתח לשיווק. עבודות החפירה להקמת הבניין החלו בימים אלו.
בניין דקל הוא בניין בן 22 קומות הכולל דירות בנות 4,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בני 6 חדרים.
מחיר דירת 4 חדרים החל מ 1.54 מיליון שקל ומחיר דירת 5 חדרים החל מ- 1.64 מיליון שקל.

בנוסף החברה מוסרת כי בבניין השישי בפרויקט – בניין אתרוג - נותרו לשיווק דירות אחרונות. בנייתו של בניין אתרוג נמצאת כבר בקומה החמישית מתוך 20 הקומות שצפויות להיבנות.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של בחברת אביסרור משה ובניו מסר, כי "הפרויקט במערב רחובות מבוקש בזכות מיקום מעולה לצד מחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון וייצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים".

פרויקט אביסרור במערב רחובות הוא הפרויקט הגדול ביותר שנבנה ברחובות עם כ-960 יחידות דיור ב- 12 מגדלים על שטח של כ- 77 דונם. במסגרת הקמת הפרויקט, ביצעה חברת אביסרור בשכונה עבודות פיתוח רבות שכללו שדרוג כבישים ודרכים, בניית פארק ציבורי המתפרש על פני כ-12 דונם, הכולל מתקני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה מוצלות ומדשאות. בצמוד לפרויקט ובמרחק הליכה נמצא ביה"ס יסודי ממלכתי ע"ש בגין, הנחשב לאחד הטובים ברחובות ובשפלה בכלל, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור נוספים, ביניהם בית כנסת וגן ילדים.

פרויקט זה הוא הפרויקט השני אותו בונה החברה ברחובות. במקביל חברת אביסרור משווקת ברחובות גם את פרויקט מגדלי המדע אשר כולל 127 יחידות דיור ב- 2 מגדלי יוקרה בני 17 קומות שייבנו למרגלות פארק המדע בשכונת גן הפקאן ברחובות.

בסך הכל חברת אביסרור מקימה ברחובות כ- 1,100 יחידות דיור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il