TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס מדווחת על גידול של 40% בהכנסות תוכנה ברבעון השלישי של 2016


דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על תוצאות פיננסיות (על פי IFRS) שאינן מבוקרות עבור הרבעון השלישי ותשעת החודשים שהסתיימו ב- 30 בספטמבר 2016.
· צמיחה של 9% ברבעון השלישי ברווח למניה מדוללת Non-IFRS, ו- 11% במהלך השנה.

· הכנסות תוכנת 3DEXPERIENCE צמחו ב- 40% ברבעון השלישי, וב- 38 אחוז במהלך השנה.

· הכנסות מרישיונות ENOVIA חדשים גדלו ב- 27% ברבעון השלישי וב- 30% לאורך השנה

· הכנסות תוכנות SOLIDWORKS ו- CATIA צמחו ברבעון השלישי ב- 14% וב- 7% בהתאמה

· הכנסות חוזרות מתוכנה גדלו ברבעון השלישי ב- 8%, כשהן מהוות 75% מסך הכנסות התוכנה

· הושלמה הרחבת יכולות סימולציה מולטי-פיזיקלית באמצעות רכישת CST

· היעדים הפיננסים לשנת 2016 (Non-IFRS) עודכנו: הכנסות של כ- 3.015 עד ל- 3.030 מיליארד יורו ורווח נקי למניה מדוללת של כ 2.40 יורו עד 2.45 יורו.




“פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו והפתרונות הייעודיים לתעשייה ממשיכים את המומנטום החזק מהמחצית הראשונה של השנה, כשההכנסות ברבעון השלישי מ-3DEXPERIENCE גבוהות ב- 40%", אמר ברנרד שארלז, מנכ"ל ויו"ר דאסו סיסטמס.

"הרבעון הציג גם את המגמה המתמשכת של הרחבת הטווח שלנו לרוחב תעשיות מרכזיות, עם ביצועים חזקים בתחבורה וניידות, היי טק, מוצרי צריכה וקמעונאות, מוצרי צריכה ארוזים, וארכיטקטורה ובינוי. שיפרנו משמעותית את יישומי הסימולציה למולטי-פיזיקה בהיקפים משתנים, אשר מתאימים לתעשיית הרכבים האוטנומים, בתים חכמים ומכשירים לבישים חכמים, מכשור רפואי ואובייקטים חכמים נוספים. זאת באמצעות השלמה הרכישה של CST, מובילה טכנולוגית בסימולציה אלקטרומגנטית".

"ולבסוף, בהמשך לפסגת World City שנערכה ביולי בסינגפור, בה תכנית ה- 3DEXPERIENCity שלנו חשפה את הערך הקיים ב- IoT עבור היקפי פעילות של עיר, אנו שמחים להשלים את שיתוף הפעולה עם קבוצת ההשקעה Cybernaut, קבוצה סינית מובילה הממוקדת בקידום ערים חכמות וביוזמות "Made in China 2025".


· סך הכנסות (IFRS) גדלו ב- 9% עם גידול של 9% בסך הכנסות תוכנה וגידול של 7% בשירותים והכנסות אחרות. על בסיס non-IFRS, סך ההכנסה גדל ב- 7%, כשהכנסות תוכנה גדלו ב- 7%, ושירותים והכנסות אחרות צומחים ב- 6%. פעילות השירות של 3DEXPERIENCE הייתה אחראית מרכזית לגידול בהכנסות משירותים והכנסות אחרות במהלך הרבעון השלישי (כל שיעורי הצמיחה במונחי מטבע קבוע)



· על בסיס אזורי, הכנסות non-IFRS גדלו ב- 17% באסיה, בהובלת סין ודרום קוריאה. באירופה, הכנסות תוכנה גדלו ב- 4% בהובלת צרפת ודרום אירופה. באמריקה, הגידול בהכנסות תוכנה היה 3% ושיקף צמיחה בצפון אמריקה שקוזזה בחלקה בתוצאות חלשות יותר בדרום אמריקה. הכנסות תוכנה ברבעון של השנה שעברה סיפקו בסיס גבוה להשוואה עבור אמריקה ואירופה (השוואות צמיחה על בסיס מטבע קבוע).

· הכנסות מרישיונות חדשים (Non-IFRS) גדלו ב- 6% במונחי מטבע בהובלת תעשיות תחבורה וניידות, היי טק, מוצרי צריכה – קמעונאות, מוצרי צריכה ארוזים – קמעונאות, וארכיטקטורה ובינוי.

· רישיונות תקופתיים, Non-IFRS, תחזוקה והכנסות אחרות הקשורות לתוכנה גדלו ב- 8% במונחי מטבע קבוע, על בסיס צמיחה חזקה בהכנסות ממנויי אחזקה וכן צמיחה במנויי שכירות בכל שלושת האזורים.

· על פי קווי מוצרים ועל בסיס non-IFRS, הכנסות מתוכנת CATIA גדלו ב- 7%, בהובלת צמיחה חזקה בסין. הכנסות מתוכנת SOLIDWORKS צמחו ב- 14% על בסיס ביקוש גלובלי נרחב והכנסות חוזרות חזקות. גידול של 9% בהכנסות מתוכנת ENOVIA התבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE ופתרונות ייעודיים לתעשייה, המייצגים את רוב המכירות החדשות. תוכנה אחרת צמחה ב- 2% על בסיס גבוה להשוואה. (כל השוואות הצמיחה על בסיס מטבע קבוע).

· רווח תפעולי על בסיס IFRS צמח ב- 8%. רווח תפעולי Non-IFRS גדל ב- 10% לסך של 235.3 מיליון יורו, ושיעור הרווח התפעולי non-IFRS התרחב ב- 80 נקודות בסיס ל- 32.0%. למטבע הייתה השפעה שלילית של כ- 10 נקודות בסיס על שיעור הרווח התפעולי non-IFRS.



· במהלך הרבעון השלישי של 2016, שיעור המס האפקטיבי IFRS היה 28.2% בהשוואה ל- 28.3% בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, בעוד שיעור המס האפקטיבי non-IFRS היה 30.2% בהשוואה ל- 29.9% ברבעון השלישי של 2015. החברה רשמה הטבת מס מהגשת החזרי מס ברבעון השלישי של 2016 והיפוך של עתודות מס הקשורות בהשלמת ביקורות מס של שנים קודמות במהלך הרבעון המקביל בשנה שעברה.



· רווח נקי IFRS למניה מדוללת גדל ב- 7% ל- 0.44 יורו למניה. על בסיס non-IFRS, הרווח הנקי למניה גדל ב- 9% ל- 0.63 יורו הודות לגידול בהכנסות והרחבת שיעור הרווח התפעולי.



תחזית עסקית

תיבו דה טרזנט, סמנכ"ל כספים, דאסו סיסטמס: "תוצאות הרבעון השלישי מראות התקדמות טובה עם צמיחה של 7% בהכנסות תוכנה, הרחבת שיעור רווח תפעולי ב- 80 נקודות בסיס וצמיחה של 9% ברווח למניה או 17% בקיזוז הטבות מס חד פעמיות. בהתבסס על התוצאות הכספיות שלנו, אנו מעדכנים את תחזית הרווח למניה לשנת 2016 לכ- 2.40 עד 2.45 יורו". (על בסיס non-IFRS)

"בעוד התוצאות הכלליות שלנו תואמות לצפוי, פעילות הרשיונות החדשים שלנו הייתה מעט מתחת לציפיות מכיוון שהחלטות על רכישת 3DEXPERIENCE מתקבלות ברמה האסטרטגית, והן אורכות זמן רב יותר, כפי שראינו בימים האחרונים ממש של הרבעון"

"ביחס ליעדים שלנו לשנת 2016 (non-IFRS), אנו מעדכנים את הטווח שלנו לבין 3.015 ל- 3.030 מיליארד יורו. בקצה הנמוך, הטווח משקף את הוספת הרכישה של CST לרבעון אחד ויתרונות מלאים מהמטבע במהלך הרבעון השלישי. אנו גם מצמצמים את הטווח ל- 15 מיליון יורו כדי לשקף את העובדה כי נותר רבעון אחד בלבד עד סוף השנה".

"במבט כולל על 2016, אנו צופים לשנה סולידית מבחינת צמיחה של הכנסות תוכנה ורווח למניה, המשקפים היטב את התאוצה החזקה שאנו משיגים עם 3DEXPERIENCE, שיפור במגמת המכירות שלנו בערוצים המקצועיים עם SOLIDWORKS ודינאמיקה מתמשכת טובה בהכנסות חוזרות מתוכנה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il