TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנג'לה ראוצ'ר, מנהלת קו מוצרי מעבדי ARC בסינופסיס העולמית


"מעבדי אבטחה צפויים להיכלל בכל טלפון נייד ובכל מכשיר קצה של ה-IoT"
ראוצ'ר: "מגוון יישומי ה-IoT שדורשים פתרונות אבטחת מידע גדל בקצב מהיר. האקרים יוצרים סיכונים חמורים לפרטיות, לנתונים הפיננסיים ולעיתים גם לחיי אדם, עבור מוצרים כגון מכשירי מדידה חכמים, מחשוב לביש עם יכולות תשלום בתקשורת NFC, מוצרי M2M תעשייתיים, רחפנים, רכבים ומוצרים רבים נוספים המחוברים לרשתות האינטרנט"

מעבדי מאובטחים צפויים להיכלל בכל טלפון נייד ובכל מכשיר קצה של ה-IoT (האינטרנט של הדברים – Internet of Things). כך מעריכה אנג'לה ראוצ'ר, מנהלת קו מוצרים של מעבדי ARC בסינופסיס העולמית.

ראוצ'ר התייחסה להודעתה של סינופסיס בנוגע לזמינותם של ליבות מעבדי DesignWare® ARC® SEM110 ו-DesignWare® ARC® SEM120D, המיועדים ליישומים משובצים בעלי דרישת אבטחה מוגברת, דוגמת מוצרי מדידה חכמים, מוצרים לתשלומים בתקשורת NFC (Near Field Communications) ומוצרי SIM משובצים.

מעבדי ARC SEM החדשים הכוללים את טכנולוגייתSynopsys SecureShield™ מאפשרים למתכנני שבבים להוסיף מנגנוני הגנה כנגד מתקפות תוכנה, חומרה ו-side channel. זאת, באמצעות ליבות ARC שתוכננו במיוחד למטרה זו ומספקות פונקציות מאובטחות נפרדות כחלק מסביבת TEE (Trusted Execution Environment) וממנגנוני אבטחת מידע קריטיים אחרים. סדרת מעבדי ARC מאופיינת בצריכת הספק נמוכה מאד יחד עם נצילות ביצועים גבוהה ותפוסה מינימלית כחלק משבבי הלקוחות.

לדברי ראוצ'ר, "מגוון יישומי ה-IoT שדורשים פתרונות אבטחת מידע גדל בקצב מהיר. האקרים יוצרים סיכונים חמורים לפרטיות, לנתונים הפיננסיים ולעיתים גם לחיי אדם, עבור מוצרים כגון מכשירי מדידה חכמים, מחשוב לביש עם יכולות תשלום בתקשורת NFC, מוצרי M2M תעשייתיים, רחפנים, רכבים ומוצרים רבים נוספים המחוברים לרשתות האינטרנט".

בנוגע למניעים שהובילו לפיתוח המעבדים החדשים, העירה ראוצ'ר: "כאשר חקרנו את השוק של המעבדים הרלבנטיים, מצאנו מעבדים ישנים יותר, עם ארכיטקטורות בנות יותר מ-10 שנים, שלא תוכננו מתוך מודעות לאתגרי האבטחה הנדרשים היום. המגמה המתחזקת כיום של מכשירי IoT ויישומי ניידים דורשת ממתכננים להיות מודעים לתקציבי הספק ושטח, תוך הוספת רמות משופרות של אבטחת מידע. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, חתרנו ליצור מעבדים שיציעו פונקציות אבטחה מתקדמות דוגמת uniform instruction timing ו-power randomization במטרה לערפל את פעולות המעבד ולהגביר את האבטחה תוך שמירה על הגבלת עלויות ההספק והשטח בשבב. התוצאה היא מעבדי האבטחה החדשיםDesignWare® ARC® SEM110 ו-DesignWare® ARC® SEM120D, עליהם הכרזנו בסוף ספטמבר 2016".

"פריסת ה-IoT עדיין נמצאת בשלב מוקדם אך קיימות ציפיות גבוהות בנוגע לצמיחת שוק ה-IoT והצורך במעבדים בעלי אבטחת מידע חזקה יגדל בהתאם. הצרכנים מצפים שמכשירי ה-IoT שהם רוכשים יהיו מאובטחים. יש לפתור אתגר זה במהירות, אחרת הדבר ימנע פריסה מסיבית של ה-IoT".

"אפשרויות הגדרת התצורה וההרחבה של ה-ARC SEM110 וה-SEM120D ARC הן בידול נוסף בהשוואה לתצורות מעבדים קבועות", איבחנה ראוצ'ר. "תכונות המעבדים אף מאפשרות לכל לקוח להצפין או לערפל הוראות ונתונים מאוחסנים. מהנדסים יכולים גם להוסיף את הוראות מכונה שונות שמאפשרות בידול מתכנוני לקוחות שונים. באמצעות מהלך זה, לקוחות יכולים להוסיף עוד רמת אבטחה שתקשה מאד על מאמציהם של האקרים לפרוץ למערכת".

"פתרונות המעבדים החדשים מדגמי ARC SEM110 ו-SEM120D ARC מצטרפים לרשימה העשירה של פתרונות ה-IP של סינופסיס הכוללים תכונות מורחבות של אבטחת מידע, שממלאות תפקיד קריטי בפתרונות ה-IoT וה-SoC המתקדמים של היום", הוסיף רפי קדם, מנהל מכירות אזורי בכיר בסינופסיס ישראל. "מעבדים מאובטחים המוצעים על ידי סינופסיס יועילו לתכנונים רבים ויסייעו ללקוחות שמעוניינים להוסיף אבטחת מידע לשבבי הדור הבא".

אודות סינופסיס

סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) הינה ספק פתרונות Silicon to Software™עבור חברות חדשניות אשר מפתחות את הדור הבא של שבבים חכמים המיועדים למוצרי האלקטרוניקה ויישומי תוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il