TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נמשכים השיבושים בנתג"ז


העובדים מונעים את חיבור תחנת הכוח של מפעלי כיל בים המלח לתשתית הגז הטבעי
ועד עובדי מפעלי ים המלח בראשות ארמונד לנקרי הגיע למקום והביע סולידריות עם עובדי נתג"ז, המוחים מזה מספר שבועות על כישלון המו"מ להסכם קיבוצי ראשון בחברה ובחירתה להמשיך להעסיק עובדי קבלן
עובדי נתג"ז אף משבשים את עבודות הפיתוח בתחנת הכוח "נילית" סמוך למגדל העמק

יו"ר איגוד עובדי האנרגיה בהסתדרות: "המצב בו חברה ממשלתית אינה ממלאת תקנים פנויים ומעדיפה להעסיק עובדים בצורה קבלנית אינו נתפס"
ועד העובדים של חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל (נתג"ז) מחריף את הצעדים הארגוניים נגד הנהלת החברה, ועצר את חיבור תחנת הכוח של מפעלי כיל בים המלח לתשתית הולכת הגז הטבעי של ישראל.

הצעדים הארגוניים, שנמשכים מזה מספר שבועות בכמה מוקדים ברחבי הארץ, נערכים על רקע כישלון המו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה וגרירת רגליים מצד הנהלת נתג"ז. בחברה הממשלתית קיים סכסוך עבודה פתוח למעלה מחמישה חודשים על רקע הסחבת המכוונת שנוקטת ההנהלה במו"מ שמתנהל כבר למעלה משנתיים ללא תוצאות.

עשרות מעובדי החברה מתכנסים ועוצרים את הפעילות בתחנה של נתג"ז, שאמורה החל מבעוד שבוע לספק גז לתחנת כוח חדשה שהקימה חברת כיל עבור מפעליה בים המלח. אם יימשכו השיבושים, לא יקבלו המפעלים את הגז הטבעי מהתחנה החדשה. ועד עובדי מפעלי ים המלח בראשות ארמונד לנקרי הביע סולידריות עם עובדי נתג"ז, הגיע למקום על מנת לחזק אותם במאבקם להסדרת זכויותיהם וסיפק להם מזון ושתייה.

במקביל לצעדים הננקטים באזור ים המלח, העובדים אף עצרו את עבודות הפיתוח בתחנת הכוח החדשה "נילית", סמוך למגדל העמק.

נזכיר כי העובדים מוחים על כך שהנהלת נתג"ז מקפידה על הצבת עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות, בניסיון להימנע מהסדרת זכויותיהם בהסכם קיבוצי. זאת תוך שהיא מקפיאה את דיוני השכר בחברה ומנצלת את תקופת המו"מ כדי להנהיג נהלים חדשים ודרקוניים בנושאים כגון נוכחות, נסיעות ועוד. לצד זה בתקופת המו"מ ההנהלה פגעה במכוון בכוח הארגוני של העובדים וקלטה עובדים חדשים לתפקידי ליבה (טכנאי גז וחשמלאים), במתכונת של מיקור חוץ, וזאת למרות שישנם תקנים פנויים בחברה אותם ניתן לאייש באופן מיידי.

דוד גלנוס, יו"ר איגוד עובדי האנרגיה בהסתדרות, אמר כי: "מאבקם של עובדי נתג"ז להסדרת זכויותיהם בהסכם קיבוצי מוצדק מאין כמוהו. המצב בו חברה ממשלתית אינה ממלאת תקנים פנויים ומעדיפה להעסיק עובדים בצורה קבלנית אינו נתפס, וזאת מבלי לגעת בכלל בגרירת הרגליים ובצעדים שננקטים נגד העובדים במהלך המו"מ בין הצדדים. אני קורא למנכ"ל נתג"ז שמואל תורג'מן להתעשת וליישב במהרה באמצעות הידברות את הסוגיות שבמחלוקת".

חברי ועד הפעולה בנתג"ז, בראשות יהודה דרי, מסרו כי: "ההחלטה להחריף שוב את הצעדים הארגוניים הגיעה לאחר שהנהלת החברה המשיכה בהתנהלותה העיקשת, במקום ללכת עמנו ביד ביד לטובת כל הצדדים. לא נזרים את הגז למפעלי ים המלח עד שחילוקי הדעות ייושבו, והתקנים הפנויים בחברה ימולאו במקום להעסיק עובדים באמצעות חברות קבלן".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il