TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזמנה גדולה ל-Safe-T


רשות ממשלתית מרכזית הזמינה את מוצר Safe-T Box בהיקף של מאות אלפי שקלים
Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מודיעה היום כי אחת מרשויות הממשלתיות המרכזיות בישראל, ביצעה הזמנה בהיקף של מאות אלפי שקלים של מוצר Safe-T Box באמצעות חברת בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת על מנת להוסיף שכבת הגנה מהותית על חלופת המידע העובר בין הרשות לגופי הסמך והלקוחות אותך היא משרתת.
הרשות הממשלתית אחראית על מספר רב של מתקנים ממשלתיים רגישים, המטפלים במספר רב של אזרחים ועובדי מדינה. פעילות זו גוררת אילוצי אבטחת מידע מיוחדים.
Safe-T Box, מספק שכבת הגנה נוספת המגנה על העברת קבצים, דואר אלקטרוני, וכניסה ליישומים, המאפשרת לרשות הממשלתית ושותפיה גישה מאובטחת למידע רגיש וקריטי.
התשלום בגין ההזמנה צפוי להתקבל במהלך חודש ינואר 2017.
הטמעת המוצר תתבצע ע"י חברת טו בי סקיור מקבוצת מטריקס, שותף מוביל של החברה וסייפ-טי דטה, המתמחה בפתרונות אבטחת מידע מתקדמים, יעוץ ואינטגרציה.

אודות Safe-T
Safe-T היא יצרנית פתרונות מאובטחים להעברת נתונים במגוון רחב של תעשיות. ארגונים ממשלתיים וארגונים בתחומי הבנקאות, הביטוח, הפיננסים, הבריאות, החינוך, התעשייה והשירותים וכן מוסדות ציבוריים.
עם חזון להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, על ידי הבטחה לזרימה של העבודה עסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר, זכתה החברה בשנת 2015 בשני פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: כזוכת הזהב למוצרי אבטחת מידע הטובים ביותר ופרס על אבטחת הענן; חברת Safe-T הוכרזה כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor של גרטנר.
ל- Safe-T משרדים ומרכז מו"פ בישראל, שלוחה בארה"ב, ומפיצים באירופה ובאסיה.
מוצרי Safe-T מותקנים אצל עשרות ארגונים בענפים הפיננסיים, הביטוח, החינוך, הייצור, וההייטק, שבהם אלפי משתמשים עסקיים בחרו לשתף בבטחה מיליוני קבצים וחלופות דואר אלקטרוניים בכל יום.
בין לקוחות החברה ניתן למצוא את Rollomatic,LBG , Banque Heritage, RLM Finsbury, Zek Law, CareCore, Temenos, ממשל זמין ("ספק יחיד" משרד רוה"מ) , הראל ביטוח, משרד הבריאות, ECI, בנק הפועלים, נתיבי ישראל, אוניברסיטת חיפה, פסגות, מכון ויצמן ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il