TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס הציגה בפני אנשי אקדמיה ומומחי רפואה בישראל


את הסימולציה הריאליסטית המלאה הראשונה של הלב האנושי
סימולציה וירטואלית משנה את הדרך בה אנו מפתחים טיפולים רפואיים עבור הלב האנושי ומתאימים אותם במדויק לכל מטופל. דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, יחד עם ADCOM CONSULTING , שותפה מקומית שלה בישראל, אירחה אנשי אקדמיה ומומחי רפואה באוניברסיטת ת"א, כדי לצפות ולחוות את הסימולציה הריאליסטית הראשונה של לב אנושי. הסימולציה פותחה על ידי דאסו סיסטמס כחלק מפרויקט הלב האנושי (Living Heart), יוזמה אליה חברו 45 שותפי מחקר וארגוני תעשייה בעולם, המאפשרת לאנשי רפואה לראות ולבחון באופן מדויק כיצד הלב עובד במצבים שונים.

במהלך הסמינר, הוצג למשתתפים כיצד בוצעה סימולציה של הכנסת טבעת תומכת אל תוך הלב, וכיצד היא מראה את ההשפעה על זרימת הדם על השרירים, וכיצד הטבעת עצמה מחזיקה לאורך השנים. הסימולציה יורדת לפרטים קטנים, כולל תפרים אשר נעשו בהליך הרפואי. בנוסף, תוך שניות ניתן גם להריץ את אותה הסימולציה וללמוד את ההשפעה על הלב בתנאים שונים, לדוגמא, במקרה של מחלת לב.

במהלך האירוע התנסו המשתתפים בעצמם בתהליך יצירת סימולציה של לב באמצעות שימוש בנתונים המגיעים מסריקות MRI. יכולת שכזו מאפשרת לרופאים לצפות במצב הלב בתלת-ממד 3D)), לתכנן הליכי ניתוח, ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר לכל חולה - בהתאם לתפיסות מודרניות הקובעות כי אין טיפול אחד שמתאים לכולם.

"סימולציה של הלב מספקת כבר עתה יתרונות גדולים מבחינת זמן הפיתוח של טיפולים ומכשור רפואי עבור הלב, כגון תומכנים (סטנטים), מסתמים או קוצבי לב. הסימולציה מסייעת לחקור את העמידות והבטיחות של המכשור, ולבחון עיצובים ומבנים שונים כדי להגיע לטיפול הטוב ביותר. אבל חשוב מכך, הסימולציה מקדמת חדשנות, כשהיא מאפשרת למפתחים לבחון בקלות ובמהירות רעיונות חדשים לטיפול בעולם וירטואלי, ללא צורך ביצירת אב טיפוס פיזי", אמר אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס, ישראל.

פרויקט Living Heart, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מאחד חוקרי לב מובילים, מרצים, מפתחי מכשור רפואי, רשויות רגולציה, ורופאים, במשימה משותפת לפתח ולאמת מודלים מדויקים ביותר, בעלי התאמה אישית, של הלב האנושי. מודלים אלה יוצרים בסיס אחיד עבור רפואה קרדיולוגית, ומשמשים כבסיס טכנולוגי להכשרה ולימוד, תכנון מכשור רפואי, בחינות ואישורים, דיאגנוזה קלינית ומדע רגולטורי. הפרויקט יוצר אפיק יעיל לתרגום מהיר של חדשנות קיימת ועתידית, ישירות אל טיפול משופר במטופלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il