TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Office 365 עם 100 מיליון משתמשים


מעל 85% התקנות בארגונים
למעלה מ- 205 מיליארד מיילים נשלחו, מדי יום ביומו, בשנה שעברה ותחזית זו צפויה לצמוח ב- 5% ב- 2016, מכאן שמוקדם מדי להספיד את המיילים והם עדין מהווים את צורת התקשורת הפוםלרית ביותר בתקופתינו. על רקע זה, Veeam® Software, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה היום על פתרון חדש - Veeam Backup for Microsoft Office 365 – ומציינת כי הביקוש הראשוני לפתרון עבר את כל הציפיות.

ל- Office 365 100 מיליון משתמשים בקירוב ויותר מ- 85% התקנות בארגונים והיא ללא ספק שינתה את הדרך בה ה- IT בארגון מנהל ומשמר את מערך המיילים, מספק גמישות וסקלביליות. Office 365 מאפשר לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום, בכל שעה, וללא הצורך לשמור על תשתית המיילים שלו. חשוב לזכור כי Office 365 לא מחליף את הצורך בגיבוי מקומי של הדאטה השמורה במיילים, שכן, הדאטה היא בבעלות ובשליטת הארגון ולכן הוא גם האחראי להגן עליה.

"בעידן של רשתות חברתיות, טרנדולוגים רבים מכריזים כבר על מותם של המיילים, אולם לנו ברור כי המיילים עדין מהווים את אחת הדרכים המרכזיות של התקשורת הבינאישית, במיוחד בסביבה הארגונית," אומר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול ב- Veeam. "החיבור בין מיקרוסופט, השליטה הבלתי מעורערת בתחום המיילים עם יכולות הענן של Veeam מבטיח לארגונים חיסכון בזמן, במשאבים ובעלויות. על רקע זה, אך טבעי לארגונים להמר על Office 365 כפלטפורמת המיילים העתידית. מחלקות ה- IT מקבלות את העובדה שכבר אין צורך לנהל ולתחזק את מערך המיילים הארגוני, כחידוש מרענן. אך מכל מקום, חשוב לזכור, שעדין מדובר בדאטה של הארגון ולכן הארגון הוא זה ששולט בה ואחריותו להגן עליה. "

הפתרון החדש מפחית את הסיכון באובדן גישה למיילים ומבטיח את זמינות המידע למשתמשים ולעסקים. בעזרת פתרון זה, לקוחות יכולים:

• לגבות בצורה בטוחה את המיילים השמורים ב- Office 365 חזרה לסביבה שלהם.
• לשחזר במהירות אייטמים בודדים בתיבת הדואר, ברמת שחזור גבוהה מאד.
• להציג בצורה יעילה eDiscovery בארכיבי המיילים עם חיפוש מתקדם ועם יכולות של שחזור גמיש ויצוא אייטמים.

בשילוב עם Veeam Backup & Replication מאפשר הפתרון החדש, למשתמשים בסביבות היברידיות, להגר בקלות מידע מתיבת הדואר השמורה ב Office 365 למערכת Exchange מקומית באתר הלקוח, כמו גם, לבצע גיבוי וניהול משתמשים במערכת מייליים היברידית.

"זהו שלב נוסף באסטרטגיה של Veeam לספק זמינות מידע עבור עננים היברידים," מוסיף מקיי, "אנו רואים עניין הולך וגובר מצד לקוחות ושותפים בהכרזה שהכרזנו לאחרונה אודות פלטפורמת Veeam עבור הענן ההיברידי. יחד עם חידושים כמו ההכרזה הנוכחית, ההכרזה על אייג'נט חדש ל- Microsoft Windows ועל אייג'נט ללינוקס, אנו פותחים עידן חדש בכל הנוגע למתן מענה לדרישות של הארגונים לפתרון זמינות מידע מקיף עבור גופי מידע ווירטואליים, פיזיים ומבוססי ענן."


הצעה מיוחדת שתסתיים ב- 31 לדצמבר, 2016
Veeam מציעה מנוי שנתי, חינמי של Veeam Backup for Microsoft Office 365 ללקוחות Veeam Availability Suite, Veeam Backup & Replication ו- Veeam Backup Essentials. כמו כן, מציעה החברה, מנוי דו-שנתי ללקוחות Enterprise Plus הכולל גירסאות שונות של Veeam Availability Suite, Veeam Backup & Replication ו- Veeam Backup Essentials.
הפתרון יהיה זמין גם בעלות היכרות של 2 דולר לחודש, פר משתמש, ללקוחות המבקשים להשתמש בפתרון כפי שהוא, ללא תלות בפתרונות Veeam האחרים. למידע נוסף בקרו ב- www.veeam.com.

אודות Veeam
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 43,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 216,500 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.

הסניף הישראלי
של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,000 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. לאתר החדש בעברית - https://go.veeam.com/veeam-main-he/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il