TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LivePerson ו-Google משיקות שירות חדש לעסקים


הרחבה חדשה לשירות Adwords click-to-message עבור חברות וארגונים
LiveEngage הינה הפלטפורמה הראשונה המקשרת בין לקוחות לבין צוות מכירות ושירות ב-SMS בהיקפים גדולים

ניו יורק, 18 באוקטובר, 2016 -- לייבפרסון, ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטליים באינטרנט ובמובייל, הינה החברה הראשונה להשיק שירות המאפשר לחברות להרחיב את השימוש בשירות AdWords click-to-message של Google. שירות זה, הצפוי להיכנס לשימוש בשבועות הקרובים, יאפשר ללקוחות להעביר הודעה למפרסם באמצעות SMS, ישירות ממודעת pay-per-click. לייבפרסון תאפשר ללקוחות האנטרפרייז את ניתוב ההודעות בצורה חכמה למרכז המכירות והשירות של העסקים על גבי פלטפורמת ה-LiveEngage.

"הפתרון פותח במרכז הפיתוח הישראלי על-גבי פלטפורמת LiveEngage המאפשרת טיפול כולל בכל הערוצים הדיגיטאליים. לייבפרסון היא החברה הראשונה בעולם המציגה פתרון Messaging ברמת האנטרפרייז. עבדנו עם גוגל ומספר לקוחות מפתח, וביניהן יצרנית רכב גדולה, ספק מוביל של הלוואות אונליין, וספק שירותי תקשורת גדול, אשר נבחרו כמאמצים הראשונים של השירות החדש. אנחנו נרגשים להוסיף את היכולת החדשה הפותחת דרך נוספת לעסקים גדולים לתקשר עם לקוחות תוך שימוש ב Google AdWards", אומר ערן ואנונו, CTO ומנכ"ל לייבפרסון ישראל.

השקת ההרחבה החדשה של Google מדגישה ומאיצה את מעבר הלקוחות המואץ להודעות טקסט במובייל כדרך המועדפת לתקשורת בין לקוחות לבין עסקים – באופן זהה בו הם משתמשים בהודעות כדי לדבר אחד עם השני. לקוחות הרואים תוצאת חיפוש ממומנת, יוכלו ללחוץ על אייקון ההודעה ולהתחיל בשיחת טקסט עם המפרסם באופן מיידי, בכדי לבצע רכישה או לקבל מידע – גרסה הרבה יותר מודרנית מההתקשרות המסורתית למספרי 1-800.
לייבפרסון משיקה את הרחבת click-to-message ad לחברות גדולות יותר באמצעות תוספת של שלושה מיימדים. בראש ובראשונה, השירות מאפשר מעקב והפצת התגובות למודעה לצוותים הנמצאים במיקומים גאוגרפים שונים – דבר מהותי לקמפיין פרסומי בהיקפים גדולים – ויכולת למדידת התוצאות.

שנית, לייבפרסון מאפשרת שירות אופציונלי במסגרתו צוות Pay-for-Performance יכול לענות לשיחות ה-SMS ולטפל בעצמו ברבות מהפניות, או להעבירן לנציגי שירות של הארגון במקרים בהם יש צורך בכך.

שלישית, לייבפרסון מאפשרת לעסקים לנהל שיחות בהודעות דרך ממשק אחד החולש על כל הערוצים הדיגיטאליים . מה שמאפשר לחברות המפרסמות בהיקף רחב להפחית מהעיסוק בכח אדם מה שהוכח ככמשפר את שיעורי ההמרה לאחר הביצוע.
לקוחות מדווחים על שיעורי המרה משופרים כתוצאה משימוש בשירות, אשר ניתן לייחסו לקשר האישי שנוצר באמצעות הודעות, על פני לחיצה רגילה על הודעה המפנה לאתר או למספר 1-800.

פלטפורמה המותאמת לחברות אנטרפרייז
עמוד השדרה של המערכת היא LiveEngage, פלטפורמת תוכנת הדגל של לייבפרסון, המאפשרת תמיכה במכירות ובלקוחות של 18,000 בתי עסק ברחבי העולם, כולל חברות הפיננסים, התקשורת, הנסיעות והקמעונאות.. המערכת מנתבת את תקשורת ההודעות בין לקוחות לעסקים בהיקף עצום, ובכך מבטיחה כי מודעות המופיעות באשכול Google AdWords click-to-message ינותבו לאנשים הנכונים בזמן הנכון. LiveEngage בוחנת ומנתחת את חילופי ההודעות האלו במטרה להבטיח כי התהליכים מתבצעים בצורה אופטימלית והלקוחות מרוצים. המערכת פותחה במרכז הפיתוח הישראלי ובימים אלו נמצאת בתהליך אימוץ מתקדם אצל לקוחותינו הגדולים.

Pay-for-Performance
קבוצת ה- Pay-for-Performanceשל לייבפרסון הינה קבוצת מומחים על פי דרישה שיכולה לענות על שאלות הנוגעות למכירה כאשר לעסק אין צוות משלו, או כאשר יש ביקושים רבים ויש צורך בגיבוי. לקוח של לייבפרסון, יצרן רכב גדול, משתמש בצוות ה-Pay-for-Performance בשיתוף עם שירות ה-click-to-message, ומשתמש ב- Pay-for-Performance בזמנים בהם סוכנויות רכב מקבלות מבקרים רבים.
הצוות מציע דרך אפקטיבית לניהול הפניות הנכנסות ומאפשר שמירה על רמה גבוהה של מעורבות מצד הלקוחות. שיחות המכירה ממודעות ה-click-to-message מועברות לצוות וניתנות להעברה לספקים בצורה חלקה ללא כל בלבול או מאמץ מצדו של לקוח הקצה.

אודות לייבפרסון
לייבפרסון (LivePerson Inc., NASDAQ: LPSN) הינה ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים, המאפשרת תקשורת משמעותית בין עסקים ללקוחות. LiveEngage, מיזם של החברה, הינה פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת ללקוחות להפסיק לבזבז את זמנם בהמתנה בהתקשרות למספרי 1-800, ובמקום זאת להתקשר עם העסקים המועדפים עליהם במסגרת הודעות טקסט , בדיוק כפי שהם נוהגים עם חברים ובני משפחה. למעלה מ- 18,000 עסקים, לרבות ,Adobe, Citybank The Home Depot, PNC, Orbitz, IBM, HSBC, EE ו- Walt Disney מסתמכים על פלטפורמה ייחודית, חכמה, בטוחה וניתנת להתאמה של LiveEngage, לצורך הפחתת עלויות, שיפור איכות החיים ויצירת תקשורת רבת משמעות עם לקוחות.

ההצהרות במסמך זה לגבי לייבפרסון אשר אינן עובדות היסטוריות הינן חוזות פני-עתיד וכפופות לסיכונים שונים ולחוסר ודאות אשר עלולים להביא לכך שהאירועים או התוצאות בפועל יהיו שונים באופן מהותי מההצהרות שבמסמך זה. כל הצהרה אשר חוזה פני-עתיד, לרבות, אך אף מבלי לפגוע בכלליות האמור, תחזיות כספיות, ניתנות בהתאם לפסקת ה"Safe Harbor" של ה- Private Securities Litigation Reform Act of 1995. טבעי שציפיותינו ותחזיותינו ישתנו במהלך הרבעון והשנה, ועל כן מובהר בזאת כי אמונותינו וציפיותינו שבהתאם להם אנו מבססים את תחזיותינו, עלולות להשתנות. על אף שתחזיות אלו עלולות להשתנות כאמור, איננו מחויבים להודיע לכם על כך. האירועים או התוצאות בפועל עלולים להיות שונים בתכלית מאלו המוזכרים בפרסום בקשר לתחזיות או אמירות הצופות פני עתיד. חלק מהגורמים אשר עשויים ליצור פערים משמעותיים בין התחזיות שבפרסום ובין התוצאות בפועל הינם, בין היתר: תנודות פוטנציאליות ברווח הרבעוני ובתוצאות הפעילות; תחרות בענף המכירות האינטרנטיות, בשיווק ובשוק שירות הלקוחות האינטרנטי; יכולתנו לשמר לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים; אי-יציבות בשער החליפין של מטבעות זרים; סיכונים הקשורים בשמירה על פרטיות באינטרנט אשר יכולים להוביל לדרישות רגולטוריות חדשות או ליצירת תדמית ציבורית שלילית; סיכונים הקשורים לדרישות רגולטוריות חדשות או דרישות חוקיות אחרות אשר עלולות להשפיע באופן משמעותי על עסקי החברה; יכולתנו לפעול בצורה אפקטיבית בשוק המובייל; תגובה לשינויים טכנולוגים תכופים ושינויים בהעדפות הלקוחות; דרישות רגולטוריות נוספות, התחייבויות מיסוייות, תנודות בשער החליפין וסיכונים אחרים הנובעים מהתרחבות בינלאומית ו/או התרחבות למתן שירות ישיר ללקוח; פגיעה במוניטין אשר תתרחש כתוצאה מפעילות החברה; יכולת החברה לשמור על אנשי מפתח, לגייס אנשים חדשים ולנהל את שחיקת העובדים; סיכונים הקשורים ליכולתנו לשלב בהצלחה רכישות שנעשו בעבר או רכישות של חברות בעתיד; היכולת להרחיב את פעילות החברה בעולם; כישלונות או פרצות אבטחה בשירותי החברה, ספקיה, או באתרי לקוחותיה; סיכונים הקשורים לרגולציה ולשימוש בלתי-נאות במידע אישי של לקוחותינו באינטרנט; מערכות טכנולוגיות שאינם בשליטתנו וכשלים טכנולוגיים העלולים לשבש את שירותי לייבפרסון; סיכונים הנוגעים בהגנת זכויות הקניין הרוחני של החברה או הפרות פוטנציאליות של זכויות הקניין הרוחני של צדדים שלישיים; אחריות משפטית ו/או תדמית ציבורית שלילית לשירותים הניתנים לצרכנים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות; סיכונים הקשורים בפגמים טכנולוגים או אחרים הקשורים להפצת השירותים שלנו; גידול בהפרשה לחובות מסופקים כתוצאה מגידול בחובות של לקוחות עם סיכון אשראי גבוה שיקולי פרטיות הקשורים לאינטרנט אשר עלולים להביא לחקיקה חדשה או תדמית ציבורית שלילית; סיכונים הקשורים בתשלומים; עיכוב במחזורי היישום; סיכונים הקשורים לתנודתיות בשוקי ההון; היכולת של החברה לגייס מימון נוסף לצורך ביצוע האסטרטגיה העסקית שלה; סיכונים הקשורים לתכנית רכישה חוזרת, קיימת או עתידית, של מניות החברה, כולל אם תוכנית כאמור תשפר את ערך בעלי המניות לטווח ארוך, וכן אם רכישות כאמור יביאו להגדלת התנודתיות של מחיר המניות הרגילות של החברה ויפחיתו את עתודות המזומנים של החברה; היכולת של החברה לקבל רישיונות מצדדים שלישיים אשר הכרחיים לשימוש במוצרי החברה ובשירותיה, ויכולת החברה לשלב בהצלחה תוכנות של צדדים שלישיים; שינויים בכללי החשבונאות המקובלים בארה"ב; יכולת החברה לשמר את המוניטין שלה; סיכונים הקשורים למוצרים המורכבים של החברה; סיכונים הקשורים בהכרה מהכנסות ממנויים; מחזורי המכירות הארוכים של החברה; סיכונים הקשורים לפעילות החברה בישראל והמתיחות הפוליטית והחברתית באזור; אירועי טבע קטסטרופאליים, והפרעה לפעילות החברה על ידי אירועים מעשה ידי אדם; התנודתיות הגבוהה של מחיר המניה שלנו; סיכונים הקשורים למסחר של המניה הרגילה שלנו ביותר מבורסה אחת. רשימה זו נועדה לזהות רק גורמים מסוימים העלולים ליצור שינויים בין התחזיות שבפרסום זה ובין האירועים או התוצאות שיתרחשו בפועל. הקוראים מופנים לדו"חות והמסמכים המוגשים מעת לעת על ידינו ל-Securities and Exchange Commission, לבדיקת גורמים אלו וגורמים אחרים העלולים להביא לשוני ממשי בין תחזיותינו המפורטות לעיל ובין התוצאות בפועל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il