TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הטכניון שדרג את רשת התקשורת בעזרת חברת 'טלדור'


לאחר שנים של שימוש בתשתיות ישנות, הטכניון בחיפה עובר להשתמש ברשת תקשורת חדשה ומהירה של חברת ג'וניפר
חברת טלדור השלימה לאחרונה פרויקט החלפת רשת התקשורת הישנה של המכון הטכנולוגי בחיפה, הטכניון. מערכת התקשורת שהותקנה במרכז המחשבים של הטכניון תאפשר חיבור המבוסס על מבואות 40Gbps בין כלל המתגים ובקצבי תעבורה של עד טרה בייט במתגי הליבה אליהם צפויות להתחבר כלל פקולטות הטכניון.

הפתרון החדש נבנה בסביבת ה-Data Center הראשי של הטכניון, הנקרא מרכז המחשבים והוא כולל מתגים חדישים ומתקדמים של חברת ג'וניפר, בעלי יכולת של העברת נתונים בקצבי טרה-בייטים לשנייה (Tbps).

לדברי מתכנני רשת התקשורת החדשה בחברת טלדור, המערכת ממצבת את הטכניון בחזית הטכנולוגיה בהיבט של שרידות מלאה וזמינות גבוהה ליישומים השונים הרצים ע"ג השרתים הווירטואליים והשרתים הפיזיים. כמו כן, המערכת משדרגת את גישת המשתמשים במערכות הטכניון, כך שהגישה ל-Data Center יציבה ומהירה יותר.

ארכיטקטורת ה- Fabric שתוכננה בפרויקט, מאפשרת את התרחבות הרשת תוך כדי תנועה, ללא פגיעה במערכות.

לדברי אשר אהרוני, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע: "הטכניון שידרג את ליבת רשת התקשורת ועבר לרשת מהירה וגמישה, המאפשרת גדילה במשאבי המחשוב ללא מגבלת צווארי בקבוק שהיו קיימים בעבר. תשתית זו תשרת את הטכניון שנים רבות קדימה תוך מתן דגש על חווית משתמש ייחודית לכלל הסטודנטים והסגל, הטכנולוגיה שנבחרה תאפשר להשיק שירותים ויישומים חדשים בצורה מהירה יותר".

חן ביבר, סמנכ"ל מכירות, טלדור תקשורת: "חברת טלדור תקשורת הינה האינטגרטור המוביל במדינת ישראל. טלדור ביססה בשנים האחרונות את מובילותה במגזר האקדמי, כך, שכיום טלדור מספקת שירותי אינטגרציה ותחזוקה לכל האוניברסיטות ולכל מוסד אקדמי גדול בישראל.
הטכניון בחר בטלדור לתכנן, ליישם ולתחזק את רשת התקשורת מהגדולות והמהירות הקיימות במגזר האקדמי תוך יישום פיתרונות מתקדמים ופורצי דרך.
טלדור גאה בכך שהטכניון, כמוסד אקדמי המדורג ברשימת 100 המוסדות המובילים בעולם, בחר בה כאינטגרטור לבניית ותחזוקת רשת חשובה זו, אשר תשרת את חוקרי הטכניון והדורות הבאים המתחנכים במוסד זה. "


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il