TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סניף חדש לרשת תיווך הנדל"ן הגדולה בישראל רי/מקס בעיר בית שאן


עוד סיכה ננעצת על הנדל"ן המניב של ישראל: סניף חדש לרשת תיווך הנדל"ן הגדולה בישראל רי/מקס בעיר בית שאן
ראש העיר רפאל בן שטרית: "בית שאן והסביבה הופכת במהירות שלא תיאמן ליעד נחשק ומועדף למשקיעים בתחומים שונים. אני מאחל לכל היזמים להעצים ולמנף את העמק היפה והאטרקטיבי המהווה כר נרחב וקרקע פורייה למשקיעים בתחומי הנדל"ן השונים".

בימים הקרובים ייפתח בעיר בית שאן סניף חדש של רי/מקס – רשת התיווך הגדולה בישראל. את הזיכיון רכש ראובן אלקסלסי, יליד העיר שגדל בבית שאן, ששירת משך 20 שנה כקצין במשטרת ישראל בתפקידי בילוש ומודיעין. לפני חודשים אחדים החליט לפרוש מהשירות ולפנות לעיסוק בנדל"ן.

בזכות היכרות מקדימה עם זכיין רי/מקס בעפולה, החליט ראובן להוציא רישיון תיווך כדי להשתלב שם בעבודה כסוכן מן המניין, אחר שיעבור בהצלחה את מבחן המתווכים. בינתיים, נפתחה בפניו האפשרות לרכוש את הזיכיון בבית שאן ועמק המעיינות.

בימים אלה מסיים ראובן את ההכנות האחרונות לקראת פתיחת המשרד, ובאחרונה כבר קיבל את ברכת הדרך ממנכ"ל הרשת, ברנרד רסקין, שאמר: "זיהיתי מהרגע הראשון שראובן הוא מסוג האנשים שאוהבים נדל"ן ומחוברים לתחום.

הוא איש מעניין, שיהיה לו גם סניף מעניין. אני שמח על שהוא מצטרף לרשת ומאחל לו הצלחה ושייהנה מכל רגע בעבודה. הקמת עסק בכלל ובתיווך בפרט היא מסע ארוך, ואנו ברי/מקס עומדים לרשותו על מנת להעניק לו את כל הידע והכלים הנדרשים כדי להצליח בתחום".

ראש העיר בית שאן רפאל בן שטרית, אמר כי הוא שמח על פתיחת סניף של חברת תיווך נדל"ן הגדולה והמובילה בארץ בעיר, מה שממחיש ומדגיש את הפוטנציאל הגבוה של האזור כיעד ליזמים ולמשקיעים ובתחום הנדל"ן, שערכו עלה באחרונה בשיעור חסר תקדים.

"בית שאן והסביבה הופכת במהירות שלא תיאמן ליעד נחשק ומועדף למשקיעים בתחומים שונים. אני שמח שיליד העיר ותושב בה, ראובן אלקסלסי יהיה הזכיין של הרשת בסניף החדש שיפתח אצלנו ומאחל לו להעצים ולמנף את העמק היפה והאטרקטיבי המהווה כר נרחב וקרקע פורייה ליזמים ולמשקיעים בתחומי הנדל"ן השונים", ציין בן שטרית.

רי/מקס הינה חברת תיווך בינלאומית, הפרוסה הפרוסה ביותר מ 60 מדינות ובעלת היקף העסקים הגדול ביותר בעולם בזכות כ-100,000, הפעילים בכ- 7,000 משרדים. רשת רי/מקס בישראל, בראשות ברנרד רסקין, קיימת משנת 1995, והיא מונה כ-100 סניפים ברחבי הארץ עם כ-1,000 סוכני נדל"ן.

רי/מקס היא רשת התיווך הגדולה ביותר בישראל. אתר הנכסים של רימקס ישראל זוכה מדי חודש למעלה מ 65,000 ביקורים. באתר מאגר עשיר ועדכני של נכסים בלעדיים.

באתר מאגר עשיר ועדכני של נכסים ופרויקטים המשווקים על-ידי הרשת. המידע על הנכסים מתורגם לכ-22 שפות שונות, ובתוך כך זוכה לחשיפה ארצית ובינלאומית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il