TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos משיקה את Intercept X לחסימת כופרות


לפתרון החדש יכולת נגד-כופרה מתקדמת, אשר יכולה לזהות כופרות שלא היו ידועות קודם לכן בתוך שניות ולחסום אותן לפני שהן יוצאות לפועל
Sophos LSE: SOPH, מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, הכריזה על Sophos Intercept X, הדור הבא של פתרונות אבטחת נקודות הקצה, אשר חוסם נוזקות zero-day, תוכנות ניצול בלתי ידועות והתקפות נסתרות.
לפתרון החדש יכולת נגד-כופרה מתקדמת, אשר יכולה לזהות כופרות שלא היו ידועות קודם לכן בתוך שניות. Sophos Intercept X יכולה להיות מותקנת לצד תוכנת אבטחת נקודות הקצה הקיימת מכל ספק אחר, ומגבירה מידית את ההגנה על נקודת הקצה על ידי חסימת הקוד הזדוני לפני שהוא יוצא לפועל.

Sophos Intercept X משלב ארבעה רכיבי אבטחה קריטיים שמנהלי ה- IT זקוקים להם כשמדובר בהגנה על נקודות קצה:

1.CryptoGuard: חידוש נגד-כופרה אשר מזהה ומיירט פעילות הצפנה זדונית, חוסם את הכופרה לפני שהיא יכולה לנעול ולשבש מערכות ויכול להחזיר קבצים שהוצפנו באופן זדוני למצבם המקורי לפני ההתקפה.

2.Root Cause Analytics: אנליזה חזותית 360-מעלות של אירועי התקפה, אשר מדווחת מאיפה ההתקפה נכנסה, על מה היא השפיעה, היכן היא נעצרה ופעולות מומלצות למניעת התקפה דומה בעתיד.

3.זיהוי איומים ללא חתימה ותוכנות ניצול: הגנת נגד-נוזקה ונגד-האקרים שחוסמת התקפות zero-day, התקפות בלתי ידועות ואיומים בגרסאות שונות ללא צורך בסריקת קבצים.

4.Sophos Clean: כלי עוצמתי אשר צד ומסיר כל שריד של תוכנת ריגול ונוזקות ששובצו עמוק ונשארו לאורך זמן במערכות.

"Sophos היא חברת הדור הבא של אבטחת מידע, אשר ניצבת בחזית של התעשייה על ידי הבנת האיומים, הדרישות העסקיות המשתנות והאתגרים של הלקוחות. פיתחנו את Intercept X מהבסיסי למעלה, תוך שימוש באנליזת ביג-דטה לצד הבנה עמוקה בדפוסי האיומים, וקטורי התקיפה ומניעי הפשע, וזאת על מנת לזהות התנהגויות זדוניות ולעצור התקפות פוטנציאליות מוקדם יותר בשרשרת ההרג (ה- kill- chain), ללא צורך בעדכונים או חתימות" אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר של קבוצת אבטחת משתמשי הקצה ב- Sophos. "מומחי IT יודעים שאין גורם אחד שעוצר את כל המתקפות, ולכן פיתחנו את Intercept X על מנת לשלב מספר טכניקות לזיהוי ולתגובה מהירים יותר, אשר מתואמים למתן תמיכה טובה יותר במומחי ה- IT, ללא צורך בצוות אבטחה מומחה".
Sophos Intercept X ניתן להזמנה היום ובדיקה חינם זמינה דרך אתר האינטרנט Sophos Intercept X webpage.
שותפים יכולים לגשת לאתר Sophos Partner למידע נוסף או באתר www.sophos.com.

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il