TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טכנולוגיה של ברייטסורס תותקן כחלק מתוכנית פיילוט של CSP בסין שהיקפה 1.35 גיגה-ואט


הפרויקט לייצור חשמל תרמו סולרי
הפרויקט לייצור חשמל תרמו סולרי Huanghe Qinghai Delingha עם אגירה הוא הראשון של המיזם המשותף ברייטסורס– Shanghai Electric

אוקלנד, קליפורניה, 27 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

BrightSource Energy, Inc., ברייטסורס, חברה מובילה בטכנולוגיית אנרגיה סולארית מרוכזת (CSP) הודיעה היום שהטכנולוגיה שלה תותקן במסגרת תוכנית הפיילוט להדגמה מסחרית של CSP של סין שהיקפה 1.35 גיגה-ואט (ג"ו). הפרויקט לייצור חשמל תרמו סולרי Huanghe Qinghai Delingha (דלינגה) הוא אחד מעשרים פרויקטים שנבחרו על ידי מינהל האנרגיה הלאומי של סין (NEA) מבין 109 בקשות. ההודעה באה אחרי שנציבות הפיתוח והרפורמה הלאומית (NDRC) פרסמה ב-1 בספטמבר את תעריף ההזנה של 1.15 יואן לקוט"ש (0.17$ לקוט"ש) בתוכנית הפיילוט של ה-CSP.

"סין מכירה בתפקיד האינטגרלי שאנרגיה סולארית מרוכזת עם אגירה יכולה למלא בהפחתת פליטות ובתוך כך לסייע בהבטחת אמינות רשת ארוכת טווח", אמר דייוויד רם, מנכ"ל ויו"ר ברייטסורס אנרגיה. "תוכנית הפיילוט הזאת היא בסדר גודל חסר תקדים ותביא להפחתת עלויות בכל שרשרת האספקה של CSP, ותגדיל את התחרותיות של האנרגיה התרמו סולרית ברחבי העולם".
תוכנית הפיילוט היא תוצאה של שנים של פעילות מתואמת של סין וארצות הברית ומגיעה שבוע אחרי שארה"ב וסין אישרו את הסכם האקלים של פריס.
"שינויי האקלים הפכו לעמוד תווך בקשרים הדו-צדדיים בין ארה"ב וסין", אמר שגריר ארה"ב בסין מקס בוקוס. "תוכנית הפיילוט התרמו סולרית של סין תשמש כמורשת מתמדת של השותפות בין שתי מדינות לקדם טכנולוגיות שעוזרות להשיג יעדים גלובליים של אנרגיה נקייה ואקלים".

פרויקט דלינגה יהיה הראשון של המיזם המשותף ברייטסורס– Shanghai Electric Group Co., Ltd (SEC), ויכלול את טכנולוגיית השדות הסולאריים המוכחת של ברייטסורס עם אגירת אנרגיה תרמית להפקת חשמל סולרי נקי ואמין לפי דרישה. המיזם המשותף מנצל את התרומות של שתי השותפות כדי לספק שירותי הנדסה, רכש ובנייה EPC)) וטכנולוגיה לפרויקט.
תוכנית הפיילוט של תעריפי ההזנה בסין מיועדת להאיץ את פיתוח תעשיית ה-CSP
CSP עם אגירת אנרגיה תרמית הוא משאב גמיש שעוזר לתת מענה לשונות באספקה שנגרמה בגלל הייצור הגדל בסין של אנרגיית מרוח ותאים פוטו-וולטאים. הטכנולוגיה יכולה למלא תפקיד חשוב בהשגת יעדי אנרגיה נקייה ואקלים על ידי הספקת חשמל כאשר הוא הכי נחוץ, שיפור אמינות הרשת והפחתת העלויות של שילוב מערכות. מתוך הכרה בערך של CSP, סין אימצה יעד מוגדל של פיתוח 10 גיגה-ואט של CSP עם אגירת אנרגיה תרמית עד 2020 בתוכנית החומש האחרונה שלה.
אחד היעדים של תוכנית הפיילוט הוא להעריך טכנולוגית שונות. כדי להשיג אותו מצפים מהפרויקטים להיות תפעוליים עד סוף 2018. רק פרויקטי פיילוט של CSP שיאושרו השנה על ידי NEA רשאים לקבל את התעריף של NDRC. בעתיד, הממשלה תתאים את מדיניות התעריפים שלה עם ביצוע הפרויקטים, הערכת הביצועים והשגת הפחתת עלויות.
הפרויקט לייצור חשמל תרמו סולרי Huanghe Qinghai Delingha

בנובמבר 2014, ברייטסורס ו-SEC הודיעו שהחברות הקימו מיזם משותף לבניית תחנות כוח CSP בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים בסין. "ברייטסורס מובילה את תעשיית ה-CSP עם טכנולוגיית השדות הסולריים המתקדמת שלה. הניסיון המוצלח שלנו בתכנון והפעלת מערכות CSP - כולל עם אגירה תרמית - משלים את יכולות ה-EPC מהמעלה הראשונה של שותפתנו", אמרה איבון הואנג, יו"ר המיזם המשותף ברייטסורס - Shanghai Electric ומנהלת כללית של ברייטסורס סין. "ביחד אנחנו עוזרים לתת מענה לקשיים הקריטיים שיש לסין מבחינת הסביבה ורשתות החשמל באמצעות אנרגיה מתחדשת גמישה".
בפרויקט לייצור חשמל תרמו סולרי Huanghe Qinghai Delingha, שנמצא במחוז צ'ינגהאי בצפון מערב סין, מתוכננים מגדלים מרובים עם אגירת אנרגיה תרמית. המגדל הראשון של 135 מ"ו עם אגירה נבחר במסגרת תוכנית הפיילוט ויהיה בבעלות רוב של Huanghe Hydropower Development Co., Ltd. (Huanghe), חברת בת של חברת ההשקעות בחשמל הממשלתית של סין. בפרויקט ישתמשו בטכנולוגיה של קירור יבש, שמפחיתה את השימוש במים ביותר מ-90% בהשוואה לשיטות קירור רגילות.

אודות BrightSource Energy, Inc.
BrightSource Energy, Inc. מספקת את טכנולוגיית השדות הסולריים הראשונה במעלה בעולם למערכות אנרגיה חשמלית מרוכזת כדי לספק אנרגיה נקייה ואמינה לחברות שירותים ציבוריים ולחברות תעשייתיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il