TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CloudZone תייצג את פתרון הענן של מיקרוסופט Azure בישראל


CloudZone, יחידת הענן של חברת מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה עם מיקרוסופט לייצוג פתרון הענן של החברה, Azure. במסגרת ההסכם תספק CloudZone שירותי ייעוץ, תמיכה, הפצה ושיווק של פתרונות Azure בישראל.
השותפות עם Microsoft תאפשר ל-CloudZone לתת מענה ייחודי וייעודי לארגונים וחברות בכל גודל ומכל תעשייה. פתרונות כגון Cloud Extension, שירות אחסון בענן, פיתוח מערכות בענן.

CloudZone תציע שירותי הרחבה של Azure ללקוחות Office 365 הכוללים ניהול מתקדם של משתמשים ומכשירים ושירותי אבטחה. Azure מאפשרת לעסקים לבנות אפליקציות ארגוניות על גבי פלטפורמות מרובות, זאת לצד פתרונות האבטחה המתקדמים של מיקרוסופט.

"החיבור בין החברות יאפשר מתן פתרונות מתקדמים בכל הנוגע לתחום הפיתוח ב-Open Source, אשר זוכה לדרישה הולכת וגוברת בשוק: בשנים האחרונות מיקרוסופט היא מאודOpen Source friendly", אומר רן רוטשילד, מנהל יחידת CloudZone. "ניתן לראות את זה בצורה ברורה בAzure- אשר תומך כיום באופן רשמי בטכנולוגיות לינוקס כגון Red Hat, SUSE, CentOS ועוד וגם בסביבות הפיתוח של Python, Java, PHP. שילוב הכוחות של מיקרוסופט עם טכנולוגיות קוד פתוח מעשיר ומעצים עוד יותר את פתרונות החברה עבור הלקוחות והוא מהווה מענה אידאלי לדרישות השוק".

רוטשילד מוסיף כי: " Azureהוא משירותי הענן המובילים בעולם. על כן, השותפות שלנו עם מיקרוסופט, כיחידה המתמחה בעולם זה, היא טבעית ובכוחה לשדרג את היצע הפתרונות וסל המוצרים שאותם אנחנו יכולים לספק ללקוחותינו. מיקרוסופט מעניקה מספר רב של כלים לפיתוח, החל בפתרון App Service שלה ועד לService Fabric-, כאשר הכל מגובה ע"י פתרונות הBlob Storage- וQue Storage- המותאמים גם לסביבות הביג דאטה הנפוצות כיום. בכך פתרון זה הופך להיות הבחירה האולטימטיבית של חברות וארגונים כפתרון כולל לפיתוח ואחסון. השותפות עם Microsoft מאפשרת ל-CloudZone לספק ללקוחות שירותי .Multi-cloud

"השותפות בין מיקרוסופט ל-CloudZone תאפשר לחברות להציע את הפתרונות הטכנולוגים החדשניים והמתקדמים ביותר בעולמות הענן" אמרה, שירה פאיאנס-בירנבאום סמנכ"לית שיווק ותכנון עסקי במיקרוסופט ישראל " הטכנולוגיה הייחודית של Azure, מספקת את המענה הרחב והמקיף ביותר לפתרונות מיקרוסופט לצד פלטפורמות ה-Open Source, הן בענן הציבורי והן בענן ההיברידי. אין לי ספק שעם מגוון פתרונות הענן של מיקרוסופט נמשיך להוביל את מהפיכת הענן בישראל ומחוצה לה"

אודות CloudZone
CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, הינה Premier Worldwide Channel Reseller, Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS ושותף Silver של Microsoft Azure, עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בתחום. היחידה מספקת ללקוחותיה שירותים בנושאים: ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה, ניהול מיגרציות של תשתיות הארגון לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו אופטימליות טכנולוגית – שימוש בכלים המתקדמים ביותר המותאמים לארגון. השני הינו חיסכון אגרסיבי בעלויות החודשיות.

על ידי בניית Ecosystem של שותפויות אסטרטגיות, CloudZone נמצאת בחזית הטכנולוגית ומובילה את שוק הענן בישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכלים ופתרונות שאותם היא מספקת ללקוחותיה המאפשרים להם ליהנות מעליונות טכנולוגית בעלויות נמוכות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il