TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל: התחייבות מוקדמת ממוסדיים לרכישת 900 מיליון ₪ אגרות חוב


הריבית נקבעה על 3.29% עבור מח"מ של 6.9 שנים בהנחה של פדיון מוקדם
עופר אליהו, מנכ"ל מגדל ביטוח, ורו"ח ערן צ'רנינסקי, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית של מגדל ביטוח: "תוצאות ההנפקה המוצלחת הן ביטוי להערכת השוק הגבוהה ולהבעת האמון בחוסנה ובאיתנותה הפיננסית של מגדל"

חברת הביטוח מגדל יצאה אתמול במכרז מקדים לאגרות החוב (סדרה ה'). במסגרת המכרז הוגשו הזמנות לרכישת כ-1.2 מיליארד ש"ח ערך נקוב אגרות חוב (סדרה ה'), מתוכן קיבלה מגדל התחייבות מוקדמת מגופים מוסדיים לרכישת 900 מיליון ₪ ערך נקוב אגרות חוב (סדרה ה'), בשיעור ריבית שנתית שלא יעלה על 3.29% עבור מח"מ של 6.9 שנים בהנחה של פדיון מוקדם ובהיקף כספי כולל (ברוטו) של 900 מיליון ש"ח.

שיעור ריבית זה (3.29%) יהווה את שיעור הריבית המירבי לאגרות חוב (סדרה ה') במכרז לציבור על פי דוח הצעת המדף, שבכוונת מגדל גיוס הון לפרסם.
יודגש, כי שיעור הריבית הסופי של אגרות החוב (סדרה ה') ייקבע במסגרת ההצעה לציבור שתקיים מגדל גיוס הון, ככל שתקיים, אשר תיעשה במסגרת דוח הצעת המדף.
את ההנפקה הוביל רועי אייזנמן. מנכ"ל מגדל בנקאות להשקעות, ממגדל שוקי הון.
עופר אליהו, מנכ"ל מגדל ביטוח, ורו"ח ערן צ'רנינסקי, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית של מגדל ביטוח, מסרו: "תוצאות ההנפקה המוצלחת הן ביטוי להערכת השוק הגבוהה ולהבעת האמון בחוסנה ובאיתנותה הפיננסית של מגדל, ואנו משוכנעים כי החברה תמשיך ותזכה להערכה ולאמון אלו גם בעתיד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il