TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארזים מתכננת לבצע פרויקט פינוי בינוי בשכונת ביאליק בטירת הכרמל


ייהרסו בנייני רכבת ישנים וייבנו במקומם מגדלים חדשים ומודרניים
בתחילת החודש נערך כנס דיירים ראשון במתחם מוצקין, הרצל ובמתחם ביאליק, שבטירת הכרמל. אל המפגש הגיעו דיירי השכונה והחברה היזמית שערכה את הכנס, "ארזים (ג.י.א) בע"מ" מקבוצת אורון אחזקות והשקעות בע"מ אשר עוסקת בייזום וביצוע פרויקטים בתחום הבניה ומתמחה בבנייה למגורים והרחבות קהילתיות, תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד.

במסגרת פרויקט התחדשות עירונית, שכונת ביאליק תעבור מתיחת פנים כאשר הבניינים הישנים יהרסו ובמקומם ייבנו 12 מגדלי מגורים ו-11 בניינים חדשים ואיכותיים בני 9-25 קומות, כולם על פי תקני הבטיחות, מפרט פנים איכותי בסטנדרט בנייה מקצועי ומודרני.
הדיירים כמובן יקבלו דירה בקומה גבוה יותר, מרווחת וגדולה מזו שברשותם כיום, מעלית, חניה, מחסן, מרפסת שמש ולובי מפואר, וכן הוצאות הביורוקרטיה כדוגמת מס שבח, עורך דין, תשלום שכר דירה והובלה במהלך הפינוי, וכיוצ"ב תוטלנה על חברת ארזים.

במהלך הכנס הציג אדריכל הפרויקט את אבני הדרך לתכנון ולביצוע, ובתום המפגש עשרות דיירים חתמו על המשך התקשורת עם חברת "ארזים" שתקדם את הפרויקט ותגשים את חלומם.

איתן אפוד מנכ"ל חברת "ארזים" בירך את הדיירים על הגעתם אל הכנס והסביר כי "עוד לפני עליית הדחפורים אל הקרקע הפרויקט מגלה עניין רב בקרב תושבי הסביבה. זה פרויקט ייחודי אשר ישנה את פניהם של השכונות הישנות בטירת הכרמל. אנו רואים בזה פרויקט חברתי במעלה הראשונה מעבר להיותו פרויקט יזמי ועסקי רגיל. בעתיד זוגות צעירים ומשפרי דיור יוכלו לרכוש דירה בפרויקט יוקרתי ובמקום איכותי. אני מקווה שתנופת הבנייה באזור תימשך ונזכה לקדם פרויקטי התחדשות עירונית לרווחת התושבים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il