TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדד החדשנות של מאסטרקארד


ישראלים משתמשים כ- 7.4 שעות ביום בסמארטפון ו- 65% רוצים לשלם דרך הסמארטפון הצרכן הישראלי מצפה לחדשנות דיגיטלית בתחומים חיוניים כמו חינוך בריאות ותחבורה ציבורית
מדד החדשנות של Mastercard חושף: יותר מ-90% מהצרכנים בישראל משתמשים בסמארטפון מאשר בכל התקן אחר ועושים בו שימוש של כ-7.4 שעות ביום. 84% מהישראלים משתמשים במחשב נייד קצת יותר מ-4.5 שעות ביום ואילו כ-53% משתמשים בטאבלטים כשעתיים ביום.

במסגרת התשלומים עבור עסקאות, המדד מגלה כי הצרכנים מעדיפים להשתמש בזיהוי ביומטרי במקום בקוד מספרי בעת התשלום. בישראל, כ- 33% מעדיפים להשתמש בסריקה של טביעת האצבע לצורך תשלום, 31% בקוד מספרי (PIN), 29% באמצעות קוד שיקבלו במסרון ורק 6% באמצעות סלפי. למרות נתונים אלו, בישראל רק 9% משתמשים בזיהוי ביומטרי בעת התשלום

המדד מצא שבעוד שבאפריקה ובמזרח התיכון 70% מהצרכנים מוכנים לשלם באמצעות הסמארטפון, רק 40% מקרב הצרכנים במערב אירופה ציינו אופציה זו בחיוב. בישראל 65% מהנשאלים ציינו שהם מוכנים לשלם באמצעות הסמארטפון, 25% באמצעות תעודת זהות, 24% באמצעות טאבלטים, 14% באמצעות שעונים חכמים, 9% באמצעות מכשירים ביתיים, 6% באמצעות תכשיטים ו-3% באמצעות צמידי כושר גופני. מהמדד עולה כי רוב הנשאלים מכל המדינות הדגישו כי ייבחרו בסמארטפון כחלופה לכרטיס הפלסטיק כאמצעי תשלום חדשים.

אנדרס המברגר מנכ"ל Mastercard ישראל מציין כי "המדד מאשר שבמקביל לרצון בשימוש דרכי תשלום חדשות, רוב הצרכנים בישראל מעדיפים להשתמש בסמארטפונים כבר עתה כדרך תשלום כאלטרנטיבה לשימוש בכרטיסי הפלסטיק." הצרכנים מצהירים באופן ברור על רצונם בחדשנות דיגיטלית בכל תחומי החיים, מוסיף המברגר.
הצרכן הישראלי מבטא בסקר את שביעות רצונו מהחדשנות בתחום הנסיעות ברחבי העולם (76%), בעריכת קניות (68%), ברשתות החברתיות (62%) ובשירותים פיננסיים (62%). אך הצרכנים הישראליים רוצים יותר חדשנות דיגיטלית בתחומי החינוך, הבריאות והתחבורה הציבורית.
91% מהישראלים בטוחים שהשירותים הדיגיטליים יהיו בשימוש נרחב ובקשת רחבה יותר של תחומים, וישפיעו על רוב האוכלוסייה, דבר המחייב אבטחה מתקדמת ביותר, שהיא הדבר החשוב ביותר בתשלומים דיגיטליים כמו גם אבטחת הפרטים האישיים. הצרכנים גם מייחסים חשיבות רבה למהירות ולפשטות של תהליך התשלום.
"בשנים קודמות השיבו צרכנים רבים שיש להם חשדנות על חדשנות דיגיטלית, אך המדד הנוכחי מראה שינוי גלובלי מהותי בהתנהגות הצרכנים המאמצים סגנון חיים דיגיטלי שמעניק יתרונות לחיי היום יום. כחברה גלובלית וטכנולוגית אנו קשובים לצרכנים ונמשיך להוביל בכל סוגי חדשנות שיכתיבו את חיי היום יום בעתיד," מסכם אנדרס המברגר.
מדד החדשנות של Mastercard סקר 23,000 צרכנים ב-23 מדינות באירופה, אפריקה והמזרח התיכון לגבי גישתם לטכנולוגיה דיגיטלית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il