TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת פתאל אירופה וחברת ש.י.ר שלמה נדל"ן רוכשות יחד את מלון


Gran Atlanta במדריד, ברמת 4 כוכבים, הכולל 180 חדרים
סכום העסקה עומד על כ- 24 מיליון אירו ובכוונת החברות להשקיע בשיפוץ המלון סכום נוסף של כ- 5.5 מיליון אירו.
החברות חתמו על הסכם שכירות עם חברה בבעלות פתאל לתקופה של 20 שנים תמורת דמי שכירות קבועים בסך כ-2.1 מיליון אירו ודמי שכירות משתנים בסכום מעל ל 5 מיליון אירו.

חברת פתאל אירופה וחברת שלמה נדלן מדווחות על חתימת הסכם לרכישה במשותף של מלון Gran Atlanta במדריד (50% כ"א) , תמורת כ-24 מ' אירו (כ- 101 מיליון שקל). המלון הינו ברמת 4 כוכבים ומכיל 180 חדרים, 5 חדרי ישיבות וכנסים, מסעדה וחניון תת קרקעי. בכוונת החברות להשקיע בשיפוץ המלון ושדרוגו בסכום נוסף של כ-5.5 מ' אירו.
עוד עולה מהדיווח, כי החברות מתעדות לקבל מימון חיצוני של 60% מהיקף העסקה מתאגיד בנקאי זר. מועד השלמת העסקה צפוי ב- 30.9.2016.
במקביל, חתמו החברות על הסכם שכירות עם חברה בבעלות מלאה של פתאל אשר תשכור את המלון לתקופה של 20 שנה תמורת דמי שכירות קבועים של 2.1 מ' אירו ודמי שכירות משתנים כפונקציה של הכנסות המלון מעל 5 מ' אירו.
המלון ממוקם במרכז מדריד, בצמוד לשדרת קסטיאנה, במרכז רובע העסקים של מדריד ובסמוך למתחם העסקים והקניות ה-AZCA ולאצטדיון קבוצת הכדורגל ריאל מדריד – סנטיאגו ברנבאו.
בשנת 2014 השכירה ש.י.ר שלמה נדל"ן מלון 5 כוכבים הכולל 192 חדרים בעיר מאנהיים לחברה בשליטת מלונות פתאל (החברה האם של פתאל אירופה) לתקופה של 25 שנה.

דוד פתאל, יו"ר דירקטוריון פתאל אירופה " עסקה זאת תואמת את תכניתנו האסטרטגית לרכוש בשנים הקרובות 10 בתי מלון בספרד הממוקמים באזורים אטרקטיביים. אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה המוצלח עם חברת שלמה נדל"ן . אנו נמשיך לחזק את המותג "לאונרדו" באירופה באמצעות רכישות נוספות של בתי מלון במיקומים אטרקטיביים ועל ידי השבחת המלונות הקיימים".

ישראל רייף, יו"ר הדירקטוריון שלמה נדל"ן: "זהו הנכס השלישי שאנו רוכשים בשנת 2016. אנו ממשיכים ברכישה ופיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים בישראל ובאירופה העומדים בקריטריונים שלנו להשקעה: מיקום טוב בעיר מרכזית, נגישות נתיבי תנועה עיקריים, שוכרי עוגן ראויים, פוטנציאל השבחה והנבה מהירה"
רשת מלונות פתאל נוסדה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל, הרשת מונה כיום 17,000 חדרים ב- 100 בתי מלון בישראל ובאירופה. הרשת שהינה הגדולה בישראל מונה 35 בתי מלון, 16 בבעלות מלאה או חלקית, 13 בשכירות ו –7 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, מג'יק MAGIC, יו U , הרודס HERODS , מלון העסקים החדש רוטשילד 22 ומלון ניקס שנפתח לאחרונה. באירופה כוללת הרשת 64 מלונות מתוכם 35 בבעלות מלאה או חלקית, 27 בשכירות ו 2 בניהול. בשנת 2007 נכנסה מגדל חברה לביטוח לשותפות והיא מחזיקה כיום ב- 18.5% מהרשת.

ש.י.ר שלמה נדל"ן בע"מ היא חברה פרטית מדווחת, בבעלות משפחת שמלצר, שנוסדה בשנת 2007 במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן של הקבוצה. מנכ"ל ויו"ר החברה הוא ישראל רייף. החברה פועלת בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות בישראל ובאירופה, בדגש על גרמניה. נכסי החברה בישראל ממוקמים בעיקר במרכז הארץ. פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות באירופה מתרכזת בעיקר בערים מרכזיות בגרמניה – פרנקפורט, ברלין ומאנהיים, בהן קיימת פעילות כלכלית ותיירותית עניפה. במסגרת זו עוסקת החברה באיתור ורכישה של נכסים מניבים ונכסים מלונאיים שבכוונתה לשפץ ולשדרג ולהפעיל כנכס מלונאי ובמשולב עם מתחמי משרדים ומבנים מסחריים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il