TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"חשבתי שאשתי עושה את זה" "לא הספקתי"


מצעד התירוצים למתחמקים מתשלומי מס
רואה חשבון שלא רשם 64,000 ₪ "אשתי נוהגת להוציא חשבוניות בבית"

אנשי יחידת ניהול ספרים ערכו מבצע ביקורת בירושלים. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה ירושלים 3, נערכו 157 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 11% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

מבקרי הרשות שערכו ביקורת במשרדו של רואה חשבון גילו העברות בנקאיות שלא נרשמו בהיקף של כ- 64,000 ₪. רואה החשבון טען "אשתי נוהגת להוציא קבלות וחשבוניות בבית". בעסק להפקת סרטי תדמית נתגלה כי העברה בנקאית של כ- 34,000 ₪ לא נרשמה בספרי העסק. בעל העסק הסביר "לא ראיתי את ההפקדה". המשך הטיפול בתיק ייעשה במסגרת מחלקת השומה במשרד.

בעסק לשיווק חומרי ניקוי גילו המבקרים צ'קים לא רשומים בסך 21,000 ₪. בעל העסק הסביר "המזכירה לא הייתה בעסק ולכן זה לא נרשם". גם בתיק זה יימשך הטיפול במחלקת השומה. בחנות לממכר ותיקון טלפונים ניידים מצאו המבקרים צ'קים בסך 2500 ₪ שלא נרשמו בספרי העסק. לטענת בעל העסק לא מדובר בהכנסה אלא בהלוואה.

בעלת גן ילדים שלא רשמה הכנסות של 70,000 ₪ "לא הספקתי"
רשות המסים ערכה מבצע ביקורת בבאר שבע ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה באר שבע, נערכו 158 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 8% מהעסקים שנבדקו לא רשמו כדין.

בעקבות מידע שהתקבל על גן ילדים הפועל בנתיבות הגיעו לשם מבקרי הרשות וגילו הכנסות של כ- 70,000 ₪ שלא נרשמו בספרי העסק. מפעילת הגן טענה "לא הספקתי לרשום". בביקורת שנערכה בחברת שמירה וניקיון בבאר שבע מצאו המבקרים צ'ק על סך 15,000 ₪ שלא נרשם בספרי העסק. בעל החברה הסביר "אנחנו מוציאים קבלה רק לאחר שאנחנו בודקים שהצ'ק נפרע".

במוסך בבאר שבע בו נערכה ביקורת, נמצא כי הכנסות שנתקבלו בכרטיסי אשראי בסך 4300 ש"ח לא נרשמו בספרי העסק. בעל המוסך טען "אני מעדיף שהפקידה תרשום את זה". בביקורת שנערכה במסעדה בבאר שבע לא נרשמו הכנסות של כ- 1300 ₪ שנתקבלו ממספר סועדים. גם קניית ביקורת שנערכה על ידי המבקרים לא נרשמה בקופת העסק. בעל המקום הסביר "הדפסתי בטעות סכום אחר". כל המקרים יעברו להמשך טיפול במסגרת מחלקת השומה במשרד.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il