TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Herbalife Nutrition וספיישל אולימפיקס מודיעות על שיתוף פעולה בתחום הכושר בהיקף של מיליון דולר


לוס אנג'לס, 26 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE)
הרבלייף (NYSE: HLF), חברת תזונה גלובלית, הודיעה היום על שיתוף פעולה בהיקף של מיליון דולר עם ספיישל אולימפיקס כדי לתמוך בתוכניות הכושר של הארגון ברחבי העולם, תוך התמקדות בהגברת הפעילות הגופנית ושיפור התזונה ושתיית מים.
החברה תנצל את הצוות הגלובלי שלה הכולל יותר מ-300 מדענים ו-36 בעלי תואר ד"ר שמתמחים בתזונה וביצועי ספורט, ותתרום מומחיות בתזונה ותוכן חינוכי הכולל סרטים וחומרים אחרים למאמנים, ספורטאים, מטפלים וכלל קהילת הספיישל אולימפיקס.
"ספיישל אולימפיקס הם יותר מתחרות ספורט", אמר קייל וושבורן, מנהל הכושר בספיישל אולימפיקס. "אנחנו מקיפים את הספורטאים שלנו בקהילה שתומכת בהם באמצעות ספורט, בריאות ופיתוח כושר".

כחלק ממתן החסות, ד"ר דנה ריאן, מנהלת בכירה של ביצועי ספורט וחינוך בהרבלייף, תצטרף לכוח המשימה הגלובלי לכושר של ספיישל אולימפיקס כדי להביא עוד נקודת מבט ומומחיות לתמיכה בספורטאים, המאמנים, המשפחות והתומכים של ספיישל אולימפיקס. כדי לעזור בהגברת המודעות לחשיבות של התזונה ושמירה על אורח חיים בריא ופעיל, מגוון של מוצרי חלבון של Herbalife Nutrition יישאו את הלוגו של ספיישל אולימפיקס בשווקים נבחרים בעולם. כוח המשימה הגלובלי לכושר הוא ועדה בינ"ל של מומחי כושר וספורטאים שפועלים ביחד כדי לשפר את ביצועי הספורט והבריאות של ספורטאי הספיישל אולימפיקס באמצעות כושר.

"המשימה שלנו היא להביא את התזונה לאנשים ברחבי העולם ולהעניק תמיכה למי שמבקש לאמץ אורח חיים בריא ופעיל", אמר מייקל או. ג'ונסון, יו"ר ומנכ"ל הרבלייף. "הספיישל אולימפיקס והספורטאים המדהימים שלהם הם מקור השראה לקהילת הרבלייף העולמית שלנו, ואנחנו גאים לספק להם משאבי תזונה וכושר".

במשחקי הקיץ העולמיים של הספיישל אולימפיקס 2015 בלוס אנג'לס, החברים והעובדים של Herbalife Nutrition תמכו בנדיבות בערך ב-10% מספורטאי הספיישל אולימפיקס שהתחרו במשחקים העולמיים. בנוסף, Herbalife Nutrition תרמה 280,000 חטיפי תזונה ואת השימוש באמצעים שלה לרישום ואישור אלפי ספורטאים, מאמנים ומתנדבים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il