TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

300 עובדי ניקיון במרכז הרפואי אסף הרופא נקלטו להעסקה ישירה


יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר משה כחלון ושר הבריאות יעקב ליצמן השתתפו במעמד טקס הקליטה
המהלך באסף הרופא ישמש כמודל ליישום ביתר בתי החולים
ניסנקורן: "המדינה קיבלה היום מתנה, צעד ענק לקידום השוויון החברתי. קליטת עובדי הניקיון, שעושים עבודת ליבה, היא חשובה וסימבולית, ואנחנו מחויבים לקלוט את כל העובדים בבתי החולים הממשלתיים והעירוניים"
כחלון: "חברה נורמלית לא יכולה לחיות עם תופעה שעובד אחד מקבל מתנה לחג והשני לא. אין יותר מקום לעובדים שווים ושווים יותר" *** ליצמן: "קליטת עובדי ניקיון כעובדי מדינה הוא מסר חברתי חשוב שיביא רווחה למאות עובדים מסורים ויקרים שיהיו זכאים לתנאים וזכויות מתאימות"

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר משה כחלון, שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי והנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא, לקחו הבוקר (ב') חלק בטקס מיוחד, במהלכו הכריזו על קליטת 300 עובדי הקבלן המועסקים כעובדי ניקיון בבית החולים אסף הרופא להעסקה ישירה.

מהלך קליטת עובדי הניקיון להעסקה ישירה בבתי החולים הממשלתיים קרם עור וגידים כחלק מיישום הסכם העקרונות לצמצום תופעת עובדי הקבלן שנחתם ביולי 2015, בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לשר האוצר משה כחלון.

אסף הרופא הוא המרכז הרפואי הראשון שנבחר להוביל את ביצוע תהליך הקליטה, לצורך הטמעת המודל ביתר בתי החולים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אין מתנה טובה יותר שאפשר לבקש לחג, מאות עובדים עוברים להיות עובדי מדינה, עם תג של עובדי מדינה, עם גאווה בעיניים, תחת ההסתדרות והוועד. זו מתנה למדינה שהיא מקבלת אתכם לחיקה, זהו צעד ענק לקידום השוויון החברתי. העובדים כבר לא יהיו שקופים, כל אחד מכם מקבל בחזרה את כבודו האנושי. קליטת עובדי הניקיון, שעושים עבודת ליבה, היא חשובה וסימבולית, הטקס היום הוא רק תחילת הדרך ואנחנו מחויבים לקלוט את כל עובדי הניקיון בבתי החולים הממשלתיים והעירוניים, וגם בשירותי בריאות כללית זה יבוצע. בזכותכם אנחנו עושים שינוי חברתי.

"שר האוצר כחלון הוא השר הכי חברתי שהיה במדינת ישראל מאז ומעולם. בראש סדר העדיפויות שלו זוהי העשייה החברתית, צמצום פערים, לראות את האדם ולהכיר בו ובחשיבותו. הוא לא פוגע בפריון אלא רק משפר אותו. אני שמח שמצאתי שותף אמיתי לדרך. שר הבריאות ליצמן, זכה בצדק להיות השר הכי חברתי ופופולרי, ואני מלא הערכה אליו על כך שלקח על עצמו לראות שהקליטה תהיה קודם כל אצלו בבתי החולים".

בסיום דבריו אמר ניסנקורן: "קרנות המחקר ותופעת עובדי הקבלן במערכת הבריאות מייצרות עיוותים בהקצאה של תקנים במערכת, מי שנפגע זה הפריפריה. כשנסיים את יישום ההסכם נעשה הקצאה אמיתית, ואז נדע את האמת - שבפריפריה יש פחות. אני מאחל לכולנו שנמשיך לעבוד בשיתוף פעולה, שנמשיך לעשות עשייה חברתית חשובה מאין כמותה, עשייה אנושית לקידום משק חזק והגדלת הפריון והתוצר. שנה טובה לכולנו, שנת בריאות והגשמה עצמית".

שר האוצר, משה כחלון: "חברה נורמלית לא יכולה לחיות עם תופעה שעובד אחד מקבל מתנה לחג והשני לא. אין יותר מקום לעובדים שווים ושווים יותר, העוולה הזאת צריכה לעבור מן העולם. כשהתחלנו לטפל בהעברת עובדי הקבלן להעסקה ישירה לא ידענו עד כמה התהליך יהיה מורכב. אם יו"ר ההסתדרות, שר הבריאות ומנכ"ל בית החולים לא היו משלבים ידיים זה לא היה קורה. תראו כמה כוח צריך בשביל להביא צדק. המסע הזה ארוך וקשה אבל בסוף נגיע לקצה המסלול.

"מדובר בסך הכל בסדרי עדיפויות. אנחנו לא מדפיסים יותר כסף, אלא רק החלטנו להעביר כסף מקבוצות חזקות שנהנו ממנו לקבוצות חלשות. מדובר בצמצום פערים הלכה למעשה. בימים אלה אנחנו עובדים כדי להוסיף עוד כסף לנכים. זה צמצום פערים. כשהוספנו כסף לחיילים זה צמצום פערים, וכשהובלנו את חיסכון לכל ילד זה צמצום פערים. אלו לא סיסמאות אלא מעשים".

שר הבריאות, יעקב ליצמן: "קליטת עובדי ניקיון כעובדי מדינה הוא מסר חברתי חשוב שיביא רווחה למאות עובדים מסורים ויקרים שיהיו זכאים לתנאים וזכויות מתאימות. אני מברך את שר האוצר משה כחלון ואת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על ההתגייסות והביצוע, לטובת העובדים ולמען מערכת הבריאות בישראל".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי: "אני שמח וגאה להיות פה יחד אתכם ביום חגכם. מי ייתן שיותר לא יהיו עובדי קבלן בישראל, תודה רבה לכל השותפים להסכם היסטורי זה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il