TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

P-Cure הישראלית קיבלה אישור FDA לפתרון הדמיה


המאפשר מתן טיפול הקרנות בישיבה לחולי סרטן, הפתרון של P-Cure מבוסס על טכנולוגיית פרוטונים חדשנית שמסוגלת לטפל בחולי סרטן ביעילות גבוהה יותר ואף להעלים את תופעות הלוואי בעקבות ההקרנה
ד"ר מיכאל מאראש, מייסד ומנכ"ל P-Cure: "מרכזי אונקולוגיה ובתי חולים ברחבי עולם, יוכלו להקים מרכזי הקרנות מבוססי פרוטונים, בצורה פשוטה, קלה מהירה וחסכונית יותר"

קבלת אישור ה-FDA, יאפשר לחברה להקים מערך מכירות בארה"ב ולהתחיל בטיפולים קליניים באחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בארה"ב

חברת הסטרטאפ הישראליתP-Cure , מפתחת מערכת הקרנה חדשנית ופורצת דרך המבוססת טכנולוגיית פרוטונים, הודיעה על קבלת אישור FDA לפתרון הדמיה אנכי, המשולב במערכת הטיפולית שפיתחה להקרנות על גידולים סרטניים. המערכת מאפשרת לרופא האונקולוג לבצע הדמיית CT לחולה במצב ישיבה ולבנות תכנית טיפולית המותאמת למצב הגידול הסרטני. המערכת אף מאפשרת ביצוע הדמיה תוך מהלך הטיפול, כך שהרופא מקבל תמונת מצב עדכנית המאפשרת טיפול מדויק יותר. קבלת אישור ה-FDA, תאפשר לחברה להקים מערך מכירות בארה"ב ולהתחיל טיפולים קליניים בחולים באחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בארה"ב.

P-Cure, שהוקמה בשנת 2007, גייסה עד היום כעשרה מיליון דולר, בעיקר מהקרנות הזרות Everett Partners ו- , Lions Peak ותתחיל בקרוב סבב גיוס נוסף שצפוי להסתיים בתחילת שנת 2017. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה של לוד, היא מעסיקה כיום 15 עובדים ומתכננת להכפיל במהלך השנה הקרובה, את כוח האדם בתחומי הפיתוח והמכירות.

המערכת של P-Cure ממוקדת בחולה, ומהווה שינוי מהותי משיטת הקרנות פרוטונים הנהוגה כיום בעולם, של טיפול בחולים במנח שכיבה. היתרונות של טיפול בחולים בתנוחת ישיבה שמאפשרת P-Cure, כוללים בין היתר: נוחות רבה יותר למטופל, פחות תזוזה של האיברים הפנימיים שעלולה להפריע לדיוק ההקרנה, ניקוז רוק יעיל יותר ותנוחה נוחה יותר לנשימה בקרב חולים אסתמטיים. שיטת ההקרנה החדשנית בישיבה, מבטיחה שקרן הפרוטונים תגיע לגידול בצורה מדויקת יותר וכך תצומצם ההקרנה על איברים רגישים שנמצאים סביב הגידול ועלולים להיפגע.

טיפול ההקרנות על גידולים סרטניים השכיח ביותר כיום, מבוצע באמצעות קרני רנטגן (X-ray). עלויות טיפול זה נמוכות יותר מטיפול מבוסס פרוטונים, אולם החיסרון המרכזי של הקרנות רנטגן הוא היותן רחבות טווח, כלומר אינן מתמקדות בגידול בלבד אלא בכל האזור סביבו. עקב כך דיוק הטיפול נמוך יותר והחולה אף סובל מתופעות לוואי רבות.

המערכת של P-Cure לטיפול בפרוטונים בתנוחת ישיבה מציעה, לצד התועלת הקלינית, גם תועלת כלכלית משמעותית עבור בתי חולים ומרכזים אונקולוגיים.
הקמת מרכז טיפול בהקרנות מבוסס פרוטונים בתנוחת שכיבה מהסוג הקיים כיום בשוק, כרוכה בעלויות הקמה ותפעול גבוהות ביותר. השימוש בצנטריפוגה ("גאנטרי") המסובבת את קרן הפרוטונים סביב החולה, דורש חדר עצום בגודלו שאין אפשרות להקצות לו שטח במרבית בתי החולים, כאשר עלות הקמתו ותפעולו, על הציוד שבו, מגיעה לעשרות מיליוני דולרים. במערכת במנח ישיבה של P-Cure , אין צורך בצנטריפוגה ולכן ניתן להקים מרכז טיפולים קומפקטי בעלות נמוכה יותר, עם הוזלה של עד 50 אחוזים בעלויות הקשורות לציוד, בנייה ותחזוקה.

ד"ר מיכאל מאראש, מייסד ומנכ"ל חברת P-Cure: "קבלת אישור ה-FDA לפתרון ההדמיה במערכת שלנו, שמתווסף לאישור ה-FDA שקיבלנו בשנת 2010 על התוכנה של המערכת, הנו צעד חשוב נוסף ביכולת שלנו לספק מענה יעיל לחולי סרטן, בעיקר לחולי סרטן ריאות, חזה, צוואר וראש. באמצעות מערכת P-Cure, יכולים מרכזי אונקולוגיה ובתי חולים ברחבי עולם, להקים מרכזי הקרנות מבוססי פרוטונים, בצורה פשוטה, קלה ומהירה יותר ובעלויות נמוכות יותר. בכך יתאפשר ליותר חולים ברחבי העולם ליהנות מטיפול מציל חיים במקרים מסוימים, שכיום אינו בהישג ידם של מרביתם". ד"ר מראש הוסיף: "היעד שלנו הוא להיות הגורם המאפשר הקמה של יותר מרכזי הקרנות פרוטונים בעולם, על מנת להרחיב את נגישות הטיפול המתקדם הזה לחולים, אשר כיום לפי הסטטיסטיקה העולמית, רק אחוז אחד מהם מקבל אותו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il