TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר של IDC וסיסקו בנוגע למגמות ענן מצא


המיינסטרים מאמץ את פתרון הענן, אך רק ארגונים מעטים ממקסמים את יכולותיו
סיסקו העולמית פרסמה היום ממצאים של מחקר עולמי שערך International Data Corporation (IDC), המציין כי בעוד אחוז הארגונים המאמצים פתרונות הענן ממשיך לעלות, רק ארגונים מעטים ממקסמים את הערך שפתרון הענן יכול להציע.

על פי המחקר, כמעט 68% מהארגונים משתמשים בענן כדי להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר, עלייה של 61% מהמחקר שבוצע בשנה שעברה. גידול זה מונע על ידי יישומי ענן, כולל פתרונות מבוססי ענן של אבטחה והאינטרנט-של-דברים (IOT). עם זאת, למרבית הארגונים (69%) אין אסטרטגיות ענן בוגרת*, ורק 3% בעלי אסטרטגיות ענן מותאמות במיוחד המניבות תוצאות עסקיות מעולות.

בממוצע, הארגונים שהשתמשו בפתרונות ענן היברידי השיגו יתרון שנתי של 3 מיליון דולר הכנסות נוספות ועוד מיליון דולר בחיסכון בעלויות. עלייה זו בהכנסות היא במידה רבה תוצאה של אימוץ שירותי הענן ההיברידי, המאפשר מכירת מוצרים ושירותים חדשים, השגת לקוחות חדשים במהירות רבה יותר ויכולת מואצת למכור לשווקים חדשים.

המחקר גם מגלה כי 95% מהארגונים המובילים בעלי אסטרטגיות ענן מותאמות, בנו סביבת IT היברידית המשתמשת בעננים פרטיים וציבוריים מרובים על בסיס מדיניות כלכלית, מיקום ומדיניות ממשל.

המחקר מתבסס על מחקר שוק שנערך עם מנהלים שאחראים להחלטות IT בלמעלה מ-6,100 ארגונים ב-31 מדינות אשר מיישמים בהצלחה עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים בסביבות ה-IT שלהם. זו השנה השנייה של המחקר, כאשר גודל המדגם כמעט הוכפל מהשנה שעברה.

במסגרת המחקר, IDC מזהה חמש רמות של אימוץ ענן:
1. אד הוק
2. אופורטוניסטים
3. חוזרים
4. שירותים מנוהלים
5. מותאמים לארגון

אימוץ טכנולוגיות ענן היברידי על פי מדינות
אימוץ פתרונות ענן היברידיים (שירותי ענן פרטיים וציבוריים) משתנה לפי מדינות, כאשר קוריאה ויפן הן בין המדינות בעלות האחוז הגבוה ביותר של ארגונים המשתמשים בשילוב של שירות ענן ציבוריים ונכסים ייעודיים, ואוסטרליה היא המדינה עם מספר הארגונים המועט ביותר, מבין המדינות שנבדקו. המחקר מציין את אחוז הארגונים עם אימוץ ענן היברידי במדינות הבאות:
o ארה"ב 45%
o מדינות אמריקה הלטינית 47%
o אנגליה 46%
o צרפת 42%
o גרמניה 51%
o אוסטרליה 41%
o קנדה 47%
o קוריאה 55%
o הולנד 42%
o יפן 54%
o סין 52%


על פי המחקר, ארגונים מתמודדים עם מספר מכשולים בדרך לאימוץ בגרות ענן גדולה יותר, כולל פערי יכולת ומיומנויות, חוסר באסטרטגיה מוגדרת היטב ומפת דרכים, מבנים ארגוניים הבנויים בצורה אנכית (legacy siloed), וחוסר תיאום ארגוני בין טכנולוגיית מידע לתחום העיסוק (IT/LoB).

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "הלקוחות שלנו מתמודדים עם סביבות מגוונות ומורכבות, ככל שגדלה הפריסה ההיברידית והמולטי-ענן שלהם. לקוחות אלה רוצים את החופש לבחור את הסביבות ואת מודלי הצריכה הטובים ביותר עבור יישומי הענן המסורתיים והחדשים שלהם, אשר מקדמים מגוון יתרונות עסקיים. עם זאת, כפי שמחקר זה מגלה, בעוד לקוחות רבים מאמצים פתרונות ענן, רובם עדיין בשלבים המוקדמים של המעבר למודל ענן מותאם. זה המקום שבו שירותי הענן המקצועיים החדשים והמשופרים של סיסקו יכולים לעזור. בעבודה עם השותפים שלנו, השירותים שאנו מציעים נועדו לסייע ללקוחות להשיג סביבה ענן מאובטחת ומותאמת במיוחד, ספציפית לצרכים העסקיים הייחודיים שלהם".

רוברט מאהוולד, סמנכ"ל קבוצה, SaaS & Cloud SW, IDC: "כפי שמתגלה במחקר אימוץ הענן הגלובלי הזה, רוב הארגונים עדיין מנסים לייעל את אסטרטגיות הענן שלהם, אך שלושת האחוזים מהארגונים אשר הגיעו לרמה הגבוהה ביותר של אימוץ קוצרים את מרבית הפירות. עובדה זו גם מדגישה כי סביבות מרובות-ענן הן תרחיש ברירת המחדל בקרב רוב החברות בעולם, וניהול מוצלח של סביבת מולטי-ענן הוא תכונת מפתח של אסטרטגיות ענן בוגרות. ככל שהשוק מתפתח, לקוחות יעברו על פני רצף בגרות-ענן בעזרת התקשרויות כמו מסגרת ייעוץ ענן עסקי של סיסקו, אשר יכול לסייע ללקוחות להאיץ את המעבר שלהם לענן ולזכות ביתרונות עסקיים מדידים".



פלטפורמת ניהול עננים חדשה
בנוסף, סיסקו משיקה סדרה חדשה של שירותי ענן חדשים כדי לסייע לעסקים לנווט במבוך העננים הקיימים ולייעל את סביבות הענן שלהם. שירותים אלה יסייעו ללקוחות לגשר על אתגרים טכנולוגיים כאשר הם מאיצים אסטרטגיות טרנספורמציה דיגיטליות ומעבירים יישומים לעננים שונים.

שירותי אלו כוללים:
• מערכת ניהול עננים (Cisco Cloud Center) מאפשרת פתרון היברידי מלא לניהול חיי האפליקציה ב- 20 סביבות ענן שונות ומגוונות.
• ייעול והפחתת סיכונים במורכבות הכרוכה בהצטרפות ומעבר של יישומים ועומס עבודה לענן.
• שירותי טרנספורמציה IT חדשים עבור DevOps המתמקדים ביוזמות ניהול משתנות הקשורות ל-DevOps אשר מסייעים ליישר תהליכים עסקיים ויכולות המאפשרים ללקוחות לשלב ולהתאים את השירותים הן בסביבות ובצוותים מסורתיים והן ב-DevOps.


בעתיד, סיסקו מתכננת להציע סדנת אסטרטגיה אינטגרטיבית, המשלבת בין שירות DomainTen של סיסקו עם סדנת ייעוץ ענן עסקי של סיסקו. הסדנה של סיסקו וערוץ-שותף תסייע לארגונים לזהות פערים ונקודות ייחוס בכל הקשור לאימוץ פתרונות ענן, תשפר ללא הרף את סביבות מולטי-עענן שלהם, ותקל על יישור קו בין IT לבין שורה של בעלי העניין בעסק (LOB). הסדנא גם תסייע לארגונים לאמוד טוב יותר את ההשפעה האפשרית של אימוץ ענן בארגוני ה-IT שלהם, על פני מגוון רחב של מדדי ביצוע מרכזיים.

מסגרת DomainTen של סיסקו מספקת ללקוחות מבט מקצה לקצה של המרכיבים המרכזיים, או דומיינים, במרכז הנתונים ותשתיות ה-IT שלהם. מסגרת זו מסייעת ללקוחות לתכנן את טרנספורמציית ה-IT שלהם על ידי מתן מפת דרכים אסטרטגית והצעדים שיש לנקוט כדי להשיג את מטרותיהם.

אודות סיסקו:
סיסקו (נאסד"ק: CSCO) הוא מובילה טכנולוגית בינלאומית, אשר גורמת לאינטרנט לעבוד מאז 1984. האנשים, המוצרים והשותפים שלנו עוזרים לחברה להתחבר בצורה מאובטחת ולנצל את ההזדמנויות הדיגיטליות של המחר - כבר היום. בוא לגלות יותר באתר thenetwork.cisco.com ועקוב אחרינו בטוויטר @Cisco.


* המושג "בוגר" מתייחס לחברות אשר נמצאות בשלב חוזרים, מנוהלים ומותאמים של אימוץ פתרונות ענן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il