TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כל עדכוני הנדל"ן


מבצעים בשוהם, יהוד, נתניה. קניון חדש ייפתח בעתלית.

מבצע מיני פנטהאוזים בפרויקט לוינשטין בשוהם

החברה מדווחת כי נותרו 2 מיני פנטהאוזים אחרונים לשיווק ובכוונתה להאריך את המבצע עד תום תקופת החגים
קבוצת לוינשטין, מקימת פרויקט לוינשטין בשוהם, מודיעה כי החליטה לצאת במבצע ברכישת מיני פנטהאוז בפרויקט לוינשטין בשוהם. במסגרת המבצע מוצעים למכירה מיני פנטהאוזים בני 6 חדרים, ששטחם 154 מ"ר ועוד מרפסת בשטח של 23 מ"ר החל מ- 2.97 מיליון שקל. יחידות הדיור ממקומות בבנייני פרימיום הכוללים בסך הכל 6 דיירים.
עוד מוסרת החברה כי עד כה, נותרו לשיווק 2 מיני פנטהאוזים אחרונים בלבד ולאור הצלחת המבצע בכוונתה להאריך את תוקפו עד תום תקופת החגים.
פרויקט לוינשטין בשוהם הוא פרויקט בוטיק מיוחד וחדש, אשר יוצא תחת ידה של האדריכלית המוכרת קיקה בראז וכולל כ- 200 יחידות דיור במפרט טכני גבוה. הדירות שייבנו בפרויקט יהיו בנות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן כולל מרתף של כ- 50 מ"ר ופנטהאוזים במפרט טכני עשיר. הפרויקט יוקם על 3 מגרשים כשבשלב א' יוקמו 9 בניינים בני 3 קומות בתמהיל הבא – דירת גן עם מרתף בקומת הקרקע, דירת אמצע בקומה הראשונה ודירות פנטהאוז בקומה האחרונה.
שרון בן צבי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת משולם לוינשטין מציינת כי "פרויקט "לוינשטין שוהם" משלב בין בנייה בסטנדרטים גבוהים למפרט טכני גבוה וייחודי, הפרויקט ממוקם בשכונת כרמים החדשה הנמצאת בצפון החדש של הישוב ומהווה את הפרויקט היוקרתי ביותר בישוב. בסביבת שכונת כרמים החדשה ניתן למצוא בית ספר יסודי, חטיבת ביניים, גן ילדים, מרכז מסחרי חדש ופארק רחב ידיים בשטח של כ 20- דונמים הכולל: מדשאות, מתקני שעשועים, גינות נוי מדהימות, מתחמי ספורט וכושר, פינות ישיבה, מסלולי הליכה ושבילי אופניים ועוד" בן צבי התייחסה להחלטה לבנות בשוהם וציינה כי "שהם מאופיינת בחתך סוציואקונומי גבוה ואוכלוסייה משובחת, חינוך מהגבוהים בארץ וגישה תחבורתית במרכז הארץ בין ירושלים לת"א ובקרבת נמל התעופה הגדול בארץ. מיקומה על ציר כבישים חשוב כמו כביש מס'1 וכביש חוצה ישראל, הסמיכות לכביש 6, כביש 471 ולכביש 4, מעניק לה מעמד מסחרי ותעסוקתי עצום. לאחר שיוקמו מרכזי התעסוקה בסביבה ומפעלי ההייטק אנו צופים כי העיר תקפוץ מדרגה, ובכך תהווה נקודת ציון חיונית ומשמעותית במערך הכלכלי של ישראל".
קבוצת משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות בע"מ, נוסדה בשנת 1964 היא תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. קבוצת משולם לוינשטין פועלת בענף הנדל"ן על כל היבטיו – יזום, בניה ופיתוח נדל"ן למגורים, בנייני משרדים מבני מסחר ותעשיה, נכסים מניבים ביצוע עבודות קבלניות, התחדשות עירונית וניהול נכסי נדל"ן. החברה בונה ומשווקת דירות חדשות במבחר פרויקטים חדשים בארץ ובעולם בתכנון מתקדם, בנייה איכותית ורמת גימור גבוהה. עד כה החברה אחראית לבנייתן של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ - תל אביב, יקנעם, שוהם, כפר יונה, אור עקיבא, חולון, מודיעין ועוד.


מצלאוי יהוד: רוכשי פנטהאוזים משלמים 20% בחתימת חוזה והיתרה באכלוס

כמו כן החברה הודיעה כי היא תישא בעלויות הכרוכות בעליית המדד

עד כה נותרו לשיווק 4 פנטהאוזים

חברת מצלאוי מודיעה כי בימים אלו היא יוצאת במבצע "מדד עלינו עד האכלוס" שיחול על דירות הפנטהאוז בפרויקט MY יהוד. במסגרת המבצע יוכלו רוכשי הפנטהאוזים לשלם רק 20% משווי הפנטהאוז במועד חתימת החוזה ואת היתרה באכלוס. כמו כן החברה מודיעה כי היא תישא בעלויות הכרוכות בעליית המדד עד אכלוס הפרויקט.

עד כה נותרו לשיווק בפרויקט 4 פנטהאוזים בלבד ששטחם 159 מ"ר ועוד 77 מ"ר מרפסת במחיר של 3.2 מיליון שקל.

פרויקט MY ממוקם ביהוד בשכונת שוק אשכנזי והוא כולל 4 בניינים בני 11 קומות הכוללים 168 דירות.
פרויקט MY ביהוד-מונסון נבנה בשני שלבים כשכל אחד מהם כולל שני בניינים בני 11 קומות. בסך הכל יוקמו במתחם כ- 168 יחידות דיור ושדרת חנויות יוקרתית של כ-3000 מ"ר ובה כ-48 חנויות הנותנות מענה לדיירי 4 בנייני המגורים.

קריית יובל ירושלים: הנחה של עד 140 אלף שקל לעמיתי קרנות השוטרים בקניית דירה בפרויקט "יובל"
 
המבצע בתוקף ל- 20 דירות בלבד
 
בנוסף יינתן פטור מתשלום שכר טרחת עו"ד ומסלול תשלומים גמיש ללא תוספת ריבית
לאחרונה הוגשה לרשויות התכנון בקשה להיתר בנייה ובתוך שנתיים וחצי מקבלת ההיתר צפוי הפרויקט להסתיים
חברת צברים מדווחת, כי היא יצאה במבצע מיוחד לעמיתי קרנות השוטרים ברכישת דירות 3,4 ו- 5 חדרים בפרויקט יובל המוקם על ידה בשכונת קריית יובל בירושלים. המבצע יחול על 20 דירות בלבד, מוגבל לחודש ימים ובמסגרתו תינתן הנחה של עד 140,000 ₪ ממחירה המקורי של הדירה. בנוסף לרוכשים יינתן פטור מתשלום שכר טרחת עו"ד ומסלול תשלומים גמיש ללא תוספת ריבית.
מחירי הדירות בפרויקט לפני ההנחה החל מ- 1.593 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים,  החל מ- 1.99 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים, החל מ- 2.746 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים.
פרויקט "יובל" הנו פרויקט התחדשות עירונית הכולל 70 יחידות דיור חדשות המתווספות ל- 80 יחידות הדיור הקיימות. בסך הכל הפרויקט יכלול  150 יחידות דיור על פני 5 בניינים ברחוב הציונות בקרית יובל. בכל בניין צפויות להיות כ- 4 דירות קרקע, 4 דירות בקומה 5, 4 דירות בקומה 6, 2 דירות גג וחניון תת קרקעי שיתפרש על שני מפלסים.  כמו כן מתוכנן פיתוח סביבתי נרחב- מרחבים ירוקים, פינות משחק ופנאי. אדריכל הפרויקט מעוז פרייס.
"מיקומו המיוחד של הפרויקט, הנמצא באזור גבוה המשקיף אל נוף העיר, ייחודי ביותר. בכלל השכונה עצמה מאוד מבוקשת על ידי משפחות צעירות שזיהו את הפוטנציאל העצום הן במיקום והן בהון האנושי המיוחד שקיים בה. מעבר לכך הפרויקט מוסיף לירושלים יחידות דיור חדשות – שהן כידוע מצריך נדיר מאוד בעיר" ציין רוני צברי - הבעלים של חברת צברים מקימת הפרויקט.
לאחרונה הוגשה לרשויות התכנון בקשה להיתר בנייה ובתוך שנתיים וחצי מקבלת ההיתר צפוי הפרויקט להסתיים.
חברת צברים ייזום פיתוח והשקעות בע"מ, בבעלות רוני צברי, מקימה פרויקטים שונים ברחבי הארץ לרבות פרויקטים מסוג התחדשות עירונית כמו פרויקט יאפא בשכונת יפו ג'.

הרצליה בתנופת בנייה
 
5,000 יחידות דיור חדשות צפויות לקום בהרצליה – העיר שתרכז גם את פרויקט מחיר למשתכן, פרויקט שכירות ארוכת טווח וגם פרויקטים חדשים למשפרי דיור




בשנים הקרובות צפויה העיר להקים עוד כ- 5,000 יחידות דיור חדשות ולמעשה הרצליה תהיה העיר שתרכז את כל התכניות הממשלתיות בשכונה אחת –שכונת גליל ים אחת השכונות הגדולות במרכז שהציבה את הרצליה בראש טבלת התחלות הבניה בשרון המוקמת על קרקעותיו החקלאיות לשעבר ובסמוך לקיבוץ גליל ים. השכונה צפויה לכלול כ- 4,000 דירות ו- 90 אלף מ"ר של מסחר ותעסוקה. כמו כן יוקמו בה שלושה בתי ספר- יסודי, חטיבת ביניים ותיכון וכן, תקום בה גם ספריה ציבורית., מבנה לכוחות ההצלה בהרצליה ופארק ששטחו יהיה למעלה מ- 200 דונם.




לאורך השנים הרצליה מציגה עלייה מתמדת בהתחלות בנייה למגורים. בשנת 2015 החלה בהרצליה בנייה של 1,492 יח"ד. מבדיקת מחלקת האסטרטגיה של אלדר על בסיס נתוני הלמ"ס. על פי הנתונים, ברבעון הראשון של 2016 החלה בנייה של 734 יח"ד בהרצליה – 122 יח"ד יותר מכפר סבא שבה החלו 612 יח"ד.




תכנית מחיר למשתכן שתצא בעיר בשכונת צמרות גליל צפויה לכלול כ- 1,500 יחידות דיור חדשות ב- 6 מתחמים. במסגרת המכרז שצפוי להסגר בסוף החודש, יוקמו 1,468 דירות מוזלות ומסחר בשכונת "גליל ים" בהרצליה. 294 מהדירות שישווקו, המהוות שיעור של 20%, מיועדות לתושבי הרצליה. מאחר שמדובר במכרז, מחירי הדירות מוגבלים במחיר מקסימום כך שמחירה המקסימלי לדירת 3 חדרים בשטח של 85 מ"ר בתוספת מרפסת, חניה ומחסן יהיה 1.65 מיליון שקל. מחירה המקסימלי של דירת 4 חדרים ששטחה כ- 100 מ"ר עומד על 2 מיליון שקל. למעשה מדובר במחירים הנמוכים עד כמיליון שקלים ממחירי דירות חדשות בשוק.
 
כמו כן במקביל לתכנית למשתכן באותה השכונה, התקיימה לאחרונה ההגרלה לפרויקט השכרה ארוכת טווח. במסגרת הפרויקט הקרוי "סביוני גליל ים for rent" אשר הקמתו על ידי חברת אפריקה ישראל צפויה להסתיים בקרוב, יוכלו הזכאים שיזכו בהגרלה לשכור לאורך זמן 273 דירות, מהן 68 דירות צעירים תושבי הרצליה. אכלוס הפרויקט מתוכנן להתבצע בעוד חמישה חודשים, בנובמבר 2016. הרעיון העומד מאחורי המיזם הוא כזה שנועד לאפשר לזוגות צעירים ויחידים אשר יעמדו בדרישות ויזכו בהגרלה עליה אחראי משרד השיכון, לשכור דירה לתקופה של חמש שנים, אותה ניתן יהיה להאריך ב-5 שנים נוספות. בסך הכל יהיה ניתן לשכור את הדירה לתקופת שכירות של עד 10 שנים. 68 מהדירות במחירים מוזלים של כ-20% מתחת למחיר השוק, ו-205 יושכרו נוספות יושכרו במחירי שוק, אולם מחיר השוק יקובע למשך כל תקופת השכירות, כך שלמעשה הדיירים לא יהיו חשופים לעליית שכר הדירה מדי שנה.
 
בנוסף על כל אלו, קבוצת יצחקי בשכונת צמרות גליל ים עוד 660 יחידות דיור ב-21 בניינים. השלב הראשון שכבר קיבל היתר בניה כולל 214 דירות בשישה בניינים שצפויות להימסר לרוכשים בסוף 2018. רוב דירות שצפויות לקום בשלב הראשון כבר נמכרו והמלאי הנותר כולל 40 דירות בלבד. השלב השני של הפרויקט צפוי להיפתח בקרוב והוא יכלול 6 בניינים נוספים, הכוללים עוד כ-200 יח"ד. כדי לחבר את השכונה לסביבה הפסטורלית של הקיבוץ, הבניינים יתנשאו לגובה סולידי של 8-9 קומות בלבד. מחירי הדירות מחירי הדירות מתחיל מ-2.75 מיליון שקל לדירת 4 חדרים.
 
פרויקט חדש נוסף שהחלו בשיווקו בימים אלו הוא פרויקט ECO הרצליה הירוקה ובסמוך למרכז הבינתחומי המוקם על ידי חברת א. זיתוני בשותפות עם משה ויגאל גינדי הפרויקט, שמוקם על פני 2 מגרשים בני 7 דונם אשר נרכשו במסגרת עסקת קומבינציה עם בעלים פרטיים, כולל 106 יחידות דיור גדולות בלבד בנות 5 ו- 6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ב-3 בניינים בני 10 קומות. לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של חברת א.זיתוני "מדובר באחד האזורים היקרים בישראל והמבוקשים שבהם. האזור מאופיין באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה מאוד. כיום יש ביקוש גדול לדירות יוקרה במתחם הבינתחומי, בעיקר ממשפרי דיור בסביבה הקרובה וכן תושבים שעוברים מוילות בכפר שמריהו והרצליה פיתוח. מדובר בעסקה חשובה כחלק מהאסטרטגיה של החברה לרכוש מתחמים באזור השרון הנהנה בשנים האחרונות מגידול חד בביקושים".




600 יחידות דיור נוספות יקומו בהרצליה במסגרת פרויקט הרצליה HILLS המוקם על ידי חברת אזורים.




מלבד הפרויקטים החדשים, חלק ניכר מהתחלות הבניה בעיר נובע מפרויקטים של התחדשות עירונית. בהערכה גסה מדובר בעוד כ- 1,000 יחידות דיור חדשות. לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל ובעלים של חברת ינוב, הבונה פרויקטים רבים בשרון, "הרצליה מגדילה את היקפי הבנייה מדי שנה. בחמש השנים האחרונות זינקו התחלות הבנייה בעיר ב-107%. התחלות הבנייה בעיר מתחלקות לשני מתחמים עיקריים – גליל ים והתחדשות עירונית ברחבי העיר".
 
כך למשל, ינוב הרסה בית ישן ברחוב נורדאו 10 בהרצליה ובונה במקומו שני בנייני בוטיק בני 4 ו-5 קומות  הכוללות 21 דירות יוקרה. לנצ'נר מסביר כי "אחד מהפתרונות האולטימטיביים כדי לרכוש דירה ברחבי הרצליה הוא באמצעות פרויקט של התחדשות עירונית. היצע הדירות כיום במרכזי הערים קטן מאוד, ולכן פרויקטים של התחדשות עירונית הן אחת מהאפשרויות הבודדות להגדיל את הציע הדירות במרכזי הערים".




לדברי אודי בלום, מנכ"ל חברת מטרופוליס, המתמחה ביזמות אורבנית בישראל ובייזום ופיתוח פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בין היתר גם בהרצליה, "פרויקטי התחדשות עירונית הן הדרך המהירה והטובה ביותר להגדיל את היצע הדירות במרכזי הערים באזורי הביקוש. מדובר בשכונות איכותיות הנהנות מביקושים גבוהים אך ללא עתודות קרקע. פרויקטי התחדשות עירונית מאפשרים לשדרג את השכונה, להעלות את איכות החיים של התושבים ולהצעיר אותה. מטרופוליס הוכיחה שיש בכוחה לשנות את המרקם העירוני והקהילתי באמצעות פרויקטים של התחדשות עירונית. חידוש מתחמי מגורים מקפל בתוכו אתגרים רבים ומספק פתרונות כמו חניונים תת-קרקעיים, פיתוח שטחים ירוקים משותפים ושדרוג תשתיות ישנות. בכך נוצרת חווית מגורים אטרקטיבית, ממש כמו בשכונה חדשה, שמצליחה למשוך אליה אוכלוסיות חדשות וחזקות".




חשוב לציין כי הביקוש לדירות בהרצליה לא מגיע רק לתחום המגורים המסורתי, אלא גם למלונות הנופש בעיר. כך למשל, מלון הדירות הרודס הרצליה של קבוצת יצחקי, נפתח במרץ 2015, והוא זוכה לביקושים גדולים בקרב תושבים ישראליים ורוכשי דירות בחו"ל המבקשים לבוא לישראל לתקופה של מספר חודשים כל שנה. המלון כולל 252 חדרים מעוצבים וסוויטות מרוהטות בעיצובם של אילן פיבקו ורני זיס, שאל חלקן ניתן להגיע עם היאכטה.




הסוויטות בהרודס נמצאות על אי, מטרים ספורים מהמרינה בהרצליה, במיקום אידאלי בסמוך לקניון ארנה ולמגוון מסעדות וברים. רוכשי הסוויטות יכולים להשתמש בהן שישה חודשים בשנה, וליהנות מכל המתקנים והפינוקים של מלון הרודס. בששת החודשים הנותרים בשנה הרודס משכירה ומנהלת את הסוויטה. לרשות אורחי המלון ובעלי דירות הנופש עומדים מסעדת גורמה, חדר כושר משוכלל, מרכז עסקים מתקדם, בריכת שחייה, טיפולי ספא מפנקים וג’ימבורי לילדים.

נותרו לשיווק דירות אחרונות בקומות הגבוהות בקומפלקס LAGOON שבחופי נתניה

40% מהרוכשים בפרויקט הם תושבי חוץ ועולים חדשים

חברת דיזנגוף סחר מדווחת כי נותרו לשיווק דירות אחרונות בקומות הגבוהות בקומפלקס LAGOON הממוקם בסמיכות של קו ראשון לקו החוף בנתניה בשכונת נת-600 מצפון לשכונת האירוסים, בין שדרות בן גוריון לכביש הנופי.

הדירות שנותרו לשיווק הן דירות היוקרה בקומה הגבוהות ביניהן מיני פנטהאוזים, דופלקסים,דירות פרימיום ופנטהאוזים.

על פי נתוני החברה 90% מיחידות הדיור בקומפלקס נכרו זה מכבר כש- 40% מהרוכשים בפרויקט הם תושבי חוץ ועולים חדשים.

בימים אלו עבודות הקמת המגדל השני בקומלפקס נמצאות בעיצומן וכך גם עבודות בניית מלון WEST LAGOON.


חנן סגל, סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר, ציין כי "העובדה שהקומפלקס הייחודי משלב מגורים ותיירות הופך אותו לפנינה מיוחדת שאין כדוגמתה בכל ישראל. הפרויקט מאפשר לאנשים שחולמים לגור על הים ליהנות מתרבות מגורים המשלבת בין בילוי, ספורט ובריאות לבין שגרת חיים. זו חווית חיים של חו"ל.בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן בנתניה האמירו עד מאוד וזאת בעקבות הביקושים הרבים לעיר, בעיקר בקו הראשון לים. ועדיין נתניה מציעה מגורי יוקרה במחיר סביר במרחק של 15 ק"מ מתל אביב".
כמו כן סגל התייחס לביקושים הרבים לרכוש דירות בפרויקט מצד תושבי חוץ ועולים חודשים "אמנם ניתן לשים לב כי ישנה ירידה בהתחלות הבנייה של פרויקטי יוקרה על קו החוף של נתניה אך לעומת זאת הביקושים להתגורר ליד הים עולים כל הזמן. הסיבה לכך נעוצה בעלייה שבמספר היהודים המעוניינים לעשות עלייה ומחפשים בית קבע כמה שיותר קרוב לים. צריך לזכור כי הקרקעות לאורך חופי ישראל הם משאב מאוד מוגבל וכיום חלק לא מבוטל מהקרקעות שנשארו מיועדות לבניית בתי מלון ופחות למגורים".

קומפלקס LAGOON כולל 2 מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח.

דיירי המגדלים ייהנו ממפרט טכני עשיר בדירות המגורים, חניון תת קרקעי, שמירה 24 שעות, חדר כושר, בריכת שחיה פרטית לכל מגדל, שבילי הליכה ועוד.
בנוסף, יוכלו הדיירים להשתמש בשירותי בית המלון, ביניהם ספא, חדרי ישיבות, שדרת חנויות יוקרה, בתי קפה ועוד.
שלב א' של הקומפלקס אוכלס זה מכבר. שלב ב' צפוי להתאכלס בתחילת 2017.

הקומפלקס הייחודי מתוכנן ע"י מיטב האדריכלים הישראליים, משרד יסקי מור סיוון מתכנן את מיבני המגורים, רני זיס מתכנן את המלון, עיצוב הפנים בבנייני המגורים נעשה ע"י משרד סולומון דיזיין ובית המלון יעוצב על ידי גל נאור, מבכירות המעצבים בארץ ובעולם.

עתלית: החל אכלוס החנויות בקניון דרך הים

הקניון מתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר ומוקם בהשקעה של כ-60 מיליון שקל

הקניון המוגדר כ"קניון בילוי" כולל מספר אטרקציות ייחודיות - האטרקציה שמסעירה את המזרח הרחוק הכוללת בריכת דגים להאכלה על ידי בקבוקי תינוקות, מתחם חווית מציאות מדומה ב - 360 מעלות מהמתקדמת בעולם, אולם אירועים המשקיף לים, שוק איכרים ועוד

בין החנויות שייפתחו - חנות למוצרי גלישה, מאפיית סמטת האופים, גלידריה, חנות בגדי בוטיק, סטודיו לפעילות גופנית, רן סל - חנות סלולר, פיצוציה, בית קפה- מסעדה, סופר סטוק, חנות נוחות, רשת השניצליה, מכון קוסמטיקה, חנות בגדי ילדים, סניף של קופת חולים כללית, פיצרייה ומספרה

חברת נופי המצודה הודיעה, כי התקבל טופס 4 לקניון דרך הים בעתלית. הקניון המתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר ומוקם בהשקעה של כ-60 מיליון שקל ממוקם בצומת עתלית ועתיד לשרת את תושבי טירת חוף הכרמל, עתלית וכביש החוף.

ייחודיותו של הקניון באפיונו כ-"קניון בילוי" המאפשר פעילות רבה לכל בני המשפחה וכולל מספר אטרקציות ייחודיות. כך למשל בהשקעה של כמיליון שקל הוקמה בקניון בריכת דגים ייחודית הכוללת כ- 200 דגי קיו אותם יוכלו ילדים ובני נוער להאכיל ישירות מבקבוקים כמו תינוקות. מדובר באטרקציה ייחודית שמסעירה את המזרח הרחוק ומגיעה לראשונה לישראל.
כמו כן ייפתח בקניון לראשונה בישראל מתחם חווית מציאות מדומה ב - 360 מעלות מהמתקדמות בעולם המשלבת סימולטור תנועה ואפקטים של מציאות מדומה מדגם: SIMNOA - VR. הצופים בסימולטור ייקחו חלק במסע שמתרחש בפארק דינוזאורים בסרט - DINO SAFARI, ברכבת הרים בסרט COLOSSUS, או במירוץ אופנועים במדבר בסרט MOTOR RIDE.
בנוסף לתנועת הכיסאות עליהן יושבים הצופים, האטרקציה מגרה את כל החושים והרגשות כמו פחד, צחוק ודמיון. בנוסף החוויה משלבת אפקטים של ריח, רוח, גשם, טיקלרים בגב ובישבן, תחושה מדומה של עכברים ברגלים ונשיפות בעורף. השילוב בין האפקטים השונים והסרט מתבצע על ידי מהנדס רב חושי המשלב בין יכולות אמנותיות לבין הבנה טכנית.

בנוסף אולם אירועים חדש צפוי להיפתח בקניון. על פי הסכם השכירות אולם האירועים ciel שכר שטח של 500 מ"ר ועוד מרפסת גג בשטח של 350 מ"ר המשקיפה אל חופי עתלית.משך תקופת השכירות היא ל- 10 שנים עם אופציה ל- 10 שנים נוספות. דמי השכירות עומדים על 135 שקל למ"ר בתוספת 25 שקל למ"ר בגין דמי ניהול. האולם צפוי להיפתח בינואר 2017.

חברת נופי המצודה מקימת הקניון מציינת, כי שטח מיוחד הוקצה בקניון עבור שוק איכרים שיכלול כ- 30 דוכנים ביניהם דוכני פרחים, דוכני מאכלי בוטיק, דוכני גבינות, טאבונים, דגים ועוד. הדוכנים ימוקמו ברחבת הקניון במתחם מקורה המעוצב בסגנון כפרי ומיוחד. השוק יהיה פתוח בכל שבוע בימי חמישי ושישי ועל פי התחזיות צפויים לפקוד אותו מידי שבוע כ- 4,000 מבקרים מהאזור ואף מחוצה לו.

עד כה כ- 75% משטחי המסחר בקניון הושכרו זה מכבר במחיר ממוצע של 150 שקל למ"ר. חוזי השכירות הינם לפרק זמן של כ- 3-5 שנים עם אופציה לעוד 3-5 שנים כשבממוצע בכל שנה ישלמו השוכרים עוד 10 שקלים למ"ר.

בין החנויות שייפתחו בקניון בימים הקרובים ניתן יהיה למצוא את "לי ים" חנות למוצרי גלישה, מאפיית סמטת האופים, גלידריה, חנות בגדי בוטיק, סטודיו לפעילות גופנית, רן סל - חנות סלולר, פיצוציה, בית קפה- מסעדה, סופר סטוק, חנות נוחות, רשת השניצליה, מכון קוסמטיקה, חנות בגדי ילדים, סניף של קופת חולים כללית, פיצרייה ומספרה.

מחברת נופי המצודה נמסר בתגובה, כי הם צופים שיגיעו לקניון למעלה מ- 300 אלף מבקרים מידי שנה אשר יבקשו ליהנות מהחוויה. עוד נמסר מחברת נופי המצודה כי הקניון מאופיין כמקום בילוי ולכן ניתן דגש בתמהיל החנויות, המסעדות, בתי קפה והאטרקציות לילדים. זהו הקניון הראשון גם בעתלית, ובכלל הרשתות הגדולות מבינות שהן הגיעו למיצוי צמיחה מלא במרכז הארץ, וכעת ניתן לממש את הפוטנציאל באזורים המרוחקים יותר במעגל השני ממרכז הארץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il