TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיכום שבועי של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות


ירידה חדה בקצב הפדיונות בקרנות המסורתיות לסכום הנאמד בכ-20 מיליון ₪ במוקד: עליות בשוקי המניות ומגמה מעורבת באגרות החוב
•קרנות אג"ח כללי: עלייה בקצב הגיוסים משבוע קודם: כ-90 מיליון ₪.

•הקרנות המנייתיות: ממשיכות גם השבוע במסע הגיוסים (כ-185 מיליון ₪).

•קרנות אג"ח חברות: חוזרות לגייס, אם כי בקצב נמוך מאוד של כ-25 מיליון ₪.

•קרנות אג"ח מדינה: פודות גם השבוע סכום גבוה הנאמד בכ-120 מיליון ₪.


שבוע המסחר החולף התנהל ברקע החלטת הריבית (ביום רביעי) בארה"ב, כאשר הבנק המרכזי (הפד) החליט להשאיר את הריבית ללא שינוי, דבר אשר תדלק את השווקים בסוף השבוע והביא לכך ששוקי המניות הגלובליים נסגרו במגמה חיובית. לעומת זאת, אגרות החוב הקונצרניות סיכמו את השבוע בירידות שערים, ואגרות החוב הממשלתיות הציגו מגמה מעורבת. בעקבות העליות בשוקי המניות, קצב הפדיונות בקרנות המסורתיות יורד משמעותית ומסתכם בכ-20 מיליון ₪ בלבד. זאת, בהובלת קרנות אג"ח שקליות (145 מ' ₪) וקרנות אג"ח מדינה (120 מ' ₪). תעשיית קרנות הנאמנות כולה רשמה השבוע פדיונות של כ-130 מיליון ₪, המתחלקים לפדיונות של כ-110 מיליון ₪ בקרנות הכספיות, ו-60 מיליון ₪ בקרנות המסורתיות המחקות, ולגיוסים של כ-40 מיליון ₪ בקרנות המנוהלות. כך, עפ"י אומדנים והערכות שבוצעו ע"י כלכלני מיטב דש.


•עליות במדדי המניות: מדדי ת"א 25 ות"א 100 רשמו בשבוע החולף תשואה חיובית של עד כ-2.05%, ומדד ת"א 75 עלה ב-3%. בעקבות עליות השערים, הקרנות המנייתיות1 גייסו השבוע כ-185 מיליון ₪, המתחלקים מחד, לגיוסים של כ-80 מיליון ₪ בקרנות מניות בארץ וכ-110 מיליון ₪ בקרנות הגמישות, בניגוד לכך - קרנות מניות בחו"ל פדו כ-5 מיליון ₪.

•קרנות אג"ח כללי, בדגש על קרנות מעורבות עם חשיפה מנייתית1 כגון קרנות 10/90, 20/80, רשמו השבוע גיוסים של כ-90 מיליון ₪, עלייה של כ-55 מיליון ₪ בגיוסים משבוע שעבר. מתחילת החודש, קרנות אג"ח כללי גייסו כ-430 מיליון ₪ והן ממשיכות לעמוד בראש טבלת הקרנות המגייסות.



•אגרות החוב הקונצרניות סיכמו את השבוע במגמה שלילית: מדדי התל-בונד 20,40,60 רשמו השבוע תשואה שלילית של עד 0.25%. למרות המגמה השלילית, לאחר שפדו בשבוע קודם, קרנות אג"ח קונצרני חוזרות השבוע לגייס סכום קטן של כ-25 מיליון ₪. מתחילת החודש, קרנות אג"ח קונצרני גייסו כ-95 מיליון ₪.

•אגרות החוב הממשלתיות: מדד ממשלתי כללי נסחר מתחילת השבוע ביציבות. הפדיונות בקרנות אג"ח מדינה הגיעו לסכום של כ-120 מיליון ₪, קצב פדיונות גבוה משבוע שעבר. מתחילת החודש, קרנות אג"ח מדינה רשמו פדיון של כ-245 מיליון ₪.

•פדיונות באפיק השקלי – הקרנות הכספיות רשמו פדיון של כ-110 מיליון ₪. הקרנות השקליות רשמו השבוע פדיונות של כ-145 מיליון ₪, ירידה של כ-15 מיליון ₪ בפדיונות משבוע שעבר. מתחילת החודש, הקרנות השקליות פדו כ-460 מיליון ₪ והן ממשיכות להיות קבוצת הקרנות הפודה ביותר.

•קרנות אג"ח חו"ל פדו השבוע סכום של 40 מיליון ₪, ומתחילת החודש הן פדו כ-120 מיליון ₪.

•תעשיית הקרנות מנהלת נכון ליום 22.09.16 כ-217.6 מיליארד ₪. הקרנות המסורתיות (בנטרול הקרנות הכספיות) מנהלות כ-197 מיליארד ₪ והקרנות הכספיות מנהלות כ-20.6 מיליארד ₪.




מסמך זה הוכן על-ידי מיטב דש השקעות בע"מ ו/או על-ידי אחת או יותר מהחברות שבשליטתה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, ועל כל אדם להתייעץ עם יועץ ו/או משווק השקעות בכל הנוגע לביצוע פעולה במוצרים פיננסיים ועם יועץ פנסיוני ו/או סוכן שיווק פנסיוני בכל הנוגע להצטרפות או עזיבת מוצרים פנסיוניים. כמו כן, מסמך זה אינו מהווה הצעה או המלצה לרכישת או מכירת מוצר פיננסי, לרבות קרן השתלמות, אופציות, יחידות השתתפות בקרן נאמנות או כל נייר ערך או מוצר פיננסי אחר, ואינו מהווה הצעה להצטרפות או עזיבת מוצר פנסיוני, לרבות קופת גמל, קרן השתלמות, קרן פנסיה או תכנית ביטוח. רכישת נכס פיננסי בגינו נדרש פרסום תשקיף ודיווחים מיידיים, לרבות יחידות בקרנות נאמנות, תעשה על פי התשקיף והדיווחים המיידיים שבתוקף. כמו כן, מיטב דש השקעות בע"מ, וכן חברות שבשליטתה עוסקות, בין היתר, בניהול תיקי לקוחות, ניהול קרנות נאמנות, ניהול קופות גמל, ניהול קרנות השתלמות, ניהול קרנות פנסיה וחיתום, ועשוי להיות למי מהן עניין אישי במסמך זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמן ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה, ככל שנזכרים. האמור במסמך זה נאסף ו/או מתבסס על מידע ממקורות שונים ולא בוצעה על-ידי מיטב דש השקעות בע"מ ו/או כל חברה שבשליטתה בדיקה עצמאית של המידע האמור. האמור במסמך זה כולל הערכות, אומדנים ו/או תחזיות, נכון למועד כתיבת מסמך זה. מיטב דש השקעות בע"מ וכן כל חברה בשליטתה אינן אחריות לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה מכל סוג שהוא, לרבות ישיר ועקיף, שייגרמו למי שמסתמך על האמור במסמך זה, כולו או חלקו. אין בתשואות העבר של המוצרים הפיננסיים כדי להעיד על תשואותיהם בעתיד. כל הזכויות, לרבות זכויות הקניין הרוחני, במסמך זה ובתוכנו, שייכות למיטב דש השקעות בע"מ ו/או לאחת או יותר מהחברות אשר בשליטתה, ואין לעשות בו כל שימוש שהוא, לרבות להפיצו ולהעתיקו, ללא קבלת אישורן מראש ובכתב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il