TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוליין אר. אקס. מודיעה על רכישת זכויות עבור טיפול חדשני


ביוליין
למצבי אי-ספיקת כבד במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת נוברטיס
ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים, המתמקדת בזיהוי, רכישה ופיתוח של תרופות מבטיחות, הודיעה בסוף השבוע כי חתמה על הסכם בלעדי עם BGN טכנולוגיות, חברת מסחור הטכנולוגיה של אוניברסיטת בן-גוריון, ועם הדסית, חברת מסחור הטכנולוגיה של המרכז הרפואי הדסה, לרכישת הזכויות לפיתוח גלובלי עבור טיפול חדש למצבים שונים של אי ספיקת כבד, כגון מחלת כבד סופני (ESLD) ולמצבים העלולים להביא לאי ספיקת כבד כדוגמת כבד שומני מודלק (NASH). טיפול חדשני זה, שייקרא BL-1220, הוא הפרויקט השני במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי של ביוליין אר. אקס. עם חברת נוברטיס (Novartis Pharma AG) לאיתור ולפיתוח תרופות פוטנציאליות חדשניות.

BL-1220 הוא תכשיר חדש הניתן במתן פומי (בליעה), של סודיום אלגינט, שפותח על ידי פרופסור סמדר כהן מהמחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון, ועל ידי פרופסור ירון אילן, ראש מחלקה א' לרפואה פנימית במרכז הרפואי הדסה. תוצאות פרה-קליניות שהתקבלו במודלים של בעלי חיים לפגיעות בכבד יכולות להעיד ש- BL-1220 מגן על הכבד ומשקם את פעילותו. ניתן להשתמש בטכנולוגיה לצורך צמיחה מוחדשת של רקמת כבד תקינה הן בפגיעות כבד אקוטיות והן במצבים כרוניים.

פיליפ סרלין, סמנכ"ל הכספים והתפעול של ביוליין אר. אקס. אמר, "באוגוסט השנה רכשנו את הזכויות עבור הפרוייקט הראשון שלנו תחת הסכם השותפות האסטרטגי לטווח ארוך עם נוברטיס. המדובר בתרופה חדשה להצטלקות של הכבד על ידי בקרת פעילות מערכת החיסון. היום, אנחנו שמחים להודיע על הפרוייקט השני במסגרת שיתוף הפעולה, גם הוא לבעיות כבד. שני פרויקטים אלו תואמים את המיקוד האסטרטגי שלנו בתחום האימונולוגיה. אנחנו ממשיכים לעבוד בצורה הדוקה עם נוברטיס כדי לזהות טיפולים חדשניים ופורצי דרך, ואנו צפויים לקלוט פרוייקטים מבטיחים נוספים במסגרת שיתוף הפעולה עד סוף השנה".

בדצמבר 2014, התקשרו ביוליין ונוברטיס בשיתוף פעולה אסטרטגי רב-שנתי לפיתוח ולמסחור של תרופות פוטנציאליות שמקורן בישראל. שיתוף הפעולה נהנה מהקשרים ההדוקים וארוכי הטווח של ביוליין אר. אקס. עם מוסדות אקדמיים, בתי חולים וחברות ביופארמצבטיות בישראל, כמו גם מהמומחיות המוכחת של החברה בתהליך איתור ופיתוח פרויקטים. נוברטיס תבחן פרויקטים שיזוהו ויוצגו על ידי ביוליין לצורך פיתוח משותף ומסחור פוטנציאלי עתידי במסגרת שיתוף הפעולה. החברות מתכוונות לפתח במשותף מספר פרויקטים פרה-קליניים וקליניים מוקדמים עד לשלב הוכחת היתכנות קלינית בבני אדם. כחלק מההסכם, השקיעה נוברטיס 10 מיליון דולר בביוליין אר. אקס.

אודות כבד שומני מודלק ומחלת כבד סופנית
כבד שומני מודלק (NASH) הוא החמרה של מחלת כבד שומני לא אלכוהולי (NAFLD), ובמקרים רבים הצטלקות הכבד הנובעת מהמחלה מלווה בשחמת. על פי הערכות, 2-5% מאוכלוסיית העולם לוקים ב-NASH, ועל פי האגודה האמריקנית למחלות כבד, מתוך אותם אנשים שיפתחו NASH, 15-25% יתקדמו למחלת כבד סופנית (ESLD) או קרצינומה של הכבד תוך 10-20 שנים. נכון להיום, כשליש מהשתלות הכבד ומקרי קרצינומת הכבד נובעים מ - NASH, ועד 2020 המחלה צפויה להיות הסיבה המרכזית להשתלות. כיום אין טיפולים מאושרים על ידי ה-FDA ל-NAFLD או ל-NASH, כך שטיפולים פוטנציאליים ל- NASH מהווים צורך רפואי ללא מענה.

צנרת התרופות של ביוליין אר. אקס. כוללת כיום את BL-8040, פלטפורמה לטיפול בסרטן, אשר השלימה בהצלחה ניסוי קליני Phase 2a בלוקמיה מיאלואידית חריפה שהתפרצה מחדש או שהסובלים ממנה לא הגיבו לטיפול ראשוני (relapsed/refractory AML), מצויה במהלכו של ניסוי Phase 2b כטיפול קונסולידציה עבור חולי AML והחלה לאחרונה בניסוי Phase 2 בניוד תאי גזע למחזור הדם לצורך השתלת תאי גזע מתורם בריא (השתלה אלוגנאית) ; ו- BL-7010 לטיפול בצליאק ורגישות לגלוטן, שסיימה בהצלחה ניסוי קליני Phase 1/2. כמו כן, לביוליין שותפות אסטרטגית עם חברת נוברטיס לפיתוח משותף של תרופות פוטנציאליות שמקורן בישראל; הסכם שיתוף פעולה עם MSD, הידועה כמרק (Merck) בארה"ב ובקנדה, לעריכת ניסוי Phase 2a בסרטן הלבלב בטיפול משולב של BL-8040 יחד עם התרופה Keytruda® של מרק; ולאחרונה התקשרה בהסכם שיתוף פעולה עם ג'ננטק לעריכת מספר ניסויים קליניים Phase 1b בהם ייבדק שילוב של BL-8040 ביחד עם תרופת Atezolizumab של ג'ננטק בכמה גידולים מוצקים ובלוקמיה מיאלואידית חריפה (AML).

אודות הדסית
הדסית היא חברת מסחור הטכנולוגיה של המרכז הרפואי הדסה. המרכז הרפואי הדסה, שהוקם לפני 100 שנים, ונחשב כאחד מבתי החולים המרכזיים בישראל, צבר ידע רב, מחקר מדעי, מסירות וחדשנות. השילוב בין ניסיון מעשי, היכולת לאתר במדויק צרכים רפואיים ומחקר בחזית המדע הניב פוטנציאל רחב של רעיונות, חדשנות ופיתוחים בכל היבטי הרפואה, כולל תרופות, דיאגנוסטיקה ומכשור רפואי. כדי לממש את הפוטנציאל, הקימה הדסה את הדסית – הזרוע העסקית שנוסדה בשנת 1986 ככלי למסחור טכנולוגיות רפואיות שפותחו בבתי החולים – והשקיעה בהפיכת הרעיונות למוצרים ושירותים קיימים לטובת האנושות. הדסית משתפת פעולה עם חברות ומכוני מחקר בינלאומיים מובילים כמו גם חממות וקבוצות הון סיכון.

אודות ב.ג. נגב טכנולוגיות
ב.ג. נגב טכנולוגיות הנה חברת היישום של אוניברסיטת בן-גוריון האחראית למסחור הידע וההמצאות של חוקרי האוניברסיטה. ב.ג. נגב מגישה בקשות לפטנטים בארץ ובעולם ומנהלת את תיק הפטנטים והנכסים האינטלקטואליים של האוניברסיטה. באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדשניות ושיתוף פעולה שוטף עם משקיעים, חברות אסטרטגיות בישראל ובעולם והקמת חברות סטארט-אפ ב.ג.נגב מביאה לשוק מוצרים חדשים ונדרשים.
פעילותה של ב.ג. נגב ב.ג. נגב מכסה תחומי טכנולוגיה רבים הכוללים בין היתר פארמה, ביוטכנולוגיה וביו-חומרים, מערכות להובלת תרופות, דיאגנוסטיקה רפואית ומכשור רפואי, ננו-טכנולוגיה, מערכות תקשורת ואבטחת מידע, רובוטיקה, כימיה ותהליכים כימיים, חקלאות ואגרו-טכנולוגיה, טכנולוגיות מים, big data ו e-health. בארבע השנים האחרונות חתמה ב.ג.נגב על 150 חוזי שיתוף פעולה ורישיון עם חברות שונות בארץ ובעולם בתחומי טכנולוגיה מגוונים.


מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה בארה"ב, המחייבת מבחינת החברה.

Various statements in this release concerning BioLineRx’s future expectations constitute “forward-looking statements” within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. These statements include words such as “may,” “expects,” “anticipates,” “believes,” and “intends,” and describe opinions about future events. These forward-looking statements involve known and unknown risks and uncertainties that may cause the actual results, performance or achievements of BioLineRx to be materially different from any future results, performance or achievements expressed or implied by such forward-looking statements. Some of these risks are: changes in relationships with collaborators; the impact of competitive products and technological changes; risks relating to the development of new products; and the ability to implement technological improvements. These and other factors are more fully discussed in the “Risk Factors” section of BioLineRx’s most recent annual report on Form 20-F filed with the Securities and Exchange Commission on March 10, 2016. In addition, any forward-looking statements represent BioLineRx’s views only as of the date of this release and should not be relied upon as representing its views as of any subsequent date. BioLineRx does not assume any obligation to update any forward-looking statements unless required by law.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il