TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלמד חתמה על הסכם מחקר עם אוניברסיטת סאן דייגו


להערכת השפעת תרופת הארמקול על ילדים מתבגרים הסובלים מכבד שומני
חברת הביומד גלמד פרמסוטיקלס, נסחרת בנסדא"ק (GLMD), והנמצאת בשלב ניסויים קליניים מתקדמים לפיתוח תרופה אוראלית במתן חד יומי לטיפול במחלות כבד מודיעה, כי חתמה הסכם עם אוניברסיטת סאן דייגו לביצוע ניסוי קליני שלב I/IIA לבדיקת הבטיחות, כושר הספיגה ויעילות של תרופת הארמקול על אוכלוסיית מתבגרים הסובלים מכבד שומני. את הניסוי יוביל פרופ' ג'פרי שווימר, פרופסור לרפואת ילדים וראש מחלקת הכבד בבית החולים האוניברסיטאי.
מחלת הכבד השומני בילדים מוכרת יותר ויותר כבעיה חשובה לבריאות הילדים. לכבד שומני בילדים יש קווים דומים לזה של המבוגרים ומאפיינים ייחודיים רק לילדים. על פי הערכות, יש בארה"ב בין 5-8 מיליון ילדים עם כבד שומני. השכיחות של כבד שומני בילדים ברחבי העלם המפותח נעה בין 5%- 10% בהתאם לשכיחות מגפת ההשמנה. הדאגה העיקרית של כבד שומני בילדים מעבר להיותה גורם סיכון של סיבוכי כבד קשים, ילדים עם כבד שומני חשופים לסיבוכי בריאות הכוללים סוכרת סוג 2, טרשת עורקים ומחלות לב.
ג'פרי שווימר, פרופסור לרפואת ילדים באוניברסיטת סאן דייגו אומר: "כבד שומני הוא גורם משמעותי לגרימת מחלות כבד כרוניות ועדיין אין תרופה מאושרת לא לילדים ולא למבוגרים. בהתבסס על מידע מבטיח של השפעת תרופת הארמקול באוכלוסיית מבוגרים, האוניברסיטה מתחילה בניסוי להוכחת היתכנות של תרופת הארמקול באוכלוסיית נערים מתבגרים".
הניסוי הקליני המתוכנן הכפוף לאישורים רגולטוריים צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2017.
אלן בהרב, מנכ"ל גלמד אומר כי לצד הניסוי הקליני המתקדם ב NASH המתקיים בלמעלה מ 80 מרכזים ב 12 מדינות, ניסוי זה הוא שיתוף הפעולה השלישי של גלמד במסגרת האסטרטגיה של החברה לחבירה לחוקרים מובילים במרכזי מחקר מובילים בארה"ב לצורך עריכת ניסויים קליניים להערכת יעילות תרופת הארמקול על אוכלוסיות ואינדיקציות נוספות. "אנחנו מאמינים כי הטיפול באוכלוסיית הצעירים עם כבד שומני שהיא בעיה ללא פתרון, לא צריכה להמתין להתקדמות הניסויים הקליניים במבוגרים. בהתבסס של פרופיל הבטיחות של תרופת הארמקול ומנגנון הפעולה שלה, החלטנו לפתח את האינדיקציה החשובה הזו (בצעירים) במקביל לניסויים הקליניים המתקיימים כיום במבוגרים".


אודות גלמד
גלמד הינה חברה ביו-פרמצבטית בשלבים קליניים המתמקדת בפיתוח תרופה חדשה, אוראלית, חד יומית לטיפול במחלות כבד תוך שימוש בתרופת הארמקול. לארמקול פוטנציאל להיות טיפול מתאים לטיפול בכבד השומני, כולל מחלת ה-NASH, שהיא מחלה כרונית לשוק רפואי גדול וללא מענה תרופתי. כיום מנהלת גלמד ניסוי קליני רב מרכזי, גלובלי שלב B2 לטיפול במחלת הכבד השומני – NASH.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il