TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אגרינוביישן, קרן ההשקעות באגריטק של יישום, משקיעה במיזם לקנאביס רפואי, Cannabi-Tech


קנאביטק מפתחת את המכשיר הראשון בעולם לזיהוי, ניתוח ומיון של פרחי קנאביס רפואי
יישום, החברה למחקר ופיתוח של האוניברסיטה העברית, הודיעה היום שאגרינוביישן, קרן השקעות המתמקדת בהמצאות בתחום החקלאות, חתמה על הסכם להשקעה בקנאביטק, חברת קנאביס רפואי שהוקמה ב-2015, והמבוססת על מחקר ממעבדתו של פרופ' עודד שוסיוב מהפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ע"ש רוברט ה' סמית.

קנאביטק מפתחת את המכשיר הראשון בעולם לזיהוי, ניתוח ומיון אוטומטי של פרחי קנאביס, מבלי לפגוע בפרחים. הטכנולוגיה הייחודית של החברה משלבת מדידת אורכי גל בתחום האינפרא-אדום הקרוב (NIR) עם כלי הדמיה, ומספקת שיטה רגישה לזיהוי ולכימות התרכובות הפעילות בצמחי קנאביס, וספקטרום ייחודי לכל פרח. תוספת ממיין תאפשר מיון אוטומטי של פרחי הקנאביס על סמך קריטריונים שהוגדרו מראש, לצורך ייצור תעשייתי. ניתן יהיה לשלב גם יחידה אוטומטית להוספת תוויות ואריזה של הפרחים, כדי להבטיח מעקב מלא אחר הרכב ומידת הפעילות של הפרחים מהחקלאי ועד לצרכן.

כיום, ניתוח של איכות הפרחים אינו מספק ותלוי בנטילת דגימות (בדיקה סטטיסטית) כדי להעריך את ההרכב ומידת הפעילות של אצווה שלמה של פרחי קנאביס על סמך ממוצע התוצאות שהתקבלו ממספר דגימות. התוצאות אינן אמינות בגלל השונות הגדולה בין צמחי הקנאביס. הדבר מהווה סיכון משמעותי עבור מטופלים שצריכים מינון והרכב מדויקים כדי לקבל טיפול מיטבי. כיום לא קיימים עדיין אמצעים לבדוק בצורה מדויקת פרחי קנאביס מבלי להרוס אותם בתהליך. מגבלה זו מפחיתה את ערכם המסחרי של הפרחים.

פרופ' עודד שוסיוב, מייסד-משותף והמדען הראשי של קנאביטק, אמר, "הרכב הקנאביס ומידת הפעילות שלו משתנים בצורה משמעותית בין פרחים שונים מאותו צמח ובין צמחים שונים מאותו זן. כתוצאה מכך, הדרך היחידה להבטיח את הרכב ומידת הפעילות של הקנאביס היא לבחון כל פרח ופרח בנפרד. יתרה מזאת, התועלת של קנאביס צמחי טמונה בהשפעה הסינרגית של התרכובות השונות שלו. לא ניתן יהיה לממש במלואו את הפוטנציאל הטמון בקנאביס רפואי לפני שרופאים יוכלו להיות בטוחים במאה אחוז שבכל פעם שהם מספקים מרשם לקנאביס רפואי, הוא יינתן בתנאים מבוקרים ואחידים, עם הרכב מדויק של חומרים פעילים שתואם את צרכיהם הרפואיים של המטופלים".

דר' גיא סטון, מייסד-משותף ומנכ"ל קנאביטק, ציין, "אנחנו נרגשים לחבור לאגרינוביישן, שמאפשרת לנו למנף את המשאבים והיכולות של יישום, חברה מובילה וותיקה בתחום מסחור הטכנולוגיה, עם הישגים מוכחים במסחור מחקר מדעי המצוי בשלבי פיתוח מוקדמים. קנאביטק תשתמש בהשקעה כדי לממן פעילויות מחקר ופיתוח ואת תחילת הפיתוח העסקי. כמו כן, אנחנו בעיצומו של סבב גיוס הון ומחפשים מקורות מימון נוספים".

דר' עידו שכטר, המנהל הכללי של אגרינוביישן, הוסיף, "הטכנולוגיה פורצת הדרך של קנאביטק היא דוגמה נוספת לטכנולוגיות היישומיות החדשניות שמקורן בפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית. הפקולטה כוללת יותר מ-100 חוקרים שעובדים על המצאות פורצות דרך בתחומים מגוונים כמו חקלאות, מזון, תזונה, רפואה וטרינרית וקלין-טק. ככל שתעשיית הקנאביס הרפואי תגדל ברחבי העולם, תהיה עלייה משמעותית בפיקוח ובבקרת האיכות ודרישות השוק ההולכות וגדלות יחייבו ייצור תעשייתי שיהווה מנוע צמיחה עבור קנאביטק".

אודות קנאביס רפואי
קנאביס רפואי ניתן למטופלים כדי להקל על תסמיני מחלה ועל כאב, וכן על לחץ פיזי ונפשי. השוק הבינלאומי לקנאביס רפואי צפוי לעמוד של כ - 20 מיליארד דולר בעשור הקרוב. בערך 1% מאוכלוסיית העולם צפויים להשתמש בקנאביס רפואי במהלך חייהם. הצמיחה תגדל בשל עלייה בתמיכת הציבור והקהילה הרפואית, בשל הבנה טובה יותר של המאפיינים הבריאותיים של הצמח, ייצור מוצרים אחידים ובאיכות גבוהה ושווקים מקוונים חדשים.

אודות אגרינוביישן
אגרינוביישן נוסדה ב-2015 כקרן השקעות המתמקדת בהמצאות חקלאיות במקורן בפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ע"ש רוברט ה' סמית של האוניברסיטה העברית. הפורטפוליו של החברה כולל ארבע טכנולוגיות: ציפוי מגן להארכת חיי המדף של פירות וירקות; פלטפורמה ניתנת להזרקה ולשחרור מבוקר של תרופות וטרינריות; גישה חדשה לבקרה אלקטרונית של מזיקים וחרקים; וטישה יעילה לזיהוי, ניתוח ומיון פרחי קנאביס רפואי. המשקיעים כוללים את יישום, החברה לפיתוח ומחקר של האוניברסיטה העברית, UBS Agri Ventures Pty Ltd., החברה לניהול קופות גמל של העובדים באוניברסיטה העברית בירושלים בע"מ, ואת Kingenta Livnat Agri-science Development, Limited Partnership.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il