TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TelAway משיקה סלולארי חדש וייחודי להודו וסין


TelAway ישראל ממשיכה להרחיב את סל השירותים לנוסעים לחו"ל יתרונות השירות החדש לסין ולהודו
סלולרי עם מספר מקומי חיוג ישיר לישראל ללא CALLBACK ובחיסכון אדיר.

לאחר ההצלחה בארה"ב ובאירופה, משיקה חברת TelAway שירותים סלולאריים לנוסעים להודו וסין. השירות החדש מאפשר לנוסעים לקחת עמם מכשיר סלולארי מתקדם, עם מספר מקומי (הודי או סיני) לזמינות גבוהה למקומיים וחיוג ישיר לישראל.
השירות כולל, כמו יתר שירותי TelAway, גם שירות הפניית שיחה מהסלולרי הישראלי האישי. באמצעות שירות זה הנוסע זמין במכשיר אחד ב-2 מספרים: מספר מקומי + המספר הסלולארי הישראלי האישי שלו. כתוצאה מכך, שירות זה מקנה חיסכון אדיר גם בשיחות הנכנסות מישראל להן המשתמש עונה בכל מקרה.

החברה מציעה לכל יעד כרטיס סים עם מספר מקומי , המאפשר חיסכון כספי המגיע ל-80% חיסכון בהשוואה לעלויות המוצעות כיום על ידי חברות הסלולאר בישראל. הלקוח יחסוך כ11-עד 13 ₪ בשיחות הנכנסות בהודו וכ-6 שקלים ומעלה בשיחות נכנסות בסין - בהשוואה למחירי המינימום של חברות הסלולאר הישראליות. החיסכון ללקוח ממוצע מאות דולרים בכל נסיעה.

השירות הותאם במיוחד לצרכי אנשי עסקים, שבמסגרת נסיעותיהם מתקשרים רבות עם גורמים מקומיים בסין והודו, אולם גם הנוסעים לנסיעה פרטית יהינו מכל תועלות השירות ומהחיסכון העצום. עמי יעקוביאן, מנכ"ל TelAway ישראל, מסביר כי על פי הסטטיסטיקה, בזמן נסיעה רוב השיחות הנעשות הן למספרים מקומיים ולאו דווקא לישראל " כ- 77% מהשיחות הנעשות בזמן השהייה בחו"ל הן מקומיות, ללקוחות, קולגות שעובדים עמם או לתיאום עם בתי מלון , מוניות, מסעדות ועוד. ולכן מספר מקומי מאפשר זמינות לגורמים אלה ומקנה חיסכון עצום". לדבריו, השימוש במספר מקומי מאפשר גם זמינות לשיחות המגיעות מהמספר "הרגיל" של הלקוח בישראל, הודות לשירות "עקוב אחרי",בהן מושג חיסכון נוסף."בעצם, אנו הופכים את הלקוח ללקוח של הרשת המקומית במקום להתארח ברשת זרה עם מספר ישראלי ולשלם כמו תייר". הלקוח נהנה מכיסוי קליטה מירבי דרך חברותChina Mobile , הרשת הגדולה בסין וחברתIdea Mobile , הרשת הגדולה בהודו.

השירות פשוט להפעלה באמצעות חיוג בינ"ל ישיר - ללא CALLBACK. TelAway מספקת כמובן גם שירותי רשת מתקדמים – משיבון, שיחה מזוהה, הודעות SMS, GPRS.

מנכ"ל TelAway ישראל, עמי יעקוביאן מוסר: "במהלך השנה הקרובה נציג לצרכן הישראלי את סל השירותים הסלולאריים העשיר ביותר לנוסעים לחו"ל. סל שירותים ייחודיים המותאם לצרכים המשתנים של הנוסע הישראלי בכל מדינה. אצלנו הלקוח אינו צריך לשלם בנוחות על מנת לחסוך, נהפוך הוא באמצעות הקונספט הייחודי לנו הלקוח נהנה מנוחות גדולה יותר".
מצ"ב טבלת השוואת תעריפים מעודכנת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il