TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מערכת הָמְרַצָה סלולארית המעודדת מצביעים להגיע לקלפי פותחה על-ידי One1Mobile ו- Crm-c


מערכת הָמְרַצָה סלולארית המעודדת מצביעים להגיע לקלפי פותחה על-ידי One1Mobile, המתמחה בפתרונות בתחום המובייל וחברת Crm-c, המתמחה במערכות CRM.
המערכת צפויה לשרת מספר מפלגות בבחירות הקרובות לכנסת ומשלימה את המערכת הסלולארית לאיסוף נתוני הבוחרים אשר פותחה על ידי החברות ואשר הופעלה בהצלחה רבה בבחירות לרשויות המקומיות.

המערכת פועלת כיישום במכשיר הסלולארי של נציגי המפלגות הנמצאים בקלפיות. כאשר בוחר מגיע לקלפי, הנציג מזין את מספרו הסידורי ליישום שבמכשיר הסלולארי והנתון עובר בזמן אמת למרכז. הנתון מוצלב עם רשימות הבוחרים המוכרת למפלגה ומהווים את הבוחרים הפוטנציאליים שלה - אותם בוחרים שהגעתם להצביע חשובה למפלגה והיא מעוניינת לפעול כדי לעודד אותם להגיע ולהצביע. המערכת יוזמת בצורה אוטומטית שיחה לאותם מצביעים פוטנציאליים שעדיין לא הגיעו לקלפי להצביע. הנציג משוחח עם המצביע ובסוף השיחה מדווח על תוצאותיה. המערכת מנהלת פנייה חוזרת לאותם מצביעים שהשיחה עמם נכשלה (תפוס, אין מענה וכדומה), או למצביעים שאחרי זמן שהוגדר, עדיין לא הגיעו לקלפי.

המערכות המוצעות, מערכת ההמרצה הסלולארית ומערכת איסוף נתוני הבוחרים, מייתרות את השימוש בעזרים כלשהם, כגון מחשב או טלפון נייח, מפשטות את כל תהליך ההמרצה, מאפשרות גמישות מרבית בהפעלת פעילים (ניתן להוסיף בהתאם לצורך ללא כל תשתית ארגונית) והחשוב מכל, מאפשרות ניהול בזמן האמת של יום הבחירות – תהליך קריטי להגדלת מספר המצביעים וההצלחה בבחירות.

לדברי דני בלטוך, מנהל פעילות One1Mobile: "תפעול יום הבחירות הוא המפתח להצלחה של המפלגה בבחירות ותפעול נכון ויעיל שווה מנדטים. את המענה הטוב ביותר לצורך הזה נותנת מערכת ההמרצה של One1Mobile ו- Crm-c. מדובר בכלי ניהול אמיתי להגדלת כמות המנדטים, שמעביר למנהל יום הבחירות תמונה בזמן אמת. כלי שכבר הוכיח את עצמו בבחירות המוניציפאליות, עבור מועמדים שנעזרו בו."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il