TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NAOS מטמיעה פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי לפתח באופן וירטואלי יאכטות-על מורכבות


פתרונות ייעודיים לתחום הספנות מחברים בין העיצוב והתכנון, ההנדסה והייצור, לקבלת החלטות בזמן אמת
דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הודיעה כי קבוצת NAOS, חברה איטלקית מובילה לתכנון כלי שייט, היא החברה הראשונה שמטמיעה את פלטפורמת 3DEXPERIENC כדי ליצור ולנהל באופן וירטואלי את מערך הנתונים המרכזי עבור יאכטת-על, החל משלב התכנון ועד לתיעוד הייצור. עם שני פתרונות של דאסו סיסטמס לתחום הימי, נאוס משלבת את כל תהליכי העיצוב והתכנון, ההנדסה והייצור תחת סביבה וירטואלית אחת, ליצירת שיתוף פעולה יעיל בזמן אמת.

גודלן של ספינות הולך ועולה, והן משלבות יותר ציוד יעיל-אנרגיה, וכן מערכות אוטומטיות ומקושרות. במקביל, רגולציה לבטיחות וסביבה משפיעה על הארכיטקטורה שלהן.

NAOS, הידועה בעולם בזכות עיצוב ספינות גמיש ויעיל בצריכת דלק, רצתה להקל על ביצוע שינויים שמגיעים בדרך כלל מבוני הספינות ובעליהן במהלך תהליכי פיתוח פרויקטים מורכבבים.

באמצעות הפתרונות הייעודיים לתעשייה הימית, שמתבססים על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, יכולה נאוס לחוות באופן וירטואלי את יאכטת העל לאורך תהליך הפיתוח שלה. צוותי ארכיטקטורה והנדסה ימית מקושרים ישירות לדרישות, רגולציה ותכנון הפרויקט, עם יכולת מעקב מלאה. NAOS יכולה ללכוד ולעשות שימוש חוזר בנתונים קיימים, לטפל במהירות בשינויי תכנון, להתחיל לתכנן את הייצור כבר בשלב מוקדם של תהליך התכנון, ולספק תיעוד באיכות גבוהה עבור מעטפת גוף הספינה וייצורה, וכן עבור תכנון מערכות והתקנתן.

"בעבר השתמשנו במגוון מערכות תיב"מ לפיתוח פרויקטים של יאכטות-על עבור מספנות, אבל רצינו גישה חדשה ויעילה יותר, אותה מספקת פלטפורמה עסקית", אמר רוברטו פרבר, נשיא NAOS. "הפתרונות הייעודיים של דאסו סיסטמס מאפשרים לנו לקבל החלטות לגבי שינויי תכנון המתייחסים לשיקולים של יציבות, תכנון בסיסי, תכנון מבני מתקדם, או בטיחות. עתה אנו יכולים לספק תכנון והנדסה מלאים של פרויקט ביעילות רבה יותר. בנוסף, האינטגרציה של תיעוד הייצור מעניקה למספנות שהן לקוחותינו, יתרונות משמעותיים לאופטימיזציית עלויות ייצור והרכבה".

"מספנות מובילות ברחבי העולם שואפות לבנות כלי שייט בעלי ערך גבוה וביצועים חזקים, התפורים במדויק לדרישות הלקוח, ולדרך בה הן מתכננות ובונות עשויה להיות השפעה עסקית עצומה", אמר אלן הוארד, סגן נשיא לתעשייה ימית ואופשור בדאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרת ל- NAOS לבצע תכנון והנדסה של ספינות בנות קיימא ואיכותיות, תוך עמידה בתקציב ובזמן הנדרשים, מה שמחזק את המוניטין של החברה בשוק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il