TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורבס הכתיר את רד האט כאחת החברות החדשניות ביותר בעולם


רד האט דורגה במקום 25 בין החברות החדשניות ביותר בעולם; הכרה בעוצמה של חדשנות קוד פתוח
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, דורגה במקום ה- 25 ברשימת "החברות החדשניות ביותר בעולם" של המגזין פורבס Forbes)). זו הופעתה הרביעית של החברה ברשימה (2012, 2014, 2015, 2016). רד האט הופיעה ברשימת "חברות הצמיחה החדשניות ביותר בעולם" של פורבס בשנת 2011.

לפני יותר מ- 20 שנה, שיבשה רד האט את עולם התוכנה הארגונית עם מודלים חדשים לטכנולוגיה, מודלים עיסקיים חדשים. רד האט היא המובילה הגלובלית בפתרונות קוד פתוח, ולזכותה נזקפת הבאת קוד פתוח אל המיינסטרים הארגוני והשראה על ההתפתחות המתמשכת של קוד פתוח. הקוד הפתוח הוא גורם החדשנות המרכזי בעולם הטכנולוגיה העכשווי והעתידי - ממחשוב ענן, קונטיינרי לינוקס, תשתיות פיתוח מוטות ענן, מיקרו-שרותים, תשתיות פיתוח מובייל, ביג דאטה ואנליטיקה, IoT, ונושאים רבים המאיצים את הדיגיטליזציה.

בתחזיותיהם לשנת 2016, קבעו האנליסטים של דויטשה בנק, כי "קוד פתוח ממשיך לטרוף את העולם, וקיימים מתחרי קוד פתוח עבור כמעט כל תוכנת ניהול תשתיות ונתונים גדולה בשוק".

רד האט הוא חברת תוכנות קוד פתוח היחידה ברשימת פורבס ל- 2016.
על פי פורבס: "רשימת החברות החדשניות ביותר בעולם מורכבת מחברות, שמשקיעים מרגישים שיש להן הסיכוי הטוב ביותר לצאת עם החידוש הגדול הבא. חברות מדורגות לפי מקדם החדשנות שלהן: ההפרש בין שווי השוק שלהן והערך הנוכחי הנקי של תזרימי מזומנים מעסקים קיימים (מבוסס על אלגוריתם קנייני של קרדיט סוויס).

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט, אמר: "זה תמיד כבוד גדול לראות את שמה של רד האט ברשימה זו. היום, קוד פתוח הוא ברירת המחדל עבור חדשנות, ויותר מ- 90 אחוז מחברות Fortune 500 מסתמכות על פתרונות קוד פתוח ארגוניים של רד האט. הכרה זו על ידי פורבס היא לא רק מחווה לשותפי רד האט ברחבי העולם, אלא גם לקהילות הקוד הפתוח אשר מקדמות חדשנות מבוססת על הקהילה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il