TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה מעורבת


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור של 0.2%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה מעורבת על רקע מגמה מעורבת בשווקי העולם.

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
אני ממשיך בדיעה חיובית לגבי השוק , לדעתי השוק בפוטנציאל לחזור לשיא ואף סיכוי לייצר שיא חדש.
האירוע המרכזי השבוע - מפגש הפד והחלטה ברביעי שעה 21:00 בכירי הפד יפגשו בשלישי - רביעי ויוציאו החלטה באם להעלות ריבית , להערכתי לא יעלו ריבית בגלל מעורבות בבחירות וימתינו מעט.בכל תרחיש סביר שירמזו הפעם חזק על העלאה קרובה כנראה ברבעון האחרון של 16.
לא כל כך טוב ליציבות למשוך הרבה זמן ללא העלאה , עושים זאת בצורה איטית וזה נכון אך ברגע שיכנס מעט שיפור בנתונים נקבל העלאה במהלך הבא שלהם וזה לא נורא כל כך אם יעלו מעט. כרגע המשקיעים לא מעריכים העלאה השבוע.
גם החלטת ריבית ביפן השבוע לאחר שיחזרו מחופשה.
ברקע קיימים מס' גורמים אשר ממשיכים לתמוך בשוק חיובי וכמובן יש גורמים המעלים חוסר וודאות אך הסטימנט והטרנד מנצחים.
הם רוצים לראות את השוק באור וורוד למרות הקשיים ואנחנו בשנת בחירות וזה לרוב חיובי ( הבחירות בעוד פחות מחודשיים).

הצמיחה קיימת אך מתונה , מצב הכלכלה בארה"ב יחסית טוב ,האינפלציה נמוכה , תשואת האג"ח אינה אטרקטיבית להסתת כספים , מחיר הכסף זול , כמויות הכסף הפנויות עצומות, אין עוד שוק ומניות רבות שמספקות מחזור של 100 מליון דולר ביום.
החברות צפויות להמשיך להרוויח טוב אך יתכן שהצמיחה הגלובלית המתונה תמשיך להשפיע ולהוביל לצמיחה מתונה של החברות.

הנפט
ממשיך להעריך שיזגזג / ידשדש ולדעתי עד הקייץ הבא עם הביקושים בפוטנציאל לתת מהלך לכיווני $60-$70 לחבית. צריך כאן סבלנות.

בהיבט הטכני
לאחר שהמדדים נסוגו קצת מהשיא למימוש בריא אנחנו רואים שמירה חזקה על התמיכה , במשך מס' ימים מדד ה S&P 500 שומר מעל 2120 כאזור ציר תמיכה.
השוק יתחזק אם המדד המרכזי יפרוץ שוב 2160 אז כפוטנציאל יש סיכוי חזרה לכיווני השיא עם יעד לאתגר את רמות 2200.
אפשרי בתרחיש חיובי בשוק שנראה 2220-2180 תלוי במומנטום של הימים הקרובים.
יש לנו כאן גלים של מימוש וזינוק מחדש ובשלב זה נראה שהשוק בכיוון לעלות מחדש. המגמה הראשית ממשיכה להיות צפונה.
תמיכה תקופתית ללא שינוי 2125-2100 הטווח הזה.

הראל פיננסים תחזית שבועית לשוק ההון:
השבוע החולף התאפיין בירידות בכמעט כל שוקי המניות בעולם, למעט ארה"ב. בשוק האמריקאי, את המגמה החיובית הוביל הנאסד"ק עם עלייה של 2.5%, וזאת בעיקר בהשראת (ובהפתעת) אפל, שעלתה השבוע ב-10% על רקע הביקושים החזקים לאייפון7 מיד עם השקתו. השוק האמריקאי ממשיך להוות את מרכז הכובד בחלק החו"לי של תיק המניות שלנו ואנו גם דבקים באותם סקטורים. מגזר הטכנולוגיה שהיה הבולט ביותר בשבוע האחרון הוא אחד המועדפים עלינו, לצד מגזרים כמו פיננסים.

השוק החלש ביותר בשבוע האחרון היה אירופה עם ירידה של כמעט 4%, כאשר מי שהוביל את הירידות היו מניות הבנקים (מעל 5%) ובראשם דויטשה בנק (מינוס 8%), וזאת על רקע תביעה בסך 14 מיליארד דולר שהוא חשוף אליה מארה"ב ושההפרשות שלו בגינה עומדות על 6.5 מיליארד דולר בלבד. הירידות במערכת הבנקאית האירופית היו החדות ביותר מאז הברקזיט ובשווקים שוב מתחילים לדבר על היכולת של הבנקים האירופים להתמודד עם זעזועים כאלה. השווקים המתעוררים ירדו בשבוע האחרון קרוב ל-3% וגם המטבעות שלהם נחלשו. אחד הגורמים לירידות האלה זו ירידה של 6% במחירי הנפט.

השוק המקומי רשם בשבוע האחרון ירידה של מעל 1.5%, כאשר מניות הגז ירדו כמעט 5%, מניות הביטוח בשיעור דומה ומניות הנדל"ן בכמעט 4%. ת"א 75 ירד בשיעור כפול מת"א 25 וזאת בניגוד למגמה הברורה של התקופה האחרונה, שבה הפגינו המניות הקטנות ביצועים חזקים הרבה יותר. אחד הגורמים לכך היה עדכון מדדי המניות בשבוע החולף. עם זאת, במבט קדימה העדכון הבא שייערך בפברואר במסגרת שינוי שיטת המדדים החדשה צפוי דווקא לחזק את המניות הקטנות על חשבון הגדולות. בהשקעה במניות בישראל אנו ממשיכים להתמקד במניות השורה השנייה והשלישית.

הגורם המרכזי לירידה במניות הנדל"ן המקומיות בשבוע האחרון היה עליית התשואות, אך לנוכח הערכתנו כי זו לא מגמה ממושכת והריביות יישארו נמוכות, אין סיבה כי התיקון הזה יימשך ולפיכך במקומות שבהן נוצרו הזדמנויות ראוי להערכתנו לבחון לנצל אותן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il