TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התקבל טופס 4 לקניון דרך הים


בימים הקרובים צפוי להתחיל אכלוס הקניון המתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר ומוקם בהשקעה של כ-60 מיליון שקל
הקניון המוגדר כ"קניון בילוי" כולל מספר אטרקציות ייחודיות - האטרקציה שמסעירה את המזרח הרחוק הכוללת בריכת דגים להאכלה על ידי בקבוקי תינוקות, מתחם חווית מציאות מדומה ב - 360 מעלות מהמתקדמת בעולם, אולם אירועים המשקיף לים, שוק איכרים ועוד

בין החנויות שייפתחו - חנות למוצרי גלישה, מאפיית סמטת האופים, גלידריה, חנות בגדי בוטיק, סטודיו לפעילות גופנית, רן סל - חנות סלולר, פיצוציה, בית קפה- מסעדה, סופר סטוק, חנות נוחות, רשת השניצליה, מכון קוסמטיקה, חנות בגדי ילדים, סניף של קופת חולים כללית, פיצרייה ומספרה

חברת נופי המצודה הודיעה, כי התקבל טופס 4 לקניון דרך הים בעתלית. הקניון המתפרש על פני שטח של כ-4,000 מ"ר ומוקם בהשקעה של כ-60 מיליון שקל ממוקם בצומת עתלית ועתיד לשרת את תושבי טירת חוף הכרמל, עתלית וכביש החוף.

ייחודיותו של הקניון באפיונו כ-"קניון בילוי" המאפשר פעילות רבה לכל בני המשפחה וכולל מספר אטרקציות ייחודיות. כך למשל בהשקעה של כמיליון שקל הוקמה בקניון בריכת דגים ייחודית הכוללת כ- 200 דגי קיו אותם יוכלו ילדים ובני נוער להאכיל ישירות מבקבוקים כמו תינוקות. מדובר באטרקציה ייחודית שמסעירה את המזרח הרחוק ומגיעה לראשונה לישראל.

כמו כן ייפתח בקניון לראשונה בישראל מתחם חווית מציאות מדומה ב - 360 מעלות מהמתקדמות בעולם המשלבת סימולטור תנועה ואפקטים של מציאות מדומה מדגם: SIMNOA - VR. הצופים בסימולטור ייקחו חלק במסע שמתרחש בפארק דינוזאורים בסרט - DINO SAFARI, ברכבת הרים בסרט COLOSSUS, או במירוץ אופנועים במדבר בסרט MOTOR RIDE.
בנוסף לתנועת הכיסאות עליהן יושבים הצופים, האטרקציה מגרה את כל החושים והרגשות כמו פחד, צחוק ודמיון. בנוסף החוויה משלבת אפקטים של ריח, רוח, גשם, טיקלרים בגב ובישבן, תחושה מדומה של עכברים ברגלים ונשיפות בעורף. השילוב בין האפקטים השונים והסרט מתבצע על ידי מהנדס רב חושי המשלב בין יכולות אמנותיות לבין הבנה טכנית.

בנוסף אולם אירועים חדש צפוי להיפתח בקניון. על פי הסכם השכירות אולם האירועים ciel שכר שטח של 500 מ"ר ועוד מרפסת גג בשטח של 350 מ"ר המשקיפה אל חופי עתלית.משך תקופת השכירות היא ל- 10 שנים עם אופציה ל- 10 שנים נוספות. דמי השכירות עומדים על 135 שקל למ"ר בתוספת 25 שקל למ"ר בגין דמי ניהול. האולם צפוי להיפתח בינואר 2017.

חברת נופי המצודה מקימת הקניון מציינת, כי שטח מיוחד הוקצה בקניון עבור שוק איכרים שיכלול כ- 30 דוכנים ביניהם דוכני פרחים, דוכני מאכלי בוטיק, דוכני גבינות, טאבונים, דגים ועוד. הדוכנים ימוקמו ברחבת הקניון במתחם מקורה המעוצב בסגנון כפרי ומיוחד. השוק יהיה פתוח בכל שבוע בימי חמישי ושישי ועל פי התחזיות צפויים לפקוד אותו מידי שבוע כ- 4,000 מבקרים מהאזור ואף מחוצה לו.

עד כה כ- 75% משטחי המסחר בקניון הושכרו זה מכבר במחיר ממוצע של 150 שקל למ"ר. חוזי השכירות הינם לפרק זמן של כ- 3-5 שנים עם אופציה לעוד 3-5 שנים כשבממוצע בכל שנה ישלמו השוכרים עוד 10 שקלים למ"ר.

בין החנויות שייפתחו בקניון בימים הקרובים ניתן יהיה למצוא את "לי ים" חנות למוצרי גלישה, מאפיית סמטת האופים, גלידריה, חנות בגדי בוטיק, סטודיו לפעילות גופנית, רן סל - חנות סלולר, פיצוציה, בית קפה- מסעדה, סופר סטוק, חנות נוחות, רשת השניצליה, מכון קוסמטיקה, חנות בגדי ילדים, סניף של קופת חולים כללית, פיצרייה ומספרה.

מחברת נופי המצודה נמסר בתגובה, כי הם צופים שיגיעו לקניון למעלה מ- 300 אלף מבקרים מידי שנה אשר יבקשו ליהנות מהחוויה. עוד נמסר מחברת נופי המצודה כי הקניון מאופיין כמקום בילוי ולכן ניתן דגש בתמהיל החנויות, המסעדות, בתי קפה והאטרקציות לילדים. זהו הקניון הראשון גם בעתלית, ובכלל הרשתות הגדולות מבינות שהן הגיעו למיצוי צמיחה מלא במרכז הארץ, וכעת ניתן לממש את הפוטנציאל באזורים המרוחקים יותר במעגל השני ממרכז הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il