TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע - עדכון בעקבות יום האנליסטים בנושא החטיבה הגנרית


אופנהיימר בעדכון על טבע אחרי יום אנליסטים
טבע (TEVA) ערכה ביום שישי יום אנליסטים שהתמקד בחטיבה הגנרית לאחר השלמת עסקת רכישת הנכסים הגנריים של Actavis. הנהלת החברה ציינה מספר דגשים הנחוצים על מנת שהחטיבה הגנרית תמשיך להצליח והם שמירה על פוזיציה מובילה בשווקים מרכזיים, השקעות מסיביות במחקר, בפיתוח וביעילות תפעולית גבוהה. מטרת העל של טבע היא לייצר צמיחה של 10% במכירות מוצרים חדשים, שתחפה על שחיקה של כ-5% בתמחור המוצרים הקיימים. למרות יום האנליסטים שערכה טבע והיכולות המרשימות שלה בתחום הגנריקה, אנו ממשיכים להעריך כי פוקוס החברה הוא על נושא ההגנה הפטנטית על הקופקסון, לקראת החלטת בית המשפט המחוזי בנושא, שצפויה בתחילת 2017. אנו ממשיכים לדרג את מניית TEVA ב-Outperform עם מחיר יעד של 66$.
· בהתבסס על המסרים המרכזיים של הנהלת טבע מיום האנליסטים של החטיבה הגנרית, נראה כי החברה ממשיכה לשים דגש על מגוון בתיק המוצרים, על מבנה עלויות תחרותי ועל השקעות במחקר ופיתוח. טבע טענה שוב כי אין התגברות בלחצי המחיר בתעשייה הגנרית בארה"ב.

· טבע ממשיכה לשמור על פוזיציה מובילה בשוק האמריקאי, שם יש לה 300 בקשות ANDA, כאשר בכשליש מהן היא צפויה להיות הראשונה בשוק (בקשות מסוג First to File). החברה גם ציינה כי הפוקוס של ה-FDA על זירוז תהליכי האישור בתחום הגנרי, תחת תקנות ה-GDUFA, יהיה חיובי עבורה, בשל המספר הגבוה של בקשות ANDA.

· טבע מעריכה כי תיפגש בקרוב עם ה-FDA בנושא הגרסה הגנרית ל-Epipen ועדיין צופה כי תשיק את הגרסה בסוף 2017 או בתחילת 2018. אנו מאמינים כי הסערה סביב נושא תמחור ה-Epipen עשויה לעודד את ה-FDA להחזיר תשובה לטבע בנוגע לגרסה הגנרית לתרופה.

· טבע צופה גידול קטן בהגשות ה-ANDA בארה"ב ב-2016 (68 בקשות לעומת 65 ב-2015) כשבנוסף, החברה מעריכה כי קיבלה 13 מתוך 27 אישורי ה-First to File בארה"ב מתחילת השנה. טבע ציינה כי תיק המוצרים בפיתוח שלה כולל 645 מוצרים עם שווי פוטנציאלי של 200 מיליארד דולר.

· אנו לא משנים את תחזיותנו ל-2016 ו-2017 ומותירים את דירוג מניית TEVA על Outperform, עם מחיר יעד של 66$, המתבסס על מכפיל 11 על התחזית ל-2017.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il