TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווטסון של יבמ מציע תובנות קוגניטיביות באליפות הפתוחה של ארה"ב בטניס


יבמ ואיגוד הטניס האמריקאי (USTA) הודיעו כי המערכת הקוגניטיבית של יבמ ווטסון מגיעה לראשונה לאליפות הטניס הפתוחה של ארה"ב בפלאשינג מדואו ומשתלבת באופן ניסיוני באפליקציית המובייל הרשמית של הטורניר.
האפליקציה זמינה להורדה בסביבת iPad ו- iPhone של אפל, כמו גם למכשירי אנדרואיד.
טכנולוגיות מחשוב קוגניטיבי הפועלות בסביבת הענן של יבמ יספקו לאוהדי הטניס כלי חדש לגילוי נתונים ויאפשרו לאוהדים להציג שאלות בדיבור רגיל, על מנת לקבל תשובות במגוון רחב של נושאים הקשורים בטורניר: החל מאמצעי תחבורה והכוונה למגרשים השונים, דרך המסעדות והמזנונים הפועלים סביב האיצטדיון, ועד לשירותים המוצעים לצופים. ממשק התכנות (API) ליישומי שפה טבעית הפועל על גבי הפלטפורמה של ווטסון, מסוגל לענות מיידית לשאלות באנגלית, דוגמת "איפה אפשר לקנות משקה קל?", או "היכן תחנת המוניות הקרובה?". יכולות למידת המכונה של ווטסון, מאפשרות למערכת להמשיך וללמוד בתהליך מתמיד, על בסיס אינטראקציות קודמות עם משתמשים, ולשפר את איכות התשובות.

בנוסף לכך, ניתן להתחבר לשירותי ווטסון אחרים הזמינים דרך פלטפורמת הענן ההיברידי Bluemix של יבמ ומאפשרים מעקב אחר האליפות, באמצעות ניתוח נתונים בזמן אמת וקבלת תובנות על הטורניר. בעזרת ממשק תכנות יישומים להמרת דיבור לטקסט, יודעת המערכת "להאזין" לראיונות וידיאו עם שחקנים ולהציע באופן מיידי כתוביות ותמלילים מלאים לסרטונים הזמינים באתר הטורניר. ממשק התכנות של ווטסון לזיהוי תמונות ישמש לניתוח דינאמי של כל תמונה המצולמת על ידי צוות הצלמים של איגוד הטניס האמריקאי, כדי לזהות את השחקנים או הידוענים המגיעים לאיצטדיון, ולקצר את הזמן הנדרש להפצת תמונות אלו.
יבמ מרחיבה גם את יכולות העבודה בזמן אמת של מערכת הניתוח האנליטי SlamTracker, המאפשרת עתה למשתמשי מובייל לקבל, לא רק את המידע העדכני אודות ביצועי השחקן בטורניר הנוכחי, אלא גם את ההיסטוריה שלו במפגשים מול יריביו הנוכחיים, ובטורניר בכלל.
אחד החידושים אותו מציעה מערכת SlamTracker, נוגע לניתוח ביצועי השחקן בנקודות לחץ במהלך המשחק. המערכת יודעת לאפיין את רמת התפקוד של כל שחקן בנקודות מוגדרות ובמצבים שונים, תוך זיהוי דפוסים חבויים. בנוסף, מאפשרת המערכת למשתמשים לשתף תובנות ישירות אל חשבונות הרשת החברתית שלהם, בהקשה בודדת.
במרכז מערכת SlamTracker עומדת טכנולוגיית ניתוח אנליטי, "Keys to Match", המנתחת מידע משמונה שנים של טורנירי גראנד סלאם, הכוללים יותר מ- 41 מיליון נקודות שילוב נתונים – על מנת להציג בכל משחק ועבור כל שחקן את שלושת היעדים החשובים ביותר בהם צריך שחקן זה לעמוד, על מנת לנצח. לפני המשחק, יכולים חובבי הטניס לגשת אל המערכת על מנת לבדוק את המפתחות האלה ובמהלך המשחק הם יכולים לעקוב ולהשוות את ביצועי השחקן מול היעדים שהוגדרו, נקודה אחר נקודה.
____________________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il