TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GigaSpaces משיקה את הפצת Apache Spark מהדור הבא


מנצלת ניסיון נרחב בחישוב בזיכרון כדי לחבר תובנות לפעולות עם ההשקה של InsightEdge
GigaSpaces, ספקית של טכנולוגיות חישוב בזיכרון (IMC), השיקה היום את InsightEdge, פלטפורמת ניתוחים בזמן אמת שפועלת באמצעות רשת נתונים שמשלבת את Apache Spark כדי לשפר באופן דרמטי ניתוחי נתונים מהירים. ההפצה עתירת הביצועים הזאת של Spark מחברת תובנות לפעולות וזרימות עבודה בזמן אמת, ומשחררת את המשתמשים משילוב של מערכות ביג דאטה מורכבות.
מוקדם יותר השנה, GigaSpaces פתחה את הליבה של מוצר החישוב בזיכרון החשוב שלה, XAP. זה נתן למפתחים גישה ישירה לטכנולוגיית חישוב בזיכרון בשלה, עמידה ועם אימוץ נרחב, שמשתמשים בה במאות ארגונים גדולים בתעשיות שונות. באמצעות גישת הליבה הפתוחה, GigaSpaces מאפשרת למפתחים להתבסס על יכולות ומוכנות ארגונית של עיבוד נתונים מהיר בזיכרון. מקרה השימוש החדש הראשון התמקד במסגרות ביג דאטה כגון Apache Spark.
"XAP משמש במגוון רחב של יישומים קריטיים במאות ארגנים, וסיפק ערך משמעותי לחברות בכל העולם שרוצות להשתמש ביעילות רבה יותר בכוח החישוב שלהן", אמר עדי פז, המנהל הכללי של היחידה העסקית IMC ב-GigaSpaces. "על ידי ניצול טכנולוגיה מוכחת, InsightEdge הרבה יותר מתקדמת ומוכנה לארגון מאשר תוכנה חדשה טיפוסית, ומציעה בשלות שתתמוך במקרי שימוש מורכבים מהיום הראשון".
"מובילים בתשתיות יישומים שחושבים על טכנולוגיות IMC כדי לתמוך בדרישות אסטרטגיות וספציפיות לפרויקט צריכים... לאמץ טכנולוגיות IMDG לתמיכה בתרחישים – כגון ניתוחים בזמן אמת, פעולות עסקיות חכמות, ביג דאטה, עסקים דיגיטליים, חישובים בקנה מידה רשתי והאינטרנט של הדברים – שבהם גישה לנתונים עם השהיה קצרה, מדרגיות גבוהה ופעילות 24/7 חשובים לעמידה בצרכים עסקיים", אמרו מסימו פציני, סגן ונשיא ועמית גרטנר, ואחרים במדריך השוק של גרטנר לרשתות נתונים בזיכרון באוגוסט 2016.
InsightEdge היא המוצר הראשון שפותח והושק כתוצאה של יוזמות הקוד הפתוח של GigaSpaces בעסקי ה-IMC שלה. ליבת המוצר היא רשת נתונים בזיכרון קריטית יחד עם ה-API של סביבת Spark. היתרונות כפולים: המשתמשים יכולים לבצע שאילתות על נתונים חיים במקור כדי לקבל בינה תפעולית בזמן אמת, וזה מפשט קבלת החלטות בזמן אמת על ידי חיבור תוצאות מעבודות Spark באופן חלק לתוך יישומים טרנזקציונליים.
"הגורם המעכב בקבלת בינה משמעותית מנתונים הוא בדרך כלל המהירות שבה נתונים הופכים לשימושיים", אמר עלי הודרוג', סגן נשיא למוצרים ואסטרטגיה ביחידה העסקית IMC ב-GigaSpaces. "InsightEdge מאפשרת לחברות לקבל החלטות שהן מושכלות על ידי כל הנתונים שזמינים להן בכל שנייה נתונה".
היתרונות החשובים של InsightEdge הם:
• עיבוד טרנזקציונלי ואנליטי היברידי: המשתמשים יכולים למקם ביחד עבודות של Spark עם נתונים ויישומים טרנזקציונליים בפלטפורמה בזיכרון היברידית אחת.
• אחסון זיכרון וביצוע ברמות: יכולת לנצל מנוע שאילתות עתיר ביצועים שפועל באמצעות רשת נתונים לעבודות Spark עם השהייה קצרה ביותר.
• ניתוחים נגד נתונים חיים: המשתמשים יכולים להריץ עבודות Spark ישירות כנגד נתונים טרנזקציונליים בתנועה.
• זמינות ועמידות גבוהות: מנוע אחסון Spark עם יתירות גבוהה שיש לו העתקה מרכזית של נתונים צולבים.
InsightEdge הושקה לתוך GA היום, ואפשר להוריד אותה בכתובת www.insightedge.io.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il