TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטרטאפ Aqua Security מגייס עשרות עובדים חדשים


קרן זוהר
החברה, המתמחה בפתרונות לאבטחת "קונטיינרים”, הנחשב לתחום חם בתקופה האחרונה, נמצאת בצמיחה מהירה
הסטרטאפ הישראלי Aqua Security, המספק פתרונות אבטחה מתקדמים המיועדים לארכיטקטורת "קונטיינרים" הכריז על מהלך גיוס כוח אדם נרחב, על מנת לעמוד בביקוש המתגבר לפתרונות טכנולוגיים בתחום הקונטיינרים, הנחשב לאחד המתפתחים ביותר בשנים האחרונות. Aqua נמצאת כיום בהליכי צמיחה מואצים, בעקבות אימוץ פתרונותיה על ידי מספר לקוחות בינלאומיים גדולים, קצת יותר משנה מהיווסדה. במסגרת מהלך ההתרחבות Aqua מאיישת כמה עשרות תפקידי פיתוח, מחקר, ניהול מוצר ומכירות עבור פעילותה בישראל ובארה"ב.

בין המשרות אליהן מגייסת Aqua Security בארץ: תפקידי פיתוח בשפות שונות (C++, Go, AngularJS, Linux Kernel), מהנדסת אבטחת תוכנה, חוקרת אבטחה, מנהלת שיווק ועוד (רשימת המשרות מנוסחת בלשון נקבה אך פונה גם לגברים). רשימת המשרות המלאה באתר Aqua – הרשימה תמשיך להתעדכן בתקופה הקרובה.
קרן זוהר, מנהלת משאבי אנוש ב- Aqua: "Aqua מגייסת אנשי פיתוח ומחקר המעוניינים ואוהבים להוביל עולמות מחשוב חדשים. בפני המצטרפים לחברה עומדת הזדמנות להשפיע על ההתהוות של ארכיטקטורת קונטיינרים – Docker, אותה מאמצות כיום במהירות כל החברות המובילות בעולם – כולל פייסבוק, גוגל ואפל, הנחשבת לאחד התחומים החמים ביותר כיום. עובדי Aqua עובדים עם טכנולוגיות הנחשבות לחוד החנית של עולם הפיתוח, כגון שפת GO, ועבודה בתהליכי פיתוח אג'יליים ייחודיים".
"המשוב שאנו שומעים מלקוחות גדולים ומהשוק בכלל הוא שהדרישה לפתרונות בעולם הקונטיינרים גודלת בצורה אקספוננציאלית. ל-Aqua מחויבות למתן פתרונות ברמה גבוהה ועמידה מלאה בדרישות לקוחותינו. במקביל לצמיחה המהירה המתוכננת לחברה בימים אלה, אנו מתכוונים לשמור על המחויבות הגבוהה לאיכות שהתווה הגרעין המייסד של החברה בשנה האחרונה. לשם כך אנו מתמקדים בגיוס עובדים בעלי ניסיון, אחריות, ורצון להיות גורם משפיע במערך", הוסיפה זוהר.


אודות Aqua Security
אקווה סקיוריטי, סטרטאפ ישראלי בעל משרדים בארה"ב, הוקם במטרה לספק הגנה למערכות המפעילות ארכיטקטורה של קונטיינרים (Virtual Containers), תחום חדש בעולם מערכות המידע הנמצא בצמיחה מהירה עם שוק פוטנציאלי של 40-50 מיליארד דולר. בעוד ארכיטקטורה של קונטיינרים מספקת יתרונות רבים של מהירות, גמישות וחסכון בהפעלה של מערכות, היא גם מייצרת אתגרי אבטחה חדשים שמערכות אבטחה וותיקות לא מסוגלות להתמודד עימם. הפלטפורמה של אקווה עונה על אתגרים הנוצרים בסביבת קונטיינרים, כשהיא מספקת שקיפות, שליטה בפעילות, בידוד משאבי מחשוב ורשת, וזיהוי ומניעת חדירה. פחות משנה מהקמתה, אקווה צברה לקוחות גדולים ומובילים בתחומי הפיננסים, טכנולוגיה ותשתיות.
אקווה סקיוריטי נוסדה על ידי יזמים בעלי ניסיון רב בעולם טכנולוגיה: דרור דווידוף, שכיהן בתפקידים בכירים במספר חברות אבטחת מידע בינלאומיות, ואמיר ג'רבי, ששימש בתפקידים טכנולוגיים בכירים ב- CA ומחזיק ב- 14 פטנטים רשומים. אליהם הצטרף צוות הובלה בעל ניסיון רב. החברה גייסה הון של 4.5 מיליון דולר מקרן TLV ומשלמה קרמר, בהשתתפות אנג'לים מובילים נוספים הכוללים את גיורא ירון ובועז חלמיש, וכמו כן את מייק פיי המשמש כנשיא ו-COO של ענקית אבטחת המידע סימנטק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il