TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מציגה מערכות חדשות לאחסון בפלאש


מציעה שירותי הגירה למעבר פשוט מ- EMC ו- Dell למערכות האחסון שלה. חברת גרטנר מדרגת את יבמ כאחת המובילות בתחום האחסון בפלאש
יבמ מציגה מערכות אחסון ארגוניות חדשות מבוססות פלאש, המציעות לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים פתרון, במחיר אטרקטיבי, למשימות האחסון הראשוני ביישומים קוגניטיביים ומחשוב ענן.
דו"ח של חברת הייעוץ ומחקרי השוק, גרטנר, שפורסם לאחרונה, מציב את יבמ כאחת החברות המובילות בתחום מערכי האחסון בטכנולוגיית פלאש.

במקביל, מציגה יבמ תוכנית אטרקטיבית, "Flash In", המציעה מעבר נוח ומהיר מפתרונות אחסון דוגמת EMC ו- Dell, אל מערכות הפלאש החדשות של יבמ. במסגרת התוכנית, תספק יבמ שירותי הגירת נתונים והתקנת מערכי האחסון, במשך חמישה ימים - ללא תשלום.

ביבמ מסבירים, כי לקוחות מאמצים, כיום, פתרונות אחסון פלאש טהורים ("all-flash") על מנת להאיץ את מהירות התגובה לרמות הנדרשות לתמיכה בגידול בכמויות הנתונים בסביבות ענן ציבורי, פרטי והיברידי – כמו גם בביקושים ליישומים קוגניטיביים ועומסי העבודה הנגזרים מהם. מערכי האחסון IBM Storwize V7000F ו- IBM Storwize 5030F החדשות של יבמ, מבוססים על טכנולוגיית פלאש ומתוכננים לעמוד בצרכים האופייניים למגוון רחב של יישומים, ובמחירים משתלמים.
כדי לצמצם את את עלויות השימוש ולמזער את הסיבוך והמורכבות במרכזי נתונים וסביבות ענן, משלבים הפתרונות החדשים את תוכנת IBM Spectrum Virtualize, שזכתה לפרסים ושבחים רבים. התוכנה, משפרת את יעילות האחסון ומציעה יכולות דוגמת דחיסת נתונים בזמן אמת, הקצאה חסכונית של נפחי אחסון (thin provisioning), והקמה מיידית של עותקי הבזק (snapshotting) תוך אפשרות לשילוב יותר מ- 400 מערכי אחסון שונים, ממגוון רחב של יצרנים.

מערכת הווירטואליזציה של יבמ ספקטרום מבצעת גם אופטימיזציה של אבטחת הנתונים, אמינותם ועלויות התפעול. התוכנה יודעת לנתב באופן אוטומטי את התכנים המאוחסנים בין רמות אחסון שונות (tiers), מעבירה נתונים בין מערכי אחסון על פי הצורך, מספקת נתונים מאובטחים ומוצפנים, ומשכפלת מרחוק נתונים, לצורך התאוששות ממצבי אסון והפעלת תהליכי המשכיות עסקית.
לדברי יורם בר-דוד, מנהל תחום מערכות וטכנולוגיה ביבמ ישראל, "השקת המוצרים החדשים מתמודדת עם צורך ברור של לקוחות הנזקקים לשיפור משמעותי של ביצועי האחסון, אך דורשים גם מחיר ההולם את המציאות הנוכחית בתחום תקצוב מרכזי עיבוד הנתונים. הפתרונות החדשים מהווים חלק מרכזי באסטרטגיית האחסון הראשוני של יבמ ומספקים רמה גבוהה של אבטחה ואמינות, ההכרחית לעבודה בסביבות ענן וביישומי מחשוב קוגניטיבי".
מערכות האחסון החדשות מציעות עתה לראשונה גם לארגונים קטנים ובינוניים ליהנות מרמת זמינות ויכולות האופייניות לארגונים גדולים. במקביל, הן מצמצמות משמעותית את הזמן הנדרש להפעלה, להגדרה ראשונית ולהקצאת נפחי אחסון למשתמשים השונים.
מערכת Storwize V7000F מציגה שיפור של עד 45% בביצועים בהשוואה לדור הקודם של מערכות האחסון בסדרה זו – תוך תמיכה בתצורת אשכול גדולה פי ארבעה, ומענה לדרישות ארגונים שנפחי האחסון שלהם מאופיינים בצמיחה מהירה במיוחד.
המערכת מדגם 5030F Storwize יועדת לרמת הכניסה של השוק, ומאופיינת בביצועים גבוהים, זמינות גבוהה ומחיר אטרקטיבי.
שתי המערכות מתוכננות לתמוך במגוון רחב של עומסי עבודה, החל מניהול בסיסי נתונים בסביבת SQL ועד לאחסון מדיה דיגיטאלית ואספקתה למשתמשים – לרבות תכני שידור, הזרמת אודיו ווידיאו בזמן אמת, ואחסון נתונים ממצלמות אבטחה. טכנולוגיית האחסון החדשה של יבמ מסוגלת להתמודד גם עם נפחים גדולים של נתונים האופייניים לעולם האינטרנט של הדברים (IoT).
מערכות האחסון החדשות יהיו זמינות בראשית ספטמבר, לרכישה ישירה מהחברה ובאמצעות שותפים עסקיים, במחירים של החל מ- 19,000 דולר (בארה"ב).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il