TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורק וינר מכרה 24 דירות בתוך 25 ימים במחיר ממוצע של כ- 1.85 מיליון שקל


מדובר בשיווק הבניין הראשון הכולל 35 יחידות דירות בפרויקט בוטיק בבאר יעקב הכולל סה"כ 140 יח"ד
יזם נדב רז, בעלים של בורק וינר " הרוכשים מצביעים עם הרגליים, אמירותיו של כחלון לאחרונה ותכניתו להורדת מחירים אינה משפיעה עליהם, היות והם למודי ניסיון מתכנית מע"מ אפס, אז הם ישבו על הגדר בזמן שמחירי הדירות רק עלו. יצויין, כי רק בשבוע האחרון מכרנו – 8 דירות".
חברת בורק וינר, בבעלות היזם נדב רז, מכרה 24 יחידות דיור בשלב הראשון של פרוייקט בוטיק בבאר יעקב. שיווק השלב הראשון בפרויקט הכולל 35 יחידות דיור החל לפני 25 ימים בלבד ובמסגרתו נמכרו דירות 4 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במחיר ממוצע של כ- 1.85 מיליון שקל.
נדב מוסיף, "הרוכשים המגיעים אלינו חדורי מטרה לרכוש דירה, הם יודעים מראש את המחיר של הדירות ובאים להתרשם ממנו. יצויין, כי לאור ריבוי המקרים של קריסת קבוצות רכישה וחברות נדל"ן, הרוכשים היום בשונה משנים קודמות, יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולבדוק את הפרטים במטרה להבטיח לעצמם את ההשקעה. רוב הרוכשים הינם משפרי דירות מראשון לציון והסביבה שהבינו את היתרונות של העיר ואת האטרקטיביות של הפרוייקט ומיקומו".
הפרויקט של חברת בורק וינר באר יעקב. ממוקם בצפון מערב באר יעקב על גבול ראשון לציון. מדובר בפרויקט הנבנה על קרקע פרטית, הכולל ארבעה בניינים בני 9 קומות בלבד, הכוללים  140 יחידות דיור בתמהיל מגוון הכולל דירות גן, 4, 4.5, 5 חדרים, מיני פנטהאוסים ופנטהאוסים. מחירי הדירות בפרויקט הבוטיק נעים בין 1.69 מיליון שקל ועד כ-2.9 מיליון שקל: דירות  4 חדרים בשטח של כ- 103 מ"ר החל מ-  1.69 מיליון שקל, דירות 4.5 חדרים בשטח של כ- 107 מ"ר החל מ-1.72 מיליון שקל, 5 חדרים בשטח של כ- 121 מ"ר החל מ –  1.85 מיליון שקל, דירות גן ומיני פנטהאוזים בשטח של כ- 132 מ"ר החל מ-2.2 מיליון שקל ועלות הפנטהאוזים בשטח של כ- 145 מ"ר  החל מ- 2.9 מיליון שקל.
הדירות בפרויקט כוללות: מרפסות גדולות וגינות תלויות, ממ"ד, מחסן ו – 2 חנויות לכל לכל דירה.  לנוחיות הדיירים הפרויקט כולל גם חדר עגלות,  חדר אופניים, חדר דיירים עם גינה, שתי מעליות ולובי גדול ומהודר.         
חברת בורק וינר הינה חברה יזמית המתמחה בתחום הנדל"ן למגורים ובפרויקטי בוטיק. החברה מנוהלת ובבעלות נדב רז, שהינו בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל של אוניברסיטת בר אילן. נדב בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן ומהלך עבודתו ליווי ושיווק כ- 1000 יחידות דיור בחברות נדל"ן מובילות באזור גוש דן והשפלה.  



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il