TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פייסבוק נכנעה ללחץ הישראלי - תאפשר לישראלים ליצור עמה קשר בדוא"ל


חברת פייסבוק הגיעה להסדר בעתירה שהוגשה נגדה לפיה היא תעמיד, ותעביר לידי עו"ד גיא אופיר כתובת דוא"ל, אליה ישראלים ורשויות הביטחון יוכלו לשלוח הודעות, מכתבים, כתבי טענות, וצווים שיפוטיים, ומשלוח לכתובת דוא"ל זו תהווה המצאה כדין.
בתוך 30 ימים מהיום, לישראלים שנפגעו מבריונות רשת, או שזכויותיהם נפגעו בפייסבוק, ולרשויות הביטחון, תהא כתובת דוא"ל לפניה ישירה אל פייסבוק.
על פי פרטי ההסדר שקיבל ליל אמש (16.8.2016) תוקף של פסק דין על ידי כב' השופטת רות רונן, התחייבה פייסבוק להקים תיבת דוא"ל מיוחדת עבור תושבי ישראל ורשויות השלטון בישראל, ולהעביר את הכתובת אל עו"ד גיא אופיר בתוך 30 ימים.
כל מי שיפנה אל כתובת הדוא"ל שתסופק לעו"ד אופיר, יקבל מענה אוטומטי מפייסבוק כי פנייתו התקבלה.
כמו כן, הוסכם כי המצאת כתבי טענות לכתובת זו, תיחשב המצאה כדין. דהיינו אם תתעלם פייסבוק, יהיו רשאים הפונים לעתור למתן פסק דין בהיעדר הגנה נגדה.

המדובר בשינוי דרמטי של המצב הקיים בו פייסבוק מאפשרת יצירת קשר עמה באמצעות כלים מקוונים בלבד.
פריווילגיה זו תעמוד לרשות אזרחי ותושבי מדינת ישראל בלבד.

העתירה הוגשה ע"י העותרים: אריה שפר, פלוני, אבי לן, עדי בנטוב, יהודית לוי, ועמותת טרון. העותרים יוצגו ע"י עו"ד גיא אופיר, אדם ורדי, שי מורלי ומתן עזרא.

מצ"ב נוסח ההסדר ופסק הדין המאשר את ההסדר.
עו"ד אופיר מסר:
מדובר בסיום מוצלח של מאבק שנערך כבר 6 שנים, במסגרתו נאבקתי להכפיף את פייסבוק לדין הישראלי, ולחייב אותה לקיים צור קשר עבור אזרחי ותושבי ישראל. אנחנו הישראלים, נהיה היחידים על פני תבל שנהנה מהסדר זה, ואכן אפשר לומר שהחוצפה הישראלית הביאה לפתרון ייחודי. אולי אם היינו מצליחים להגיע להסדר זה לפני שנה, מקרים כגון מקרהו של אריאל רוניס ז"ל היו נחסכים מאיתנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il