TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון - סקירת תוצאות הרבעון השני 2016


אופנהיימר מפרסמת סקירה על תוצאות טובות מהתחזיות לחברת סרגון
סרגון פרסמה את דו"חותיה לרבעון השני 2016 והציגה תוצאות שהיו טובות מהתחזיות המוקדמות והראו התקדמות חשובה באסטרטגיית החברה, השמה דגש על בחירת עסקאות ועל ניהול מוקפד של ההוצאות התפעוליות. הנהלת סרגון ממשיכה להעריך כי תייצר צמיחה רבעונית חיובית בהמשך השנה, וצבר ההזמנות החזק שלה תומך בכך. אנו מעודדים מההתקדמות שעשתה סרגון ברבעונים האחרונים, וכן מהאופטימיות של הנהלת החברה, אך עדיין מעדיפים לנקוט בשמרנות בהערכותינו ל-2016-2017, בעיקר בשל סביבת ההוצאות הזהירה של ספקיות שירותי התקשורת ובשל החשש כי התגברות התחרות תלחץ על המחירים בתחום. אנו מעלים את תחזית ההכנסות והרווח ל-2016-2017 בעקבות הרבעון השני החזק ונוקטים בגישה מעט יותר חיובית בנוגע למניית החברה, אך נותרים בדירוג Perform נייטרלי.
· סרגון רשמה ברבעון השני הכנסות של 70 מיליון דולר, צמיחה רבעונית של 17% ובכ-4% מעל תחזיות השוק, אך ירידה שנתית של 26%. הרווח הנקי המתואם למנייה היה 2 סנט, טוב מהתחזיות לרווח אפסי, אך ירידה מהרווח של 4 סנט ברבעון המקביל. המרווח הגולמי היה 35.5%, ירידה רבעונית קלה אבל עלייה ניכרת בהשוואה ל-2015. הנהלת סרגון ממשיכה להעריך רמת מכירות רבעונית ממוצעת של 75 מיליון דולר ב-2016.

· בצד החיובי, החברה רשמה יחס Book to Bill גבוה משמעותית מ-1 והמשיכה לשמור על ניהול מוקפד בהוצאות התפעוליות, ברמה של 20-21 מיליון דולר ברבעון. צמיחה רבעונית גבוהה נרשמה בהודו (60%), דרום אמריקה (26%) וצפון אמריקה (25%). החברה רשמה רבעון חמישי ברציפות של תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת, ברמה של 2.3 מיליון דולר.

· בצד השלילי, הפעילות ב-EMEA, אפריקה ואסיה-פסיפיק נחלשה ברמה הרבעונית והשנתית. הסביבה התחרותית, המאתגרת מלכתחילה, עשויה להתגבר בהינתן תמונת מאקרו חלשה, זהירות בהוצאות מצד ספקיות שירותי התקשורת וספקות בנוגע למנועי הצמיחה העתידיים. הנהלת החברה מעריכה כי המרווח הגולמי יישחק בחציון השני של 2016, אך יישאר מעל ל-32%, בעיקר כתוצאה מנתח מכירות גבוה מהודו, איזור עם שיעורי רווחיות נמוכים יחסית.

· בשורה התחתונה, אנו מותירים את דירוג מניית CRNT על Perform, מתוך המתנה לשיפור בסביבת ההוצאות של ספקיות שירותי התקשורת וליצירת מנועי צמיחה חדשים בשוק. עם זאת, אנו נוקטים בגישה מעט חיובית יותר בנוגע לחברה, בשל השיפור בהזמנות, ניהול ההוצאות המוקפד והמדיניות הסלקטיביות בבחירת העסקאות, שמשפרת מאוד את התוצאות הפיננסיות של סרגון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il