TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת מישורים ממשיכה להרחיב את פורטפוליו הנכסים המניבים בארה"ב


רוכשת מרכז מסחרי בצפון קרולינה, ארה"ב, תמורת כ-22.5 מיליון דולר
הנכס מניב כיום NOI שנתי של כ-1.7 מיליון דולר - משקף תשואת NOI של כ-7.5%

רמי שריקי, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו שמחים לדווח על העסקה הגדולה ביותר שביצעה החברה עד כה בארה"ב, המהווה נדבך נוסף באסטרטגיה הנוכחית להרחבת הפעילות המניבה של הקבוצה. עבורנו מדובר במרכז המסחרי ה-10 שרכשנו בארה"ב, ואני מאמין שנצליח לשחזר את ההצלחה והידע הנירכש גם במרכז מסחרי זה שמבחינתנו הינו נכס איכותי במיקום מצוין ובעיר חזקה כלכלית. העסקה הנוכחית מעידה על יכולתה של החברה לזהות הזדמנויות השקעה ייחודיות בשוק הנדל"ן, ואני מאמין כי השכרת השטחים הפנויים וחיסכון בהוצאות התפעול צפויים לשפר את התשואה באופן משמעותי בשנה הקרובה. כמו-כן, הגדלת מרכיב ההכנסות המניבות צפוי לתמוך בהמשך שיפור הביצועים התפעולים והפיננסים של החברה. בימים אלה החברה בוחנת הזדמנויות השקעה נוספות בהן היא מזהה פוטנציאל גבוה".

חברת הנדל"ן מישורים דיווחה היום כי התקשרה במכתב כוונות בלתי מחייב לרכישת מרכז מסחרי קהילתי "Wakefield Commons" בעיר Raleigh שבצפון קרולינה, ארה"ב, תמורת כ-22.5 מיליון דולר. השלמת העסקה צפויה להתבצע במהלך חודש ספטמבר והינה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים, לרבות השלמת בדיקת נאותות.

המרכז המסחרי משתרע על קרקע בשטח של כ-100 אלף מ"ר, השטח הכולל להשכרה מסתכם בכ-15 אלף מ"ר ובנוסף מכיל הנכס כ-1,300 מקומות חניה. שיעור התפוסה בנכס הינו כ-83.1%, המושכר ל-20 שוכרים, מתוכם שני שוכרי עוגן מרכזיים – בית קולנוע ושוכר נוסף המשכיר את שטחו בשכירות משנה לפארק שעשועים שעתיד להיפתח במהלך החודש הקרוב.

על בסיס הנחת התפוסה הקיימת (83.1%), דמי השכירות הצפויים מהנכס בשנה הראשונה הינם כ-2.3 מיליון דולר והוא מניב הכנסה תפעולית נטו (NOI) שנתית של כ-1.7 מיליון דולר, המשקפת תשואת NOI של כ-7.5%.

החברה קיבלה מכתב כוונות מטעם מוסד בנקאי לטובת מימון כ-75% מעלות רכישת הנכס.

בחודש אפריל האחרון דיווחה החברה, כי חברת הבת מישורים ארה"ב חתמה על עסקה לרכישת מרכז מסחרי בעיר אורלנדו שבמדינת פלורידה, ארה"ב, תמורת כ-23 מיליון שקל. הנכס הניב בשנת 2015 NOI שנתי בהיקף של כ-2.1 מיליון שקל (כ-556 אלף דולר), כך שהעסקה משקפת תשואה של כ-9.3%.

מישורים חברה לפיתוח בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות, נאמנויות ושותפויות שלה בהשקעות ומסחר בקרקעות, בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן וכן בניהול נכסים מניבים, מלונות ואתרי נופש ואירוח בקנדה, בישראל ובארה"ב. לחברה מרכזים מסחריים בארה"ב בשטח כולל שלמעלה מ- 100,000 מ"ר.
האזורים הגיאוגרפיים שבהם פועלות החברה והחברות הבנות שלה הינם ישראל, קנדה וארה"ב.
פעילות החברה ביחס לנכסיה בישראל מתבצעת מישראל , פעילות החברה ביחס לנכסיה בקנדה וביחס למלון Arcade, Hyatt Cleveland מתבצעת מקנדה באמצעות אחזקה ב-50% בחברת Skyline Investments (סקייליין, שמניותיה נסחרות בתל-אביב), ופעילות החברה ביחס לנכסיה המניבים בארה"ב מתבצעת מארה"ב ביחד עם שותפים בפעילויות אלו. נשיא מישורים ובעל השליטה בה הינו מר גיל בלוטרייך, ומנכ"ל החברה הינו מר רמי שריקי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il